Jump to content

מוט'ל

  • הודעות

    20
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוט'ל

  1. רחוק לי מוגזם. תודה על הרצון.
  2. אין המלצות? איזה בחור מבין עם סובארו?
  3. יש לי רכב במצב מעולה. אני מעוניין לשמור עליו במצב טוב, מעבר לטיפולים שגרתיים, [שגם בהם מוסכניקים זולים לא מעיפים מבט מעבר לשמן פילטר טבעת...] מישהו שישים לב למוטות שנשחקו, קפיצים ציריות, בקיצור, מישהו שמכיר את הרכב הספציפי ויודע למה לשים לה ואיך לשמור עליו. מחפש המלצה על מוסך מתאים באיזור ירושלים/בית שמש/ גוש עציון. אודה לעזרתכם כמו''כ אשמח לשמוע אם יש פה מישהו שברשותו רכב כזה, ויוכל להדריך אותי ברכישת חלפים ממקור טוב.
  4. בגלל הנטייה של המנוע לאכול שמן עקב נזילות סמויות. אני משתמש כאמור ב5W-30 המחלה הזו שייכת למנועי הבוקסר של סובארו בשנתונים האחרונים בלבד
  5. שלום לכולם. הרכב שלי ברוך ה' במצב שמור ומצוין. מנוע אוכל שמן מפעם לפעם כנהוג בסובארו בשנים האחרונות. יש גם הזעות שמן מסביב למנוע. באיזה שמן מנוע כדאי להשתמש, בעבר רכשתי שמן של מוטול עם מיתוג מיוחד עבור סובארו. הוא יקר למדי, כ300 ש''ח ל5 ליטר. האם יש הבדל בינו לבין שמן רגיל של מוטול, והאם כדאי להשתמש בשמן צמיגי יותר? כמו כן לקראת טיפול, איזה חלפים כדאי לרכושד מקוריים, והיכן משיגים מקורי מיבוא מקביל?
  6. בדקתי שוב את ההסטוריה אני כל 20 מחליף זוג בגלל השדחיקה, אבל האילוץ מחייב אותי לרביעייה.
  7. זכור לי מאז שרכשתי רכב חדש, שהמישלין נחשבים לפחות עמידים. אני נוהג המון בסימטאות צפופות, נאלץ להתחכך במדרכות וכדומה. זה הצמיג המומלץ?
  8. ההתלבטות שלי: אני לא יכול להרשות לעצמי 2500 שנתי. עדיף להחליף רק זוג כל פעם, או להתפשר על רביעייה של צמיגים זולים?
  9. בעיקר יובש + תקרים. ההתלבטות שלי: אני לא יכול להרשות לעצמי 2500 שנתי. עדיף להחליף רק זוג כל פעם, או להתפשר על רביעייה של צמיגים זולים?
  10. נוסע 20.000 ק''מ בשנה החלפת הצמיגים בדרך כלל בגלל מדרכות בעיר הצפופה
  11. יש לי סובארו אאוטבק 2017 טוענים שחובה להחליף את כל ה4 יחד. זו כמובן הוצאה לא פשוטה כל פעם. גם פה אתה בדעה שמספיק שנים?
  12. כפי שנאמר למעלה רצוי להחליף את 4 הצמיגים יחד. עד היום רכשתי צמיגי בריגדסטון, ואני זקוק להחלפה בערך כל שנה. זה יקר מידי עבורי 4 צמיגים כאלו בשנה. לאיזה סט צמיגים אפשר לרדת בלי לוותר על יכולות הבלימה של הרכב וכולי?
  13. אכן אני מוסיף שמן באופן קבוע בין הטיפולים. איזה שמן מומלץ? מחוסר ידע אני רוכש שמן של מוטול שרשום עליו ''ייעודי לסובארו'', 5W-30 יש צורך בזה?
  14. תודה רבה רבה על המענה המקצועי והמפורט. האם לדעתך מעבר להקפדה על הנ''ל אני יכול לסמוך על כל מוסכניק הגון לטיפול שגרתי?
  15. ירושלים /בית שמש/ גוש עציון. אשמח מאד. ראיתי כל מיני ציטוטים לגבי האאוטבק מערכת בלימה ייחודית, חייבים להחליף 4 צמיגים יחד וכאלו. השאלה אם מוסכניק רגיל מודע למשמעויות, מתי צריך גישה ייחודית. שאלה נוספת לגבי האאוטבק: כשרכשתי אותו אמרו לי שרכבים אלו ייעודים להנעה בגז. אחרי הקניה אמרו לי במוסך של היבואן: ''אם אתה רוצה להנות מהאוטו, אל תעשה את זה''... בעיקר במנועים החדשים החל מ2017 האם יש בסיס לדברים?
  16. ברשותי סובארו אאוטבק 2017 נהדרת. אני זקוק לטיפול שגרתי 90.000 התבאסתי מהיחס והאמינות של המוסך המורשה מול המחיר הגבוה [ואמנע מלכתוב את שם העיר מטעמים מובנים]. השאלה היא האם כל מכונאי מומחה יודע לבצע טיפול שגרתי כזה. או שמא ''אאוטבק זה רכב שמי שלא מכיר אותו ואת המאפיינים הייחודיים שלו יהרוס אותו'' כמו מישהו טען לי?
  17. אבל הם לא מותאמים ל''פסי הריסה'' ישראליים
  18. זה הכל?
  19. שלום לכם, אחרי 10 שנים עם 2 וולבו S60, שנתנו תמורה ולא מעט כאב ראש, החלטתי שזה לא מתאים לי. אני עובר המון פסי האטה ובורות כל יום, באדיבות עיריית ירושלים ועוד אחת... אני חושב שבהיות הרכב כבד כל כך אני ניזוק באופן מוגבר מהנ''ל. מחפש רכב מפנק [בכל זאת 10 ש' בוולבו] אבל לא מפונק! אמינות מעל לכל, אבל שלא יבהל לי מכל בור וגם יעלה על מדרכה כשצריך, חלקים זמינים, ומחיר סביר, עד כ80 אלף. אודה לעזרתכם.
×
×
  • תוכן חדש...