Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הכנת רכב 2X4 למירוצי ראלי - נתונים כלליים!


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

להלן השאלות שעלו עד כה (חלקן בטלפון אלי - הרשיתי לעצמי לנסח מחדש):

1. מה הרכבים המתאימים ל 2X4 - אילו רכבים ניתן יהיה לעשות עבורם רישוי ואיך? (האם הורדה מהכביש? האם רכבים חדשים? וכדומה...).

פירוט עלויות בכלליות - אם זה אפשרי?

2. מה הדרישות הטכניות המינימליות מבחינת בטיחות?

3. מה הקטגוריות שיהיו קיימות בתחילה?

4. הכי חשוב - מתי מתחילים? (זה אני רוצה לדעת - :wink: )...

5. מי הנהג הכי טוב בארץ כיום??? סתאאאאאם - את זה ניתן לציבור להחליט בסוף הקיץ הבא...

תודה,

אלון חלווה.

1. כל רכב שמיוצר ביצור סידרתי בעל נפח מנוע עד 1600סמ"ק (הורדה מהכביש או קניית רכב עם רישוי,או יבוא) הכוונה לרכבים שיתחרו במירוצי ראלי,או ספרינט לסוגיו כפוף לתקנוני הבטיחות של הFIA

עם הקלות של ההתאחדות הישראלית שנולדה בימים אלה,

2. במידה ו5 מכוניות זהות לחלוטין בנפח,מבנה,סוג., יבקשו לנסוע תחת קטגורייה אחת העיניין ישקל בחיוב.

אנו שוקדים כרגע על תקנות הספורט המוטורי (לא רק ראלי) במשרד הספורט, חוקים ,עונשים, מיסוי,

ועדות,אישורים,רשיונות, מקימים מדינה!! תרתי משמע.

3. אנו מחכים לעמותות נוספות שיקומו ויתארגנו בנושאים וענפים אחרים כמו דראג לדוגמא על מנת לצרף אותם להתאחדות , הכוונה בשלב זה לעמותות שיקיימו ליגות סדירות בספורט תחרותי שמקובל בעולם.

בשלב השני אם מישהו ירצה להתחרות באליפות ישראל לקורקינט ממונע ותרשם עמותה או מועדון כחוק

הוא יתקבל בברכה.

ברור לכולנו שעד שלא יקומו מסלולים קבועים ע"י יזמים שיקבלו אישור ע"י הרשות וההתאחדות לא נוכל

לתחר במירוצי מסלול (אספלט) אך לדעתי צריך כבר להכין את תשתית המתחרים עם תקנונים מסודרים.

אנו נודיע בקרוב על תאריכים של מירוצי פיילוט אם כמובן נקבל אישור לכך.

דבר אחד צריך להיות ברור לכולם

לא ינתן ביטוח לשום תחרות או אימון חוקי אלא במסגרת ההתאחדות.

כל זה בגלל דרישות חברות הביטוח הזרות שלא יבטחו בשנים הראשונות מדינה חדשה בתחום.

לכן ככל שיהיו יותר סוגי מירוצים, תאריכים לליגות מסודרות, עלות הביטוחים תהיה נמוכה יותר.

גם אני מת לדעת מי הנהג הטוב ביותר בארץ לכן צריכים להתחיל להתחרות בסוף נדע.

שבוע טוב והפעם גם קצת אופטימי

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש משהו אחד בחוק שאני לא מבין .

 

למה מכוניות שמתחרות חייבות בכלוב התהפכות ועוד דברי בטיחות שעושים את הרכב ללא חוקי לכביש ?

 

כמה כבר אנשים במדינת ישראל יש שמוכנים להוריד רכב מהכביש בשביל ג'ימקאנה או רבע מייל?

( אם הפסקה הנ"ל מתייחת רק לראלי תקנו אותי )

 

 

המחירים האלו נשמעים הזויים ( 3-5 אלף שקל למירוץ ).

שחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו אחד בחוק שאני לא מבין .

 

למה מכוניות שמתחרות חייבות בכלוב התהפכות ועוד דברי בטיחות שעושים את הרכב ללא חוקי לכביש ?

 

כמה כבר אנשים במדינת ישראל יש שמוכנים להוריד רכב מהכביש בשביל ג'ימקאנה או רבע מייל?

( אם הפסקה הנ"ל מתייחת רק לראלי תקנו אותי )

 

 

המחירים האלו נשמעים הזויים ( 3-5 אלף שקל למירוץ ).

זה בינלאומי

זה לא רק בארץ המציאו את זה

חובה אביזרי בטיחות מסויימים במירוצים

ואישית, גם אם היה מותר להעלות בלי כל זה, לא הייתי מסתכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה להתחרות ללא כלוב הגנה ולשאת בתוצאות אם חס וחלילה יקרה לך במשהו במירוץ (התהפכות התנגשות וכדומה)?

שיבושם לך, רק אל תעשה את זה בתחרויות שלנו...מצא לך פיסת שטח שוממת והתחרה בה נגד עצמך כמה שבא לך

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי הוא מדבר על ראלי

וזה group a

אתה רוצה תרכיב group b אם אני לא טועה עד 2000 סמ"ק[/quote]

אתה מתכוון לגרופ N

אין קשר בין נפחי מנועים לגרופ

גרופ N מכוניות ביצור סדרתי למעט שיפורים קלים

גרופ A " " " משופרת מאד.

גרופ B היסטורייה.

 

דראג! יש תקנון בין לאומי אירופאי, ואמריקאי מאד שונים ,בבטיחות אין פשרות, בסוגים ונפחים?

לכשיוקם מועדון רשמי ומוכר לדראג וירצו לתחר שם עם מנוע של רקטה ויצא תקנון שיוסכם על חברי עמותת הדראג, ובלבד שלא יעמדו בסתירה לתקנוני הבטיחות הבין לאומיים? תבורכו!

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גימקנה אינה תחרות שמוכרת ע"י איזו פדרציה בעולם ומקוטלגת כספורט מוטורי עממי לכן אין צורך שם בקשת התהפכות, אבל לדוגמא, ישנם מארגנים בגימקנה שדורשים קסדה למשל!

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גימקנה אינה תחרות שמוכרת ע"י איזו פדרציה בעולם ומקוטלגת כספורט מוטורי עממי לכן אין צורך שם בקשת התהפכות, אבל לדוגמא, ישנם מארגנים בגימקנה שדורשים קסדה למשל!

דני

לידיעת אלו ששאלו, גם מרוצי דראג אינם מחייבים קשת התהפכות כסטנדרט. הכל עניין של קטגוריות וזמנים. יש כאלו המחוייבות בקסדה בלבד, יש המחוייבות בקשת, מטף, קסדה, ביגוד וכו' ויש כאלו המחוייבות בציוד ניתוק דלק, מערכת כיבוי, קשתות מחומרים מסויימים ועוד ועוד...זה עולם ומלואו..יש לי את תקנות ה-NHRA ואני מניח שגם כאן צריך לבנות משהו מ-0, אשר יתאים לתקנות הבטיחות האירופאיות והאמריקאיות כאחד, על-פי מה שיוחלט.

 

דני, ה"פ בנושא נשלחה אליך.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כמה כבר אנשים במדינת ישראל יש שמוכנים להוריד רכב מהכביש בשביל ג'ימקאנה או רבע מייל?

 

אנשים שיש להם כסף ואוהבים מכוניות יעשו את זה..

ולא חסר אנשים כאלה בארץ ועכשיו אם צאת החוק יגדלו מספר האנשים בתחום .

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיחה?

מירוצי דראג עם מנועים של עד 1600 סמ"ק?

איפה בדיוק ראית את זה? יש לך בעיה בהבנת הנקרא.

ההערה של 1600 סמ"ק נכתבה לגבי ראלי.

 

לגבי מחירים למירוץ - מירוץ ראלי זה לא גימקאנה... אתה לא עולה ויורד עם הרכב בלי נזק כמעט אף פעם.

הובלת הרכב נעשית על גרר או נגרר ויש לזה עלויות - כנ"ל דלק, השתתפות, ביטוח.

אני חותם עכשיו על עלות של 3000 ש"ח למירוץ - ברור לי שזה יעלה לי יותר... למה?

1. פעם ראשונה (הבאה) שילך לי קלאץ...

2. פעם ראשונה (הבאה) שתלך צירייה...

3. פעם ראשונה (הבאה) שילך צמיג ב 800 ש"ח או כל הארבעה...

בקיצור, הבנת את הרעיון....

וזה - לפני תאונות והתהפכויות שהם מנת חלקו של כל נהג ראלי - מסבסטיאן לואב דרך קולין מקריי דרך דני לוי ועד אלון חלווה (טוב, אולי לואב לא מתהפך או עף מהמסלול - אבל הוא יוצא דופן)

לילה טוב,

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו מכל הנכבדים פה (ובעיקר המקטרגים) טרח בכלל לקרוא את הצעת החוק??? (אני כן)

אגב, אינני מתכוון לדני לוי או אלון כמובן!!!

 

אני מציע לכל אחד שקצת חשוב לו או ששוקל אף במעט להתחרות במשהו (אפילו קורקינט ממונע) שיקרא את ההצעה (על כל עמודיה) וישכיל מעט!

 

בברכה נדב (שמצפה לתאריכים למירוצי הפילוט)

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...