Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקווה שזה קשור לפורום הזה.

יש לי רשיון לרכב פרטי שנה.

אני רוצה רשיון לאופנוע עד 500 סמ"ק.

הבנתי שאם אני מחכה עד שיהיה לי רשיון 3 שנים יש הקלות לקבל רשיון 50 סמ"ק, האם יש גם איז ההקלות ל 500?

כלומר האם עדיף לחכות או להתחיל עכשיו?

כמה שיעורים צריך ? מה עוד צריך לעשות, תיאוריה למשל צריך?

יש מורים מומלצים באיזור פ"ת?

 

האם אפשר לקנות אופנוע סביב ה 400 סמ"ק בסביבות ה 10K?

מה עלות אחזקה חודשית של אופנוע בסביבות ה 400סמ"ק?

מה תצרוכת דלק שלו?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

אתה יכול לקנות אופנוע 400 סמ"ק שהוא הכי מפלצתי שיש בתחום אני לא מאמין ששכחתי איך קוראים לו אבל אני יזכר אני ישלח לך ה"פ אלא אם אתה מחפש משהו אוטומטי ובזה אני לא מבין.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מקווה שזה קשור לפורום הזה.

יש לי רשיון לרכב פרטי שנה.

אני רוצה רשיון לאופנוע עד 500 סמ"ק.

הבנתי שאם אני מחכה עד שיהיה לי רשיון 3 שנים יש הקלות לקבל רשיון 50 סמ"ק, האם יש גם איז ההקלות ל 500?

כלומר האם עדיף לחכות או להתחיל עכשיו?

כמה שיעורים צריך ? מה עוד צריך לעשות, תיאוריה למשל צריך?

יש מורים מומלצים באיזור פ"ת?

 

האם אפשר לקנות אופנוע סביב ה 400 סמ"ק בסביבות ה 10K?

מה עלות אחזקה חודשית של אופנוע בסביבות ה 400סמ"ק?

מה תצרוכת דלק שלו?

 

אני למדתי ברחוב ההסתדרות 12 אצל קפלר :(אחלה מקום

איזה הקלות יש ?

פורסם

אפשר לקנות אופנוע עד 500 ב- 10K. אפשר גם ב - 1K. הכל עניין של גיל, דגם ומצב.

 

תגלוש למחירון של motocar.co.il ותוריד 10-50% מהמחיר למחיר בפועל.

 

אופנוע צנוע ואמין כמו סוזוקי 500 מתחילת שנות ה- 90 יעשה 15 או יותר ק"מ לליטר.

האחזקה לא יקרה (כמה מאות שקלים לטיפול) אבל הביטוח כן (3600 לשנה, חובה

בלבד).

 

יובל.

:turn-l:
פורסם

מכמה סיבות

1. אין הקלות ל- 500 סמ"ק.

2. אם יכנסו התקנות החדשות רישיון אופנוע ב' יהפוך ל- A2 ואז תוגבל לאופנועים של 33 כ"ס. כל האופנועים של 500 סמ"ק עוברים מגבלה זו.

 

בהצלחה

רונן.

פורסם
מכמה סיבות

1. אין הקלות ל- 500 סמ"ק.

2. אם יכנסו התקנות החדשות רישיון אופנוע ב' יהפוך ל- A2 ואז תוגבל לאופנועים של 33 כ"ס. כל האופנועים של 500 סמ"ק עוברים מגבלה זו.

 

בהצלחה

רונן.

הם בדרך להכנס???

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אתה יכול לקנות אופנוע 400 סמ"ק שהוא הכי מפלצתי שיש בתחום אני לא מאמין ששכחתי איך קוראים לו אבל אני יזכר אני ישלח לך ה"פ אלא אם אתה מחפש משהו אוטומטי ובזה אני לא מבין.

bandit 400. אני מאמין שהתכוונת לזה. של סוזוקי.

s-bandit400.jpg

:puzzled:
פורסם
אתה יכול לקנות אופנוע 400 סמ"ק שהוא הכי מפלצתי שיש בתחום אני לא מאמין ששכחתי איך קוראים לו אבל אני יזכר אני ישלח לך ה"פ אלא אם אתה מחפש משהו אוטומטי ובזה אני לא מבין.

bandit 400. אני מאמין שהתכוונת לזה. של סוזוקי.

s-bandit400.jpg

נכון בנדיט 400 זהו זה ...אחלה אופנוע אבל צריך ידע מוטורי (אם אתה מבין למה אני מתכוון :wink: )

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לא צריך ידע מוטורי צריך למצוא אחד כזה לא שחוט..בתור אחד שחיפש אין סיכוי הסיכוי שתמצא אחד הוא 1 אחוז ל 99..

 

 

תמצא המון אבל שחוטים בעלי המון בעיות הכלי הזה יש לו אותו השאגה ותגובת מנוע של ה 600ים הספורטיבים..רק מה שהוא סבל מבעיות די קשות בארץ..בימים הטובים שלו הוא הוציא 60 סוסים שזה מאוד מכובד ל 400 סמ"ק.

 

לא הכלי להשחזה אבל מאוד נחמד.

 

בנדיט ב 10K ? קרעעעעעעעת אותי :lol:

פורסם
לא צריך ידע מוטורי צריך למצוא אחד כזה לא שחוט..בתור אחד שחיפש אין סיכוי הסיכוי שתמצא אחד הוא 1 אחוז ל 99..

 

 

תמצא המון אבל שחוטים בעלי המון בעיות הכלי הזה יש לו אותו השאגה ותגובת מנוע של ה 600ים הספורטיבים..רק מה שהוא סבל מבעיות די קשות בארץ..בימים הטובים שלו הוא הוציא 60 סוסים שזה מאוד מכובד ל 400 סמ"ק.

 

לא הכלי להשחזה אבל מאוד נחמד.

 

בנדיט ב 10K ? קרעעעעעעעת אותי :lol:

אז בטח זה יהרוג אותך ...

חבר שלי קנה אחד שחוט ב13 אלף

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לא צריך ידע מוטורי צריך למצוא אחד כזה לא שחוט..בתור אחד שחיפש אין סיכוי הסיכוי שתמצא אחד הוא 1 אחוז ל 99..

 

 

תמצא המון אבל שחוטים בעלי המון בעיות הכלי הזה יש לו אותו השאגה ותגובת מנוע של ה 600ים הספורטיבים..רק מה שהוא סבל מבעיות די קשות בארץ..בימים הטובים שלו הוא הוציא 60 סוסים שזה מאוד מכובד ל 400 סמ"ק.

 

לא הכלי להשחזה אבל מאוד נחמד.

 

בנדיט ב 10K ? קרעעעעעעעת אותי :lol:

אז בטח זה יהרוג אותך ...

חבר שלי קנה אחד שחוט ב13 אלף

 

 

מה אמרת קנה שמור ב 13K..... :lol:

 

כאילו מה הבעיה לקנות בנדיט400 שחוט עם פגיעות מפה ועד להודעה חדשה...אני יכול להביא לך 30 כלים כאלה למכירה..

 

אני חושב שלא הבנת את מה שאמרתי..אני אמרתי שמור ללא פגיעות ללא תאונות מה שכמעט בלתי אפשרי למצוא.

פורסם

אני לא ממליץ לרכוש בנדיט כאופנוע ראשון, ולא רק בגלל שאי אפשר למצוא כלי נורמאלי בתקציב נמוך.

 

הבנדיט הוא אופנוע עצבני ביותר, וממש לא מתאים לרוכב שרק עכשיו התחיל.

 

זו בדיוק הסיבה שאין בנדיטים טובים היום. כולם רוסקו ע"י צעירים מתלהבים שחשבו שהם יודעים מה הם עושים, ואחרי התאונה, הם ירדו מאופנועים ומכרו את הכלי השבור.

התיקונים אח"כ בדר"כ היו חסכניים ולא מקצועיים, כי לצעיר התפרן שקנה את האופנוע לא היה כסף להשקיע בו כמו שצריך.

 

גם אלה שלא התרסקו, בדר"כ לא טיפלו באופנוע כראוי, כי התברר להם שעלות האחזקה של כלי מרובע צילינדרים שעובד במתח גבוה הוא הרבה יותר ממה שהילדון הממוצע יכול להרשות לעצמו.

 

בקיצור, בתור אופנוע ראשון בתקציב שאמרת חפש סוזוקי GS500.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
מכמה סיבות

1. אין הקלות ל- 500 סמ"ק.

2. אם יכנסו התקנות החדשות רישיון אופנוע ב' יהפוך ל- A2 ואז תוגבל לאופנועים של 33 כ"ס. כל האופנועים של 500 סמ"ק עוברים מגבלה זו.

 

בהצלחה

רונן.

הם בדרך להכנס???

 

כבר כמה שנים מדברים על כך, אך לפי העיתונות נראה שיש בממשלה הנוכחית מספיק שרים וחברי כנסית שרוצים לקדם נושאי תחבורה שונים.

 

אגב, אני כרגע עובר ל- 500 סמק והחלטתי לרכוש GS500 בהמלצתם של רבים.

ם אני היתי נמנע מאופנוע אגרסיבי. לדעתי אופנוע דורש הרבה יותר מיומנות יחסית לנהיגה ברכב. אני מתכוון לעבור מספר הדרכות בנהיגה נכונה ונהיגה מתקדמת, לפני שאני יעבור לאופנוע מפלצתי (כפי שעשיתי ברכב).

 

בהצלחה.

 

רונן

פורסם

איזה הקלות יש בדיוק על הוצאת רשיון ל 50 סמ"ק

שיש לך רשיון של 3 שנים..

אני בדיוק עכשיו מתעניין בהוצאת רשיון שכזה..

האם אפשר לגשת לטסט בלי שיעורים כלל? זה העניין בהקלות?

או שמא מספר שיעורים מופחת

מה טווח המחירים והמינימום שיעורים ל 50 סמ"ק לאדם שיש לו רשיון מעל 3 שנים..

 

חשבתי על 50 סמ"ק כאופציה מצויינת ליום יום בעיר...

×
×
  • תוכן חדש...