Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית השנה 1980-לנצ'ייה דלתא.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרחי, כבוד וחן חן לך על הכתבה, זה היה מרתק!

 

המוזיאון של ורטהים? זה המוזיאון שבתל-חי או ההוא ליד כרמיאל?

כי אני יודע שבתל-חי יש אינטגרלה אחת לבנה יפיופה במצב תצוגה וכמובן רק לתצוגה.

 

במוזיאון שליד כרמיאל זכורה לי איזו לנצ'יה אדומה שעומדת שם במן אלכסון כזה ממש מול הסברה הלבנה, רק מוזר, אני לא זוכר איזה דגם זה היה שם, אבל בטח לא דלתא.

 

עריכה:

בעקבות שרשור נוסף פה הבנתי שהמוזיאון ליד כרמיאל נקרא תפן.

אופנוען

פורסם
אני לא גר בפ''ת אלה לפעמים נמצא שם לכמה ימים פה ושם.

 

אם בא לך תגיד לי את מיקומן אני אקפוץ להציץ שיזדמן לי, אני מאלה שאוהבים להביט ולהתענג, בלי לגעת.

 

עמית.

לא אמסור שום פרט מזהה לגבי הבעלים של שתי הדלתות. מי שמכיר מכיר ומי שלא, אולי יפגוש בו כאשר הוא נוסע עם אחת מהן.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

במוזיאון שליד כרמיאל זכורה לי איזו לנצ'יה אדומה שעומדת שם במן אלכסון כזה ממש מול הסברה הלבנה, רק מוזר, אני לא זוכר איזה דגם זה היה שם, אבל בטח לא דלתא.

אכן, במרכז האולם, ליד הסברה, ניצבת לה פולביה זגאטו אדומה* (עם כל מיני חלקים לא שייכים שהוצמדו לה).

* http://www.allsportauto.com/photoautre/lancia/fulvia/1l3s_zagato/1972_lancia_fulvia_1l3s_zagato_04_sb.jpg

 

אבל בקצה האולם, בין פורשה 928 כחולה לטריומף TR4IRS שחורה נחה לה אינטגרלה 8V אדומה.

HFturbo

×
×
  • תוכן חדש...