Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חובבי האופנועים הדתיים שבינינו יאלצו לוותר על הדו גלגלי


B-TON
שימו לב! השרשור הזה בן 6131 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז אני לא מכיר חרדים.

אבל אני יודע מה אני רואה בטלוויזייה וזה גרוע מספיק.

ועדיין לא קיבלתי תשובה המניחה את הדעת בנוגע לכסף.

איך זה שהכנסיות חיות מתרומות בעוד שהכנסייה מבצעת שרותים למאמיניה חינם?למה שהיהדות( שממנה הנצרות התפתחה ) תהיה שונה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 204
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אלעזר דיברת על בחורה שהולכת עם מיני ,זה נקרא חופש

 

ושאתה מנסה למנוע חופש כי זה נוגד אמונה דתית שלך זה נקרא כפיה

 

היא לא כופה עלייך היא מנצלת את החופש שלה, זה אומר שלך יש את החופש לעשות מה שתרצה

 

פגיעה באמונה דתית היא לא פגיעה בחופש, ממחר אני יאמין שנשים חייבות ללכת עם מסכה אז זה אומר שהם פוגעות באמונתי או שאני פוגע בחופש שלהן?

 

הכל זה איזונים

ואיזון של כפיית אמונה שלך על האחר אין לה משקל

 

לתגובה הקודמת שהופנתה אליי

 

שרגא השם הוא אבנר

חבל שאתה מתווכח בלי להבין על מה.מאיפה אתה יודע מה אני מבין? אתה יודע מה הקשר שלי לדת?

כל ויכוח בנושא הוא מיותר ברגע שאחד הצדדים לא מכיר אותו. כפי שיתברר בהמשך נראה כי אתה לא בדיוק מבין

 

גם אני לא אתווכח עם פרופסור לפיסיקה גרעינית מדוע אני חושב שהוא טועה. אתה יודע בכלל מה הידע שלי בדת או אתה מגדיר את עצמך בעל ידע כל כך גדול?

אם הטעויות הבאות שלך לא הייתי מגיע להצהרה דומה

 

אתה מפזר כאן חצאי אמיתות עם דברים שאינם נכונים.איזה חצאי אמיתות?

את רוב מה שאתה כותב אני מכיר. מאכילים את זה את המפחדים למיניהם מקום המדינה.אני מכיר את זה מבפנים, מאוד מבפנים ובקרבה ל"מלומדים" שעולים אליהם לרגל

 

אתה טועה בענק לגבי זכות הבחירה לא נכון, חופש דת הוא זכות מינורית לעומת חופש הפרט

אתה טועה עוד יותר בענק לגבי שביה באמונה - אבל חבל להתווכח. חבל ?, למה? כי אני לא מלומד?

 

רק דוגמא לשטות אחת אני לא אמרתי את זה

"ראשית, בפרקי אבות כתוב "עשה לך רב". המשמעות היא שעליך להיצמד לרב אחד ולפעול על פי פסיקותיו. אין ללכת מרב לרב על פי רצונך."

 

תראה לי מאיפה הבאת את זה (החלק המודגש) ואתה מקבל 100 דולר. אני ממש לא אמרתי את זה אני אמרתי ההפך

 

כתבתי כבר הרבה פעמים. יהדות זה דבר אחד ואנשים זה דבר אחר.

מי שלא הולך בדרך היהדות הוא לא דתי גם אם יש לו סט אבזור מלא.

אם אני אשים אור אדום מהבהב על הראש אני לא אהיה אמבולנס.

 

מה שמאד משעשע אותי אלו נסיונות ציטוט של מפוחדים למיניהם מהתנ"ך ע"מ להצדיק את דרכם.

רק למה למען השם אתם מעוותים את המשפטים המקוריים?לא עיוותתי כלום, ותאמין לי שאני לא מפוחד, ההפך אני נגד אלה שגורמים לאנשים לפחד מהתורה (לא התנך)

 

2 דוגמאות.

איש באמונתו יחיה.מתי אמרתי את זה? היהדות זה דת לא סובלנית ששולחים בה לשחוט עמים ולא להשאיר אשה וילד

כמו גם אליהו הנביא ששחט את נביאי הבעל כי לא הצליחו להדליק אש במים

המשפט האלמותי שכל נאור ממוצע יפלוט אותו בכל ויכוח כשיבחין שהויכוח נעשה מפחיד מדי עבורו.

מי שימצא לי את המשפט הזה בכל התנך מקבל ממני עוד 100 דולר.

תחפשו טוב כדאי לכם.

המשפט המקורי אומר צדיק באמונתו יחיה.

לא צריך תואר בלשון עברית כדי להבין את ההבדל בפירוש כן?

 

דוגמא שניה - הגונב מגנב פטור.

מה עם החצי השני?

הגונב מגנב פטור מתשלומי כפל (יענו כפל קנס) אבל חייב לשלם את שווי הגנבה המקורי. אתה בעצמך לא מבין את דין גנב מגנב פטור, שכן הוא אומר שהגנב השני פתור מתשלומי מעשר על התקופה בו נטל את הקניין, דבר שאותו צריך לשלם הגנב המקורי

למה לצטט רק את מה שנוח? למה לצטט לא נכון?

 

אבל שוב, כל עוד שני הצדדים לא בקיאים בחומר, חבל על הויכוח. אתה הצד היחיד שמנסה להתחכם ולהגיד שאנחנו טועים

 

 

 

הדת היא דבר אחד, מקור כשאין לך יסוד להאחז בדבר מוחשי, אתה פונה לגורם עליון כי אתה לא מאמין בעצמך

 

רבנים מקבלים "תרומות" על ביקורים בבתים

רבנים מקבלים כסף על התייעצות

רבנים מקבלים כסף רב על תעודות כשרות מונפצות

רב נמדד על פי ההבטחות שהוא מפזר, ועל כושר השכנוע שלו

 

דת היום היא דרך לעשות כסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתה יודע מה אני מבין? אתה יודע מה הקשר שלי לדת?הקשר שלך לדת לא רלוונטי.

כפי שיתברר בהמשך נראה כי אתה לא בדיוק מבין. כפי שנראה בהמשך, לא אני הוא זה שלא מבין.

 

אתה יודע בכלל מה הידע שלי בדת או אתה מגדיר את עצמך בעל ידע כל כך גדול? אני לא מתכוון לעצמי אלא נתתי דוגמא. אדם שאינו בקיא בנושא מסויים (כפי שנראה בהמשך) אינו יכול להתווכח עם מישהו שמכיר את החומר פשוט כי זה לא רציני.

 

 

אני מכיר את זה מבפנים, מאוד מבפנים ובקרבה ל"מלומדים" שעולים אליהם לרגל.

אז מה? אם כולם גנבים זה אומר שגם אתה צריך להיות? אם כולם יקפצו מהגג זה אומר שזה נכון?

תלמד להפריד בין היהדות לבין אלו שקוראים לעצמם דתיים.

הבעיה שלך ושל כל השאר זה חוסר הרצון (בזדון או בשגגה) להפריד בין 2 הנ"ל.

היהדות אומרת לך שעליך להסתכל על עצמך ולא לבדוק מה עושה חברך.

אם במקום לחפש את הפגמים אצל חברך היית בודק אצלך, המדינה שלנו לא היתה נראית כמו שהיא עכשיו.

 

לא נכון, חופש דת הוא זכות מינורית לעומת חופש הפרט. אף אחד לא דיבר על חופש דת. היהדות נותנת לך את הבחירה אם להאמין או לא.

אבל אם אתה בוחר להאמין אתה צריך לעשות את זה מבחירה חופשית ולאחר שהבנת כל פרט ונענו כל שאלותיך.

כן כן. לכל שאלה יש תשובה.

מה תעשה עם התשובות, זו בחירתך החופשית. מצדי אתה יכול לזרוק את זה לשירותים ולשאוב את המים.

אף אחד לא יכריח אותך לשמור על היהדות

ומי שיכריח אותך, לא הולך בעקרונות היהדות.

 

חבל ?, למה? כי אני לא מלומד? לא. פשוט כי אתה לא רוצה ללמוד. חבל על הזמן.

 

?לא עיוותתי כלום, ותאמין לי שאני לא מפוחד, ההפך אני נגד אלה שגורמים לאנשים לפחד מהתורה (לא התנך)

מה זה תנ"ך? ספר יהושוע שופטים? מגילת רות? מה יש לפחד מהתורה ולא מהתנ"ך?

 

.מתי אמרתי את זה? היהדות זה דת לא סובלנית ששולחים בה לשחוט עמים ולא להשאיר אשה וילד

כמו גם אליהו הנביא ששחט את נביאי הבעל כי לא הצליחו להדליק אש במים.

הנה משפט קלאסי של חצאי אמיתות.

אני מבין שהנצרות היא דת מאד סובלנית. מסעי הצלב האינקויזיציה והשואה היו בהחלט מתוך סבלנות רבה.

תשמע. לך לבדוק את מי בדיוק שחטו ולמה.

כמו כן אני ממליץ לך לבדוק את נושא אליהו ונביאי הבעל. שוב גם כאן יש עיוות וחצאי אמיתות.

כנראה שאליהו היה מינימום מר עולם אם הוא הצליח לשחוט 300 איש שהסתכלו עליו.

בוא נלמד ביחד.

אליהו מציע לערוך תחרות בינו לבין נביאי הבעל. בתחרות ישים כל צד פר על המזבח אך לא ידליקו אש. כל צד יקרא בשם אלוהיו וזה שיענה באש הוא הוא האלוהים. העם והנביאים מסכימים לתנאי התחרות.

תאור התחרות רווי לעג ואירוניה לכשלונם של נביאי הבעל:

וַיִּקְחוּ אֶת-הַפָּר אֲשֶׁר-נָתַן לָהֶם, וַיַּעֲשׂוּ, וַיִּקְרְאוּ בְשֵׁם-הַבַּעַל מֵהַבֹּקֶר וְעַד-הַצָּהֳרַיִם לֵאמֹר הַבַּעַל עֲנֵנוּ, וְאֵין קוֹל וְאֵין עֹנֶה; וַיְפַסְּחוּ, עַל-הַמִּזְבֵּחַ אֲשֶׁר עָשָׂה. וַיְהִי בַצָּהֳרַיִם וַיְהַתֵּל בָּהֶם אֵלִיָּהוּ, וַיֹּאמֶר קִרְאוּ בְקוֹל-גָּדוֹל כִּי-אֱלֹהִים הוּא--כִּי שִׂיחַ וְכִי-שִׂיג לוֹ, וְכִי-דֶרֶךְ לוֹ; אוּלַי יָשֵׁן הוּא, וְיִקָץ. וַיִּקְרְאוּ, בְּקוֹל גָּדוֹל, וַיִּתְגֹּדְדוּ כְּמִשְׁפָּטָם, בַּחֲרָבוֹת וּבָרְמָחִים--עַד-שְׁפָךְ-דָּם, עֲלֵיהֶם. וַיְהִי, כַּעֲבֹר הַצָּהֳרַיִם, וַיִּתְנַבְּאוּ, עַד לַעֲלוֹת הַמִּנְחָה; וְאֵין-קוֹל וְאֵין-עֹנֶה, וְאֵין קָשֶׁב. (מלכים א יח 26-29)

 

לאחר שעות של מאמץ לעורר את האל ללא תוצאות מגיעה שעתו של אליהו. ההכנות שלו מורכבות – הוא בונה מחדש את מזבח ה' שהיה במקום ונהרס משתים עשרה אבנים כמספר שבטי ישראל, חופר סביב המזבח תעלה ורק אז עורך את העצים ועוקד את הפר:

וַיֹּאמֶר, מִלְאוּ אַרְבָּעָה כַדִּים מַיִם, וְיִצְקוּ עַל-הָעֹלָה, וְעַל-הָעֵצִים; וַיֹּאמֶר שְׁנוּ וַיִּשְׁנוּ, וַיֹּאמֶר שַׁלֵּשׁוּ וַיְשַׁלֵּשׁוּ. וַיֵּלְכוּ הַמַּיִם, סָבִיב לַמִּזְבֵּחַ; וְגַם אֶת-הַתְּעָלָה, מִלֵּא-מָיִם. וַיְהִי בַּעֲלוֹת הַמִּנְחָה, וַיִּגַּשׁ אֵלִיָּהוּ הַנָּבִיא וַיֹּאמַר, יְהוָה אֱלֹהֵי אַבְרָהָם יִצְחָק וְיִשְׂרָאֵל, הַיּוֹם יִוָּדַע כִּי-אַתָּה אֱלֹהִים בְּיִשְׂרָאֵל וַאֲנִי עַבְדֶּךָ; וּבִדְבָרְךָ עָשִׂיתִי, אֵת כָּל-הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה. עֲנֵנִי יְהוָה, עֲנֵנִי, וְיֵדְעוּ הָעָם הַזֶּה, כִּי-אַתָּה יְהוָה הָאֱלֹהִים; וְאַתָּה הֲסִבֹּתָ אֶת-לִבָּם, אֲחֹרַנִּית. וַתִּפֹּל אֵשׁ-יְהוָה, וַתֹּאכַל אֶת-הָעֹלָה וְאֶת-הָעֵצִים, וְאֶת-הָאֲבָנִים, וְאֶת-הֶעָפָר; וְאֶת-הַמַּיִם אֲשֶׁר-בַּתְּעָלָה, לִחֵכָה. וַיַּרְא, כָּל-הָעָם, וַיִּפְּלוּ, עַל-פְּנֵיהֶם; וַיֹּאמְרוּ--יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים, יְהוָה הוּא הָאֱלֹהִים. (מלכים א יח 34-39)

 

אין ספק שנצחונו מושלם. האש שורפת את העולה וגם את המים והעפר – הוכחה נצחת לעליונותו של ה'.

 

אתה מערבב בין נושאים. לא יודע אם זה בכוונה או מתוך חוסר ידע. מי לא הצליח בדיוק להדליק אש במים? על מה אתה מדבר?

תלמד.אחר כך תתווכח.

 

 

 

אתה בעצמך לא מבין את דין גנב מגנב פטור, שכן הוא אומר שהגנב השני פתור מתשלומי מעשר על התקופה בו נטל את הקניין, דבר שאותו צריך לשלם הגנב המקורי למה לצטט לא נכון?

בוא נלמד רגע ביחד.שוב.

 

ולא חס וחלילה ממקור יהודי אלא מויקיפדיה. שלא תיבהל.

 

הגונב מגנב פטור הוא שמו המקוצר של דין הלכתי, הפוטר את הגונב מן הגנב מתשלומי כפל על הגניבה, בשונה מגנב רגיל, אשר חייב להחזיר את החפץ הנגנב ובנוסף את דמי שוויו ("כפל"). מקורו של הדין במשנה:

"אין הגונב אחר הגנב משלם תשלומי כפל, ולא הטובח ולא המוכר אחר הגנב משלם תשלומי ארבעה וחמישה".-- בבא קמא ז, א

התלמוד (שם סז, ב ואילך) דן ארוכות בשאלה באילו תנאים חל פטור זה, ולהלכה פסק הרמב"ם:

הגונב מאחר הגנב - אף על פי שנתייאשו הבעלים, אינו משלם תשלומי כפל; ואם טבח ומכר, אינו משלם תשלומי ארבעה וחמישה: לגנב הראשון אינו משלם, שהרי דין הבהמה הזאת לחזור בעיניה לבעלים ולא קניה הגנב; ולא לבעלים אינו חייב לשלם הכפל או ארבעה וחמישה, מפני שלא גנב מרשות".-- משנה תורה הלכות גניבה א, יז

רבים סבורים בטעות, כי הגונב מן הגנב פטור לגמרי, כביכול לגנב באשר הוא גנב אין זכויות ממוניות. הבנה זו בטעות יסודה; על הגונב מן הגנב חלה חובה להשיב את החפץ הנגנב, אלא ש"כפל" אין הוא חייב לשלם, שכן אין הוא גנב רגיל.

 

. אתה הצד היחיד שמנסה להתחכם ולהגיד שאנחנו טועים

לפי השורות למעלה הייתי בודק את עצמי.

 

 

 

הדת היא דבר אחד, מקור כשאין לך יסוד להאחז בדבר מוחשי, אתה פונה לגורם עליון כי אתה לא מאמין בעצמך.

שוב - חוסר ידע.

 

רבנים מקבלים "תרומות" על ביקורים בבתים.אל תשלם

רבנים מקבלים כסף על התייעצות.אל תשלם. אל תתיעץ.

רבנים מקבלים כסף רב על תעודות כשרות מונפצות.אל תיקח תעודה.

רב נמדד על פי ההבטחות שהוא מפזר, ועל כושר השכנוע שלו.אל תשמע.

יש לך חופש בחירה.

 

חוץ מזה. מה הבעיה שלך בדיוק?

כשאדם נותן יעוץ על שירותי מחשוב הוא מקבל כסף? למה שירותי יעוץ למתלבטים לא יגבו כסף?

 

 

דת היום היא דרך לעשות כסף. גם מחשבים. אז מה?[/quote]

 

התגובה שלי באדום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו, היה בפורום אופנועים דיון דומה, ולאחר שכל העולם ואחותו ניסו להכפיש את הבנתו של משתמש מסויים וחבר יקר בפורום...

 

הוא חשף כי הוא היה תלמיד ישיבה באחת מהישיבות הכי אדוקות ו"נחשבות" בארץ במשך 90% מהחיים שלו.

 

סתם נקודה למחשבה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובות שלך באדום ממש לא ענייניות אתה מסלף את הדברים שאני אומר

 

אמרתי שאני ונב? אמרתי שאני מכיר את כל ההתנהלות של הרבנים מאוד מקרוב ויודע אך הם עובדים

 

אני לא נגד היהדות אני נגד אלו המשתמשים ביהדות למטרות אישיות

 

בנוגע לתורה, אני חושב שאין מה לפחד מהתורה (מייחס לה מעמד אחר מה נבאים והכתובים) או מהתנ"ך כולו

ההפך

מה שאני לא אוהב זה את הרבנים שמשתמשים בה ואונסים את הכתוב בה למטרות אישיות ולמטרות חינוך לצורה שהם רוצים

 

בנוגע לאליהו נביאי הבעל וסובלנות

 

לא דיברתי על נצרות, אל תתחיל לעסוק בהשוואות תיישם את מה שאתה אומר :

 

"אם במקום לחפש את הפגמים אצל חברך היית בודק אצלך, המדינה שלנו לא היתה נראית כמו שהיא עכשיו."

 

סיפור כמו על שחיטת נביאי הבעל מציג את דרך חוסר הסובלנות שמתמשכת אחרי זה (אם אתה רוצה להכנס למה אמיתי ומה לא בתורה זה כבר משהו אחר, אבל זה שסיפור כזה נכנס זה כבר מראה מה הכיוון)

 

"ולא חס וחלילה ממקור יהודי אלא מויקיפדיה. שלא תיבהל." ושוב, לא אמרתי שאני מפחד אבל אני נגד אלו שמשתמשים בספר כדי להפחיד

 

ובחייאת, שאתה מדבר אתי על דת אל תסתמך על וויקפדיה, לא רציני

 

חפש בשפיטה ומשפטים

 

 

ובקיצור אל תסלף (או תאנוס את הכתוב) דברים שאני אומר כדי שיתאימו למה שאתה רוצה להתייחס

אתה נשמע כמו רב שמפרש לפי איך שהוא רוצה את הכתוב

 

אני לא אתפלא אם בסוף אתה גם רב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום לענות לטיעונים שהעליתי ולהודות בכך שאתה עושה סלט ירקות מהכתובים, אתה בוחר להטפל לטפל.

מוכר וידוע.

 

בוא נקצר.

למה אתה כותב דברים לא נכונים בקשר לסיפור נביאי הבעל ובקשר למשפט-"הגונב מגנב פטור"?

למה אתה מתחמק כשהוכחתי את טעותך?

 

מה הקשר ויקיפדיה?

הרי אם הייתי מביא ציטוט מהגמרא - היית אומר שזה המצאה. הבאתי ציטוט מתוך אתר שכולנו מכירים.

מפריע לך שגם משם יוצא שאתה טועה?

מה הקשר שפיטה ומשפטים? אתה רוצה להגיד לי שגם בעולם המשפט החילוני מכניסים דת רחמנה ליצלן?

 

שוב,

המלצה חמה. כדאי להבין על מה מדברים לפני שמדברים.

ולא. אני לא רב. אני אפילו לא מגדיר את עצמי כדתי במיוחד.

 

קונדסון

אני מכיר הרבה אנשים שיושבים בישיבות והמרחק בינם לבין היהדות הוא מרחק של מזרח ומערב.

מה זה אומר?ואני לא מנסה להכפיש אף אחד.

פשוט. למה לדבר על נושאים שלא מכירים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית מביא את הציטוט מהגמרא היה צורך לבדוק לפי איזה רב מפרש הלכת

 

הלכת משפטים- ראוי שתבדוק

 

רחמנה ליצלן- ראוי כי לפני שאתה כותב משפטים מפוצצים שתבדוק את פסיקת השופט אילון או שתיגש למאמרים שלו (שופט עליון בעברו)

 

זה נהנה וזה לא חסר

שטרות וכו'

 

ראוי שתבדוק מי באמת לא מבין פה מה הוא כותב

 

אני לא מתחמק מטעותי

 

"בוא נקצר.

למה אתה כותב דברים לא נכונים בקשר לסיפור נביאי הבעל ובקשר למשפט-"הגונב מגנב פטור"?

למה אתה מתחמק כשהוכחתי את טעותך?"

 

 

 

אתה רוצה את סיפור אליהו הנביא ששחט את נביאי הבעל על המוחרקה?

 

מסופר על כך שאליהו הלך לנביאי הבעל והציב ערמת עץ

פנה אליהם ואמר התפללו לאלוהיכם שידליק את בולי העץ- הם רקדו צרחו קרעו בגדיהם אך האש לא נדלקה

אליהו התפלל ואש אחזה בעץ לאחר סידור לפי 12 שבטי ישראל ולאחר שיצק מים על הבולים

 

את הסוף תצטרך לקרוא בספר מלכים א פרק י"ח פסוקים 21 עד 45 (זו אסמכתא רצינית-ציטוט מספר שכולנו מכירים)

בוא נגיד שזה נגמר בקישון בקצת יותר מ300 איש מתים

 

וַיֹּאמֶר אֵלִיָּהוּ לָהֶם תִּפְשׂוּ אֶת-נְבִיאֵי הַבַּעַל, אִישׁ אַל-יִמָּלֵט מֵהֶם--וַיִּתְפְּשׂוּם; וַיּוֹרִדֵם אֵלִיָּהוּ אֶל-נַחַל קִישׁוֹן, וַיִּשְׁחָטֵם שָׁם.

 

ובנוסף אביא את משפטך שלך

שוב,

המלצה חמה. כדאי להבין על מה מדברים לפני שמדברים.

 

אבנר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמוזר לי זה שפעם אלוהים היה מדבר לנביאים וכ"ו, היום הוא לא מדבר לאף אחד.

 

ואל תביאו לי סיפורים של אנשים הזויים כמו האלה שטוענים שרואים חוצנים

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר

הוא לא מדבר כי אף אחד לא רוצה להקשיב.

 

אבנר

אני לא רואה שהלכתי למשפטים.

תסתכל במה שציטטתי. אולי תמצא. אני לא מצאתי.

 

את נביאי הבעל תפסו כל ישראל אחרי שראו מי צדק.

אני לא חושב שמי שלא סופרמן יוכל להתחרע על 300 איש.

ד"א - אני ממליץ לך שוב לקרוא קצת לפני ואז תבין את השתלשלות העניינים.

בינתיים אני מבין שהבנת את טעותך. זו התקדמות לטובה.

הבעיה היא אם היית מדבר עם מישהו אחר שלא היה יודע שזאת טעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וככה נראית התחמקות מטעות

 

האמת שציפיתי לזה, אחרי שאדם מצטט לך את הפסוק המדוייק יש לך מה להגיד?

 

העניין הוא לא אם אליהו הוא סופרמן או לא (זהו הפרט השולי בסיפור)

 

אני דיברתי על אי סובלנות של הדת היהודית וזה הסיפור שלדעתי מתאר את זה לא רע ( מהות הוויכוח היא על אי הסובלנות)

 

שציטט את המקרה שחכת להוסיף את הסוף של השחיטה ליד הקישון

 

וזה נקרא לספר חצי אמת

 

האמת אני מרגיש שמיציתי את הוויכוח עם איש קטן כמוך שלא מודה בטעותו, מסלף דברים ולא מבין איפה העיקר

 

אני יודע שלא משנה איזו טענה אעלה אתה תצטט חצי מהמילים שלי וחצי שיתאים לך

 

נ.ב

דאגתי לשים סוגריים על מנת להדגיש את העיקר ואת החלק השולי, לנוחותך המירבית

 

אבל אשמח להעמיד אותך על טעותך פעם נוספת (בכל יום שאהיה פנוי לכך ובכל שעה שיהיה לי חשק לעשות זאת)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע

אתה מצחיק כל כך שזה עצוב.

אבל אני לא מתפלא. אני מכיר את הסגנון.

נתפסת ב2 סילופים.

היית יכול לברר את זה ב2 קליקים כמוני.

אבל העדפת לסלף.

ונתפסת.

אז אתה מתבאס?

זבש"ך.

 

תראה לי איפה סתרתי את העניין של שחיטה.

תן לי ציטוט אחד ממני שסתרתי את זה.

כתבתי לך שאליהו לא יכול לעשות את זה לבדו.

המשמעות היא שולית רק למי שמחפש צידוקים לסילופים שלו עצמו.

המשמעות האמיתית לזה היא שהיתה לו את התמיכה של כל העם. כל העם השתתף במעשה לאחר שהבין בשכלו את השתלשלות העניינים במלואה מההתחלה ועד לסוף.זה לא היה מעשה בודד של אדם אחד.

או שאתה רוצה להגיד שכל העם שהיה שם היה על כדורים שחילק להם אליהו? כדורים ורודים?

 

אתה התייחסת לסובלנות?

המלצתי לך לקרוא לפני כדי להבין את השתלשלות העניינים.

אתה יכול תמיד להתפס למשפט האחרון ולהמציא את ההתחלה שתתאים לסילופים שלך.

זה סילוף האמת.

קח את כל המכלול השלם, מההתחלה של הסיפור ולא מאיפה שנוח לך לקרוא ולסלף.

 

אף אחד לא מכריח אותך להתדיין עם אף אחד.

היה שלום ותודה על הדגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב למי שלא מעודכן, יצא ספר נוסף בסדרת הארי פוטר, ההשקה העולמית שלו תהיה ביום שבת לפנות בוקר או משהו כזה, שר התמת אלי ישי מתכוון להוציא צו נגד חנויות הספרים בארץ שיאסור את השקת הספר בשבת והציע להקדים את ההשקה ליום שישי בבוקר או מוצאי שבת.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ceyal אתה יכול להיות רב עם כל הערבובים שלך

טעית נתפסת נדפקת קורה

 

 

את הדגים שלך תשמור לשבת

 

תומר- הארי פוטהד זה ספר גרוע

אני לא ממליץ

 

אצל הדתיים זה יהיה- אני אוסר כי התורה אוסרת על מעשי כישוף!

אם תקראו בספר אתם תענשו על ידי ה'

מחר נפרסם על זה פשקוויל!

ואחרי זה כל ילד שיתפס עם הספר ינודה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא קורא ספרים גם ככה, אבל סתם לצורך הויכוח תוספת של איסור מטופש כחלק מהכפיה.

 

מילא אוכל, מילא מסיבה שתפריע למישהו, אבל השקה של ספר בחנות? למי זה מפריע הפעם? בגלל שאדון אלי ישי לא מקבל אחוזים מהמכירות לא משתלם לו לאפשר מכירה של ספר בשבת? אגב יש חנויות ספרים שפתוחות בשבת קבוע (צומת ספרים למשל) ללא קשר אז מה פתאום ההשקה הזאת היא מה שתשנה סדרי עולם?

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ceyal אתה יכול להיות רב עם כל הערבובים שלך

טעית נתפסת נדפקת קורה

 

נו אתה מכריח אותי לעשות את זה.

 

"ראשית, בפרקי אבות כתוב "עשה לך רב". המשמעות היא שעליך להיצמד לרב אחד ולפעול על פי פסיקותיו. אין ללכת מרב לרב על פי רצונך."

 

אני ממש לא אמרתי את זה אני אמרתי ההפך

כן

אני אמרתי את זה ולכן זה מצוטט ממה שכתבת.

סילוף 1.

 

 

כמו גם אליהו הנביא ששחט את נביאי הבעל כי לא הצליחו להדליק אש במים

סילוף שני

 

הוא אומר שהגנב השני פתור מתשלומי מעשר על התקופה בו נטל את הקניין, דבר שאותו צריך לשלם הגנב המקורי

סילוף שלישי.

ועוד כהנה וכהנה.

אבל חבל על הזמן והמאמץ

חסר לך צומי מותק? צא לפאב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...