Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקישות בחלק הקדמי של סיטרואן קסנטיה אוט' 1996


yaron1
שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כאשר אני נוסע בקטעים משובשים אני שומע נקישות מהחלק הקדמי של הרכב , כאילו שמשהו מתנדנד

או משוחרר, במוסך אחד אמרו לי שצרך להחיליף 2 בוקסות למוט המיצב במוסך אחר אמרו לי שצריך להחליף

2 בוקסות של מוט המיצב הרוחבי + החלפת 2 מוטות מיצב אנכיים .

 

מוסך אחד מבקש 268 לכל בוקסה + 160 שח עבודה

והשני 100 שח לכל בוקסה + 180 שח לכל מוט מיצב מקורי + 170 שח עבודה ?

 

מאחר וני המוסכים מדברים על החלפת חלקים שונים אשמח לשמוע דעתכם

 

לאלה מכם שמכירים את הרכב מה איזה הבחנה נראת לכם יותר סבירה , והאם העלויות סבירות ?

 

האם העבודה הזו אינה שייכת למכון פרונט ??

 

תודה בור ההתיחסות , ירון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לבצע את העבודה גם במכון פרונט.

נקישות - תחליף את תותבי הגומי(בוקסות) של המוט הרוחבי והן את מוטות הקישור התפוחיים.

תותבים - תבקש להרכיב את הבוקסות הצבעוניות(ישנן כחולות/סגולות/כתומות) ולא את השחורות המקוריות או תחליפיות זולות יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לבצע את העבודה גם במכון פרונט.

נקישות - תחליף את תותבי הגומי(בוקסות) של המוט הרוחבי והן את מוטות הקישור התפוחיים.

תותבים - תבקש להרכיב את הבוקסות הצבעוניות(ישנן כחולות/סגולות/כתומות) ולא את השחורות המקוריות או תחליפיות זולות יותר.

 

תודה , יש לך מושג על סדר גודל של חלקים + עבודה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומנם פתרון זמני וקצת חאפרי אבל אצלי בקסארה פתר את הבעייה לחלוטין (אחרי שהתברר לי שמכרו לי גומיות בגודל לא נכון לתושבות מוט מייצב, אחרי שפירקתי את הישנות):

 

לפתוח קצת ואז להדק שוב (וקצת יותר כנראה) את שני הברגים (אחד לכל גומייה) שמחזיקים את הגומיות במקומן. כאמור אם לרכב מתוכננים עוד חיים ארוכים אצלך אז הפתרונות שהציעו מעלי כנראה עדיפים.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה , יש לך מושג על סדר גודל של חלקים + עבודה ?
אין לי שמץ של מושג.

 

לפתוח קצת ואז להדק שוב (וקצת יותר כנראה) את שני הברגים (אחד לכל גומייה) שמחזיקים את הגומיות במקומן.

אם כבר פתחנו את הברגים...

פתרון "חאפרי" הוא להשחיל חתיכת אבוב יחד עם התותב הרפוי ואז להדק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...