Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, כפי שאתם רואים אני חדש, וזו ההודעה הראשונה שלי בפורום



ברשותי רכב ישן, מיצובישי לנסר שנת 1992 ויש בו רדיו טייפ ישן נושן, רציתי להחליף אותו ברדיו דיסק חדש קורא אם פי 3, ולאחר סקירת שוק ננעלתי על המכשיר הבא:

SONY CDX-S2210

 

רק שממש לפני שהזמנתי את המכשיר, שמתי לב שיש לו יציאה אחת בלבד למגבר, ולמרות שאין לי מגבר באוטו, אני פוחד להזמין את המכשיר בלי לדעת מה זה היציאות למגבר, ומה החשיבות של מספרן, ראיתי שיש מכשירים אחרים עם יותר יציאות, אך הם יקרים בהרבה, ואני סטודנט מסכן חסר כסף.. חחחחח...

 

אני אודה מאוד אם מישהו יוכל להסביר לי מה החשיבות של מספר היציאות למגבר במערכת ובמה תגביל אותי יציאה אחת בלבד. תודה רבה מראש.

פורסם

ככל שיש יותר יציאות (אם אני לא טועה הכי הרבה זה 3 ..) אז יש לך יותר שליטה על הסאונד..

זה מתחלק ככה: יציאה אחת -שליטה כללית מה שמחייב לשים מפצלים למגברים..

2 יציאות- בחירה של רמקולים מקדימה +רמקולים מאחורה או סאב (אין שליטה מלאה על הסאב)

3 יציאות- מאפשר שליטה מלאה עלסאב ורמקולים מקדימה וגם מאחורה....בניפרד..

יציאה אחת תגבילאותך באופן הכיוון של הסאונד ,אם תרצה לשים בעתיד מגבר וסאב אז תצטרך לשים מפצלים ל-RCA

בהצלחה!

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

במידה ולא תרצה להתקין מגבר זה לא אמור לעניין אותך.

גם אם תתקין בעתיד, מפצל יעשה את העבודה...

 

חבר שלי מוכר 4700 של פיוניר עם 2 יציאות ב600-650 ...

פורסם

היה לי את המכשיר הזה רק של שנה שעברה ושנאתי אותו כל כך...

לא אהבתי תצליל שלו ...

לפי דעתי בתקציב הנ"ל כדאי ללכת על פיוניר פשוט

או על יד שנייה

פורסם

תאמין לי שאין כל כך הבדלים בסאונד בין סוני לפיוניר..

 

יש להם כמעט את אותם מגברים ...

אבל אצל סוני אני ממליץ לך ללכת על הדגמים החדשים יותר .. הם יותר איכותיים ..

Ларик Сурапов

פורסם

הם אולי איכותיים יותר.. אבל הם גם יקרים יותר.....ואני כפי שכבר אמרתי מאוד מאוד מוגבל בתקציב.

 

יש לכם מערכת מומלצת במחירים הללו?

 

 

תאמין לי שאין כל כך הבדלים בסאונד בין סוני לפיוניר..

 

יש להם כמעט את אותם מגברים ...

אבל אצל סוני אני ממליץ לך ללכת על הדגמים החדשים יותר .. הם יותר איכותיים ..

×
×
  • תוכן חדש...