Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לרעות בשדות זרים?

 

שלוש תמונות של AMX במלחמת קדש (עם הנחתת) במלחמת ששת הימים ותומ"ת במצעד צה"ל 1957.

scan.jpg

scan0003.jpg

scan0001.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חייב לציין שביחס לגילי אני נחשב לאחד שמכיר רק"ם לדורתיו ,וזו הפעם הראשונה שאני שומע על AMX בצה"ל(בשירשור הזה).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

היה עוד טנק צרפתי בשירות צהל, האוצ'קיס של רנו, הטנקים האלו היו הטנקים הראשונים בשירות צה"ל בתחילת מלחמת העצמאות, הם ניקנו כגורטעות והובלו בחלקים בתוך מטען ענק של בצלים.



הטנק מכיל שתי אנשי צוות (והוא בגודל של רנו 5) מפקד ונהג.

חיל השירון בחיתולו מנה 8 טנקי אוצ'קיס ושתי טנקי קרומוול בריטים (שנגנבו על ידי קצינים בריטים), כמו כן לקרת סוף הקרבות נאספו כמה אוצ'קיסים שלל מהצבא הסורי.

התמונה השניה מכיבוש נמל התעופה בלוד.

hochkins.jpg

hotchkiss01.jpg

פורסם

היה עוד טנק צרפתי בשירות צהל, האוצ'קיס של רנו, הטנקים האלו היו הטנקים הראשונים בשירות צה"ל בתחילת מלחמת העצמאות, הם ניקנו כגורטעות והובלו בחלקים בתוך מטען ענק של בצלים.



הטנק מכיל שתי אנשי צוות (והוא בגודל של רנו 5) מפקד ונהג.

חיל השירון בחיתולו מנה 8 טנקי אוצ'קיס ושתי טנקי קרומוול בריטים (שנגנבו על ידי קצינים בריטים), כמו כן לקרת סוף הקרבות נאספו כמה אוצ'קיסים שלל מהצבא הסורי.

התמונה השניה מכיבוש נמל התעופה בלוד.

האוצ'קיס זה לא מחלה?

 

:shock:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

הוצ'קס- כך כותבים את זה, היתה זו חברה בפני עצמה (לא רנו) בין השאר יצרה החברה מכוניות ומיקלעים, וגם טנקים. אם אני לא טועה.....הטנק על ראש התורן בכניסה ללטרון הוא מהדגם הזה.

 

אריה

חולה סיטרואן

פורסם

ועוד בענין האי אם איקס 13

 

במילחמת ששת הימים ניהל גדוד מעצבת הפלדה קרב הירואי נגד גדוד של טנקי סטאלין. טנק סטאלין היה טנק כבד מאד....ותותחי האי אם אקס לא חדרו אותו,

הדרך היחידה היתה לתמרן ולירות בהם מאחור.

בצומת של גבעת כח יש אנרטה של עצבת הפלדה, ויש שם טנק כזה.

 

אריה

חולה סיטרואן

פורסם
הוצ'קס- כך כותבים את זה, היתה זו חברה בפני עצמה (לא רנו) בין השאר יצרה החברה מכוניות ומיקלעים, וגם טנקים. אם אני לא טועה.....הטנק על ראש התורן בכניסה ללטרון הוא מהדגם הזה.

 

אריה

חולה סיטרואן

הטנק המעופף בלטרון הוא שרמן

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ועוד בענין האי אם איקס 13

 

במילחמת ששת הימים ניהל גדוד מעצבת הפלדה קרב הירואי נגד גדוד של טנקי סטאלין. טנק סטאלין היה טנק כבד מאד....ותותחי האי אם אקס לא חדרו אותו,

הדרך היחידה היתה לתמרן ולירות בהם מאחור.

בצומת של גבעת כח יש אנרטה של עצבת הפלדה, ויש שם טנק כזה.

 

אריה

חולה סיטרואן

אתה מתכוון ליד ניצנים?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לא...אני מתכון לצומת שממנה נוסעים לכוון בית אריה. גבעת כח, כך ניקרא המקום. על הכביש המוליך

מראש העין להית נבאללה.

ובאשר לטנק בראש התורן בלטרון.....לא סגור על זה שזה הוצ'קס....אבל זה לא שרמן בוודאות.

 

אריוס

חולה סיטרואן

פורסם

הטנק שעל מדגל המים הוא שרמן עם תותח שעשוי מצנרת פלסטיק, ויש עוד טנק ליד הטרנים שמחוץ למוזיאון שהוא שוט (צ'נטוריון).



שריונר, ובגלל פציעה הייתי חודש וחצי מדריך בלטרון.

 

פורסם

אריוס, של נעליך מעל רגליך (סליחה..של מזקומ'יך מעל גלגליך) כי אני הייתי ממקימי ומתחזקי האוסף כשעוד היה בביסל"ש בג'וליס.....(אני סרן מיל בשריון).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...