Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat tipo 2017+ vs rio 2012 ידני


David.vas

פוסטים מומלצים

אחרי שהפיגו 208 קורסת כול פעם מחדש החלטתי אחרי 200 אלף להחליף אותה 

מתלבט בין פיאט טיפו אוט' לריו 2012 ידנית עם קילומטראז נמוך אשמח לשמוע ביקורת אמינות תחזוקה דלק ובכללי אשמח לדעת חוות דעת גם על ריו אוט' 

התקציב לא בשמיים מחפש משהו עד 30 אם יש עוד המלצות לרכבים אחרים אשמח לשמוע אבל בנתיים שני אלה משכו אותי ואין בעיה עם ידני 

עריכה אחרונה על ידי David.vas
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי טיפו, נוחה יותר,חדשה יותר.

ידני אפשר גם רנו קליאו 0.9 טורבו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לנו ריו ידנית 1.2, זה רכב אמין מאוד כל עוד מקפידים על החלפת שמן בזמן ולא מושכים טיפולים. 

 

3 תקלות שהיו עד 150 אלף ק"מ זה מנעול דלת נהג, גומיה קרועה בכפתור פתיחת תא מטען וקפיצי גז לדלת אחורית. אלו ליטרלי היו כל התקלות של האוטו ב 9 שנים/150 אלף ק"מ. 

 

אבל זה רכב בסיסי מאוד ולא נוח במיוחד, גם לדעתי טיפו עדיפה אם כי לא בטוח שתהיה שם את אותה רמת אמינות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, David.vas כתב:

יש דברים מיוחדים שצריך לדעת עליה? 

רק לבדוק את הקלאץ כמו בכל רכב ידני טרם הקנייה. המנוע עם שרשרת טיימינג. תחזוקה די זולה . 

מעבר לזה היא שווקה ב2 גרסאות - אחת visia הפשוטה עם 94 כס ואבזור בסיסי של מזגן, חלונות חשמל ומחשב דרך. הaccenta המאובזרת עם 117 כס שזה הבדל די משמעותי, ומגיעה עם בקרת אקלים, בקרת שיוט, בלוטוס מקורי עם שליטה מההגה. בסך הכל הרכב חסכוני ויעיל , די זריז ביחס לאפשרויות שציינת, וזה בזכות 5 הילוכים ומנוע יעיל עם 2 מזרקים בכל צילינדר. 

התנהגות כביש סבירה. אם כבר ניסאן גוק אז הידנית מוצלחת, אוטומט עצלה וגיר בעייתי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.5.2025 בשעה 20:39, nissan1211 כתב:

רק לבדוק את הקלאץ כמו בכל רכב ידני טרם הקנייה. המנוע עם שרשרת טיימינג. תחזוקה די זולה . 

מעבר לזה היא שווקה ב2 גרסאות - אחת visia הפשוטה עם 94 כס ואבזור בסיסי של מזגן, חלונות חשמל ומחשב דרך. הaccenta המאובזרת עם 117 כס שזה הבדל די משמעותי, ומגיעה עם בקרת אקלים, בקרת שיוט, בלוטוס מקורי עם שליטה מההגה. בסך הכל הרכב חסכוני ויעיל , די זריז ביחס לאפשרויות שציינת, וזה בזכות 5 הילוכים ומנוע יעיל עם 2 מזרקים בכל צילינדר. 

התנהגות כביש סבירה. אם כבר ניסאן גוק אז הידנית מוצלחת, אוטומט עצלה וגיר בעייתי. 

קודם כול תודה על התשובה המפורטת מעריך וקפצה לי קשקאי ידנית אני מאמין שהיא אותו סיפור כמו הגוק רק בחליפה אחרת? אשמח לשמוע ממך עליה גם תודה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, David.vas כתב:

קודם כול תודה על התשובה המפורטת מעריך וקפצה לי קשקאי ידנית אני מאמין שהיא אותו סיפור כמו הגוק רק בחליפה אחרת? אשמח לשמוע ממך עליה גם תודה 

אותו מנוע וגיר , העניין בקשקאי שזה רכב יותר גדול וכבד ולכן הוא יכול להרגיש יותר עצל עם המנוע הזה מאשר הג׳וק . תלוי אם אתה רוצה גודל או שסתם מצאת קשקאי שמורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...