Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית אטימות של אטם גל-ארכובה קדמי


kd2
שימו לב! השרשור הזה בן 6863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

 

באותו אזור בעייתי אגן השמן שלי לא מהודק לגמרי, כלומר באגני שמן יש חלק שהוא עגול שמשתלב עם "בית" הפולי, אז הוא בעצם במקום להיות צמוד הוא מכופף לכיוון אגן השמן עצמו אבל לא מאוד רציני.

 

האם החוסר הידוק הזה גורם לשמן לצאת בכמויות קטנות מהרווח ביניהם או שזה בעצם האטם של הקראנק? די ברור לי שזה אטם אבל בכל זאת האטם הזה הוחלף לפני שנה וזה קצת מוזר לי.

 

האם התופעה יכולה להיות בגלל נשם גל ארכובה סתום וכתוצאה מזה לחץ פנימי גבוה שגורם לזה?

 

השמן הוא דווקא 20W50 לכן זה לא בגלל שמן דליל

 

יש לציין שאני עומד על כמה מילימטרים מעל המקסימום במדיד.

במידה וזה באמת לא תופעה של אטם אלה משהו אחר שגורם לנזילה אני צריך לסתום את זה.

מה יכול לספק פיתרון זמני או פתרון טוב לזה בכלל ( לא חאפרי פתרון רציני ),משום שהחלק לא מסתובב אולי אפוקסי יוכל לסתום אותו????

אפוקסי יחזיק בטמפרטורה כזאת???

Ford OHC 1.6

 

אשמח לשמוע הצעות

תודה מראש

KD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו???

 

האם יכול להיות שהמאורר מעיף שמן על כל ה"פרונט" של המנוע בערך באזור הפגוע???

כי מטונף שם משמן ישן בעיקר אבל יש מקומות שהוא יחסית טרי.

ויש גם באזור הגלגל"ש התחתון של הטימיינג אבל די יבש ואני שואל אם בנסיעה המאוורר יכול להעיף את השמן לשם?

למרות שניקיתי וכבר 2 נסיעות שאחרי הניקיון יבש, אני מאוד רוצה לפסול את זה שזה דווקא לא המחזיר שמן של הטיימינג כי אז זה יהיה בלאגן הרבה יותר רציני.

האם יש אטם בכלל בחיבור הזה או שהאטימות של שפת האגן מונעת מהשמן לברוח?

אני עוד פעם שואל אם אפשר לסתום את זה לא בחאפריות, או שאני יהיה חייב להוריד את אגן השמן?

מאיפה יכולות להיות עוד נזילות שמהם השמן יוצא?

אם ב-2 נסיעות קצרות לא נזל מאזור הטיימינג שמן זה אומר שהמחזיר בסדר???

 

סליחה על השאלות הרבות פשוט אני מודאג מאוד מהאפשרות שזה יהיה כרוך בפירוק הטיימינג כי אין לי נסיון עם טיימינג של OHC עשיתי רק עם שרשרת לOHV ורצועה מן הסתם יותר קשה.

 

יש לציין בבנסיעות האלה ניתקתי את נשם גל הארכובה מחשש שהוא הגורם ובאמת כמעט ואין שום דבר אבל בכל זאת האטימות לא מלאה.

 

אני יצלם את האזור ויעלה תמונות כאשר אני יהיה בבית

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...