Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיניי מרכזי on off אלקטרה קופא ומתחיל לטפטף.


Night Driver

פוסטים מומלצים

כמו בכותרת, מזגן 6  כ"ס מחובר ל 3 תעלות "8. 

 

טיפטף, שבר לי יד, זרת ברגך ושטף דם בברך אז הזמנתי טכנאי.

 

ניקה את היציאה והיו שבועיים שקט.

 

היום עבד רצוף מהבןקר והתחיל לטפטף אז עליתי לבדוק.

 

2 שורות תחתונות עם קרח שאחרי הפשרה הפסיק לטפטף.

 

יכול להיות שהקיפאון הוא בגלל מיעוט יציאות וספיקת אויר נמוכה או שיש רעיון אחר?

 

המזגן בן 13 ובוטלו לו עוד 2 תעלות לפני שנה.

 

20240907_164338.jpg

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתן לך עצה לא ידידותית.

כשהמזגנים האלו מתחילים לעשות בעיות בגיל הזה, צריך להחליף אותם.

תתקן דבר אחד יתקלקל אחר

בלי קשר כשהמזגנים החדשים הרבה יותר חסכונים 

היה לי מיצובישי ישן בסלון 5.5 כוח שלא הצליח לקרר ולחמם כמו שצריך ועבד בדיוטי סייקל של 100 אחוז.

החלפתי טורנדו 6.5 בן של &ונה. אני מגביל אותו ל 30 בהספק! זא שהוא עובד סביב 2 כ"ס וגם לא בדיוטי של 100 אחוז... (למרות שהוא אינברטר הוא מכבה את עצמו כי הוא מקפיא גם ב 30 אחוז)

אני רואה את זה בחשבון החשמל שלי. סדר גודל של 500 שקל פחות בחודשים ובניגוד לעבר... הבית גם קר!

תעשה לעצמך טובה ענקית ותחליף אותו

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נשקל. 

 

כרגע יש 4.5 שמשרת 3 חדרים ו 6.5 שמשרת סלון וחדר עבודה. 

 

המדחסים על הגג (מהקבלן. יש 2 צינורות של כל אחד שעוברים דרך הגג לרצפה ומשם דרך הקירות למיקום המעבים) אז כהץנראה שאאלץ לעבור ל vrf box). השקעה לא קטנה גם כספית אבל יותר גרוע בזמן ולכלוך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סימנתי אם חץ. נראה שהצינור קרוע. ונוזל על תקרת הגבס. או שלא הבנתי תתמונה.

.thumb.jpg.354d013e46a8811dc5935a5610d394a7.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו חתיכת צינור שזה שהיה חתך. לא קשורה לניקוז בפועל.

 

בתמונה רואים (בקושי) את הקרח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הלכלוך הוא סיוט 

אבל עושים טוב ואח"כ נהנים.

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Night Driver כתב:

 מזגן 6  כ"ס מחובר ל 3 תעלות "8. 

 

לא ארחיב יותר מידי:

BIG NO NO.

 

3 תעלות 8" למזגן 6 כ"ס ? אתה בטוח שזה 8 ולא 10 ?
ה-2 תעלות שביטלו - נסגרו ? (עם מחסום)
 

לא יודע מי אישר לך את זה \ ביצע בפועל (אם איש מקצוע עשה לך את זה - וזה אכן תעלות 8" - כדאי להכניס אותו לרשימה השחורה) -  זה בלתי מתקבל על הדעת.
 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטוח 8. העין שלי אחרי 30 שנה מזהה מקילומטר את הקוטא.

 

את הביטול ביצע מזגניסט של השיפוצניק ונאטם בסוף השרוול.

 

חשדתי בזרימת אויר נמוכה כי כששמתי יד (לא המגובסת) הזרימה הרגישה לי חלשה מאוד.

 

ממליץ לפתוח עוד שרוול או לעלות ל 10?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי משהו דומה: 

 

מזגן כשהיחידה המרכזית על הגג.

 

אכן טכנאי ניקה את החלק התחתון וזה לא עזר.

ובשלב השני מילאו גז למעלה, ובמקרה שלי זה עזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, איציק נ. כתב:

 

לא ארחיב יותר מידי:

BIG NO NO.

 

3 תעלות 8" למזגן 6 כ"ס ? אתה בטוח שזה 8 ולא 10 ?
ה-2 תעלות שביטלו - נסגרו ? (עם מחסום)
 

לא יודע מי אישר לך את זה \ ביצע בפועל (אם איש מקצוע עשה לך את זה - וזה אכן תעלות 8" - כדאי להכניס אותו לרשימה השחורה) -  זה בלתי מתקבל על הדעת.
 

אפשר הסבר בכמה מילים? זה משהו כמו "לחץ" גבוה מדי על המעבה? כי גם לי יש ניסיון עם פחות מדי תעלות. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני מבין וזה גם מה שחשדתי זה שנוצרת זרימת אויר יותר איטית דרך הרדיאטור וזה יוצר גם טמפ' יותר נמוכה של הסוללה וגם הלחות מתפנה יותר לאט. השילוב יותר קיפאון.

 

מה שכן, אשמח להסבר למה דווקא חוסר גז שגורם לטמפ' יותר גבוהות גורם לקיפאון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחץ גבוה = טמפ גבוהה, לחץ נמוך = טמפ' נמוכה.

שמתחיל חוסר בקרר יש ירידה בלחץ הגז ואיתו ירידה בטמפ' זה למה יש קרח. יש גם ירידה בספיקה של הקרר ולכן יש ירידה בעוצמת הקירור.

 

מזגן 6 כ"ס זה מזגן של לפחות 1500-1600CFM ואני עדין בהערכה, זה מזגן שצריך ביום חלש 4-5 שרשורים של 10". לשים לו 3 שרשורים של 8" זה לחנוק אותו לחלוטין. צורה לפרצוף העקום של המזגניסט שעושה כזה דבר, פשוט אפס מקצועיות (בשביל לסבר את האוזן: פרקתי לפני שבועיים בבית של ההורים שלי WIND50 של תדריאן (מוגדר כ 4.5 עד 5 כ"ס, 45-46 אלף BTU) שהיו מחוברים לו רק 2 שרשורים של 10" ועוד 2 שרושרים של 8". עבד גרוע, הרעיש ולא קירר כמו שצריך (!). התקנת קבלן מ 2013.

גם אם אתה טועה ומדובר במזגן 4 כ"ס, תדע שאתה צריך 5 שרשורים של 8" פתוחים (לא פחות, לא יותר) וזה על ספיקה של 1100-1200CFM.
 

איציק

לפני 6 שעות, fatboy1340 כתב:

קרח גם יכול להווצר מניקוז סתום, הצטברות מים בתעלה שמתחת למעבה וזמן עבודה ממושך של המזגן. 

 

לא במצב שהמזגן תקין (הקפילר מכוון ל 5 מעלות) ומותקן כהלכה.

  • אהבתי 3

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במשרדים אצלנו, יש מזגן שהתחיל לעשות צרות ולהשפריץ. 

טיפול ראשון היה לדחוף לחץ אוויר לצינור הניקוז (מבתוך המזגן- הצינור מוסתר בתוך הבניין, ולא מצאנו את הקצה המנקז שלו...). פתיחת הסתימה עבדה. 

טיפול שני, כשנה מאוחר יותר, היה להוסיף גז כשהמזגן התחיל לקפוא ולכן טיפטף. 

לפני 19 שעות, Night Driver כתב:

מה שכן, אשמח להסבר למה דווקא חוסר גז שגורם לטמפ' יותר גבוהות גורם לקיפאון.

בגדול, פיזיקה בסיסית. 

המזגן, כמו כל מכשיר, נועד לעבוד בפרמטרים מסויימים- במזגנים, מדובר על לחץ של גז. 

ההבנה שלי בסיסית פה- אל תתפוס אותי במילה כי זה כואב: (ובהחלט ייתכן שאני טועה פה, אשמח אם יתקנו אותי אם אכן שגגתי)

כשיש פחות גז, על אותו נפח, הסעת החום הופכת להיות יעילה יותר (יותר מדיי...) באזור הרדיאטור ולכן הסיפור קופא.

כמו שצנרת מים צריכה לחץ תקין כדי לעבוד, גם צנרת של גז מזגנים צריכה לחץ תקין. (בערך, בגדול, ט.ל.ח, בלי נדר, יחידה אחת ללקוח וכדומה).

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...