Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אריוס, של נעליך מעל רגליך (סליחה..של מזקומ'יך מעל גלגליך) כי אני הייתי ממקימי ומתחזקי האוסף כשעוד היה בביסל"ש בג'וליס.....(אני סרן מיל בשריון).
אז מתי אתה עורך סיור לחברי הפורום?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

נו ,יש לנו כניסה ,בני אתה בפנים?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

או קי.....מרים ידים. אכן שרמן.....אם אני לא טועה...צריח ישן, לפני שעבר השבחה, מה שקראנו פעם תובה צרפתית.

ועדיין חושב שאולי בעבר היה מוצב שם כלי אחר

אריוס

פורסם

או קי.....מרים ידים. אכן שרמן.....אם אני לא טועה...צריח ישן, לפני שעבר השבחה, מה שקראנו פעם תובה צרפתית.

ועדיין חושב שאולי בעבר היה מוצב שם כלי אחר,

ואגב מה שקשור לעיניננו.....ראוי לצין שהמנוע המקורי של השרמנים האלה היה מנוע בנזין כוכבי(רדיאלי)

כזה כמו של מטוסי בוכנה ישנים.

אריוס

פורסם

וכל זה מתקשר...כך אני רואה לכתבת הנושא של האבטומוביל הבא.

 

שמחתי לראות שבאבטומוביל הבא תהיה כתבה על כלי רכב צבאיים ישנים.

בעולם זהו ענף של אספנות בפני עצמו. כילים כמו משאיות GMC , קומדנקרים של דודג' אגב-

השם נ.נ הוא תרגם מאנגלית של נושאת נשק- כך ניקרא באנגלית הקומנדקר.

ערך רב יש לזחל"מים מימי מלחמת העולם השניה. וכן....יש גם כאלה שמשפצים טנקים.

באי בי יש אתר מיוחד של כלי רכב צבאיים. לא תאמינו כמה משלמים על ג'יפ M151

אצלנו בארץ יש הרבה מכל הנ"ל.....אלא שלרובם אין וכניראה גם לא יהיו נירות...וחבל.

אני עצמי מקווה להגיע פעם...כשיהיה לי יותר זמן.....לשפץ נושאת ברן בריטית משנת 1944

כלי מענין בעל מנוע פורד V8 צילינדרים ראשים שטוחים.

בארה"ב קימת אגודה של משמרי כלי רכב צבאיים ישנים.-MVPA יש לחברה האלה מגזין יפה ומענין. אני חבר באגודה זאת ומקבל מהם חמר מידי חדשיים.

 

אריוס


×
×
  • תוכן חדש...