Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הרכב שלי ברוך ה' במצב שמור ומצוין.

 

מנוע אוכל שמן מפעם לפעם כנהוג בסובארו בשנים האחרונות. יש גם הזעות שמן מסביב למנוע.

 

באיזה שמן מנוע  כדאי להשתמש, 

בעבר רכשתי שמן של מוטול עם מיתוג מיוחד עבור סובארו. 

הוא יקר למדי, כ300 ש''ח ל5 ליטר.

 

האם יש הבדל בינו לבין שמן רגיל של מוטול, והאם כדאי להשתמש בשמן צמיגי יותר?

 

כמו כן לקראת טיפול, איזה חלפים כדאי לרכושד מקוריים, והיכן משיגים מקורי מיבוא מקביל?

פורסם

לא חושב שיש דרישות מיוחדות עבור הסובארו שלך מבחינת תקנים (אבל צריך לבדוק בספר רכב) וניתן להשתמש בשמנים איכותיים אחרים שעונים עליהם.

אבל, השמן שאתה אולי מדבר עליו נמכר יותר בכיוון ה-200 בלפחות 2 חנויות (אחת, שתיים) וכנראה בעוד מקומות. או שמדובר בצמיגות אחרת?

 

מדוע אתה חושב להשתמש בשמן צמיגי יותר (באיזה אתה משתמש כעת?)?

בהכללה, טוב לדבוק בהמלצת היצרן. אם היצרן מאפשר שימוש בצמיגות גבוה יותר ביחס לזה בשימוש כעת, ניתן לשקול זאת אם יש בעיות מסויימות (לא כמענה מוחלט להן) שאובחנו או אופי נסיעות אחר שמתאים לכך.

 

חלפים מקוריים או שווי ערך מחברות מוערכות בתחום בוודאי יהיו עדיפים על תחליפים זולים למיניהם, לכל הפחות בטווח הארוך.

לגבי יבוא מחו"ל, אתה יכול לבד. ראה מדריך.

רכישה מהיבואן בארץ או חנויות חלפים למיניהן בארץ גם אפשרית.

פורסם

לא ברור לי איך:

לפני שעתיים, מוט'ל כתב:

הרכב שלי ברוך ה' במצב שמור ומצוין.

מתיישב עם זה:

לפני שעתיים, מוט'ל כתב:

 

מנוע אוכל שמן מפעם לפעם כנהוג בסובארו בשנים האחרונות. יש גם הזעות שמן מסביב למנוע.

לצורך השוואה, חבר שלי עם B4 שנת 2009, לא שמור ולא במצב מצוין, לא אוכל שמן ואין הזעות סביב המנוע.

 

300 שקל באמת נשמע יקר קצת, אתה בטוח שלא ניתן לרכוש במקום אחר ביותר זול?

האם סובארו ממליצים על מוטול? (לא בקיא בסובארו)

אם לא, אפשר למצוא מחברות אחרות, טובות לא פחות, בהרבה יותר זול

 

 

כבר חתמתי...

פורסם
לפני כשעה, Tom_22 כתב:

 

 

מדוע אתה חושב להשתמש בשמן צמיגי יותר (באיזה אתה משתמש כעת?)?

בהכללה, טוב לדבוק בהמלצת היצרן. אם היצרן מאפשר שימוש בצמיגות גבוה יותר ביחס לזה בשימוש כעת, ניתן לשקול זאת אם יש בעיות מסויימות (לא כמענה מוחלט להן) שאובחנו או אופי נסיעות אחר שמתאים לכך.

בגלל הנטייה של המנוע לאכול שמן עקב נזילות סמויות. אני משתמש כאמור ב5W-30

לפני 23 דקות, yairw כתב:

צורך השוואה, חבר שלי עם B4 שנת 2009, לא שמור ולא במצב מצוין, לא אוכל שמן ואין הזעות סביב המנוע.

 

המחלה הזו שייכת למנועי הבוקסר של סובארו בשנתונים האחרונים בלבד

פורסם (נערך)

ניתן להשתמש בכל שמן שעומד בתקן המופיע בספר רכב.

מומלץ לרכוש מיצרן שמן מוכר כמו קסטרול, מוטול, מוביל1, יוראויל ועוד'

צמיגות מומלצת ע"י יבואן היא 5w-30 ולא ככתוב בספר רכב, בגלל החום בארץ.

חלפים ניתן לרכוש מחנויות בארץ או בחו"ל, למשל אוטוסטור, או Spareto.

ממליץ על מסננים של Mann או Mahle שהם באיכות גבוה כמו מקורי.

חלקי חילוף מקוריים ניתן לרכוש מחו"ל למשל partsouq

עריכה אחרונה על ידי Michael01
  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...