Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שיש הרבה זיופים של הV12 של אלפיין.במידה ואפשר לזהות מתמונה כזאת

האם המגבר אלפיין שבתמונה אמיתי או שהוא מזוייף? ואיך הנתונים שלוe_3_0_1_3_20061004231054.jpg

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם

אתה באמת חושב שניתן לזהות זיוף ממקורי בתמונ ה עם איכות כזאת ועודר ק מעטפת החיצונית ? :lol:

אנשים מומחים פותחים ומסתכלים על החלקים הפניימים וכו' על מנת לזהות...

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

בגלל זה אמרתי "במידה ואפשר לזהות"

 

אך האם יש דרך לדעת האם המגבר לא מזוייף ללא פתיחה שלו? זאת אומרת האם יש דברים בסיסיים שהמגברים המזוייפים ידועים בהם כלא תואמים למקוריים?

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם

זה לא חיקוי - זה מקורי.

ה"חיקוי" של אלפיין לא מתקרב לזה, וגם לא מתיימר להתקרב לזה.

זה פשוט מגבר פלאטינום אודיו עם הסמל V12, זה הכל.

פורסם

כמה בערך הייתם משלמים על מגבר כזה??

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם
כמה בערך הייתם משלמים על מגבר כזה??
היה לי מגבר כזה 4 ערוצים לפי התמונה זה לא מזוייף..

זה ה 4 ערוצים או 2?

פורסם

4 ערוצים. איך המגבר? אני רוצה לשים עליו סאב 2 סלילים זאת אומרת לגשר אותו פעמיים

 

האם הוא יחזיק לי סאב של 400 RMS למשל?

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם

ושלך אמיתי נכון?

מה הוא מחזיק לך?

HU-premier 770 AMP1-jbl gto 75.4

AMP2-lightning-audio 150.2 SUB-KICKER COMP 12

REAR- infinity refrence COMPONENT-morel dotek

פורסם

wardevil גם לי יש את האלפיין הזה באמת אין עליו נתונים זה משגע.. הוא מחזיק לי פולס מקדימה וסאב 250. (תראו בחתימה).

 

יש את הדגם של ה-mrv f-505 שהוא 200 בגישור. אז בטח ה504 הוא גם פחות או יותר ככה.

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

×
×
  • תוכן חדש...