Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר תחנת דלק המבצעת שטיפה בגילדות בחינם, לאחר תדלוק, בראשון לציון או בסביבה?

אני מכיר את שיא אנרגיה במערב, אבל שמעתי שהם מוהלים דלק :twisted:.

 

גם תחנות אחרות עם שטיפה איכותית לא רק בגילדות תתקבלנה בברכה, יש לי טראומה אמנם מתחנת "דלק" ברחוב משה בקר ששברה לי את השמשה הקדמית בשטיפה.

 

 

תודה.

פורסם

זה ששמעת, ואין לך הוכחה לכך שאכן בוצעה עברה זו ואכן מהלו שם דלק, יכל להחשב כהוצאת דיבה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש כתב דין מפורסם באינטרנט על כך שבית המשפט הוציאו צו עיקול זמני על התחנה מאחר והיא מהלה דלק.

אז אני לא ממציא

פורסם

יש לי טראומה אמנם מתחנת "דלק" ברחוב משה בקר ששברה לי את השמשה הקדמית בשטיפה.

תוכל לתאר בבקשה איך זה קרה ? - ע"מ שנוכל להיזהר להבא.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

גם תחנות אחרות עם שטיפה איכותית לא רק בגילדות תתקבלנה בברכה, יש לי טראומה אמנם מתחנת "דלק" ברחוב משה בקר ששברה לי את השמשה הקדמית בשטיפה.

 

 

תודה.

 

לא קיימת שטיפה איכותית במכונה, גם המכונה עם הג'ילדות הורסת את הצבע ושורטת אותו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יש כתב דין מפורסם באינטרנט על כך שבית המשפט הוציאו צו עיקול זמני על התחנה מאחר והיא מהלה דלק.

אז אני לא ממציא

 

לא אמרתי שאתה ממציא, פשוט תציג את הדברים יחד עם כתב הדין המפורסם שציינת שמופיע באינטרנט.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

איי יאיי מה עכישו זה עורכי די? הבחור אמר שהוא "שמע" הוא לא טען

"אני חושב שהם מוהלים דלק אל תכנסו לשם" זה כן פוגע

אבל הוא אמר שמעתי שהם מוהלים דלק.

פורסם

הדבר עלול לפגוע בפרנסה של בעלי עסק, אם יש הוכחות מן הראוי שיציג אותן ביחד.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני עובד בסמיכות למקום ולכן את הקטנוע שלי אני מתדלק רק ואני חוזר רק שם במשך 13 חודשים מיום הקניה אמנם עבר מאז רק 2500 ק"מ ולא ניתקלתי בשום בעיות,אז אני קצת חולק עליך,אבל אם בכל זאת יש אמת בדבריך אשמח מאד לעובדות שתוכל לספק לי ולבסס את דבריך,יעזור לי מאד גם לעבר ובעיקר לעתיד של הקנוע,

פורסם

יש לי תחנה קבועה שאני מתדלק בה, "דלק", וכששיניתי ותדלקתי בשיא אנרגיה חשתי מיד בכך שהאוטו סחב פחות והיה לי הרבה יותר קשה להאיץ איתו (הוא ידני) כל פעם ברמזורים. החלטתי לברר בנושא והגעתי לקישורים הבאים:

http://www.justice.gov.il/MOJHeb/HalbantHon/News/energy.htm

http://www.mof.gov.il/taxes/hodaa240806.htm

עכשיו אני יודע שעבר זמן רב, והעיקול כבר הוסר מעל התחנה, ויכול להיות שהם למדו את הלקח שלהם והם כבר לא עושים זאת (חשוב לציין שזוהי תחנה יחידה, אין עוד תחנות כאלה, כלומר זו לא חברה גדולה כמו פז או דלק עם כמה תחנות). בכל מקרה אני לא מעונין לקחת סיכון ולהמשיך לתדלק שם. אני חייב לציין שמה שמשך אותי מלכתחילה בתחנה היתה השטיפה בגילדות בחינם, כשהאוטו באמת הבריק יותר מכל מכונה אחרת ששטפתי בה בעבר.

 

החלטה שלך.

פורסם
תוכל לתאר בבקשה איך זה קרה ? - ע"מ שנוכל להיזהר להבא.

 

 

אין לי מושג, לא שמתי לב בבירור.

מה שאני יודע זה שלפני השטיפה לא היה לי סדק על השמשה (כי ניקיתי אותה מצואת ציפורים יבשה לפני, ואם היה סדק הייתי חד משמעית מבחין בו), נוסף על כך שמעתי רעש של דפיקה בזמן השטיפה, בהתחלה לא שמתי לב לשמשה, לא ייחסתי לכך שום חשיבות (חשבתי אולי מדובר במסילה שמניעה את האוטו). אך כשייבשתי את האוטו עם מגבת ראיתי את הסדק.

עכשיו לך תוכיח שהשטיפה גרמה לכך, אך אני בטוח ב-99% שכן. בכל מקרה הפסדתי שמשה מקורית ומאז אני פוחד לשטוף במכונות עם מברשות. היתרון בגילדה הוא שהמנוף המחזיק את הגילדות יחסית רחוק מהאוטו בזמן השטיפה.

×
×
  • תוכן חדש...