שלום לכם,
אחרי 10 שנים עם 2 וולבו S60, שנתנו תמורה ולא מעט כאב ראש, החלטתי שזה לא מתאים לי. אני עובר המון פסי האטה ובורות כל יום, באדיבות עיריית ירושלים ועוד אחת... אני חושב שבהיות הרכב כבד כל כך אני ניזוק באופן מוגבר מהנ''ל.
מחפש רכב מפנק [בכל זאת 10 ש' בוולבו] אבל לא מפונק!
אמינות מעל לכל, אבל שלא יבהל לי מכל בור וגם יעלה על מדרכה כשצריך, חלקים זמינים, ומחיר סביר, עד כ80 אלף.
אודה לעזרתכם.