Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב ייחודית במיוחד בארה"ב (או איך הצלחתי לשים יד על JEEP Grand Wagoneer)


yuvalganim

פוסטים מומלצים

תודה על השיתוף, בחנתי אחת כזאת באולם תצוגה לא מזמן. רכב מרשים לכל הדעות, אבל עם שתי נקודות לרעתו:

 

1. הסלון מגיע בצבעים קודרים בלבד, אפילו בגרסה הכי מפוארת הוצע רק עור אפור פעם אחרונה שבדקתי. אינטריור בהיר זה אלמנט חשוב בחוויית המשתמש, וכל המתחרים בשוק האמריקאי מציעים לפחות גרסה אחת של לבן/בז' - אך לא פה.

 

2. חוויית הרכישה והבעלות עדיין קרובה מדי לזו של כל בעל דודג' מצוי, משום שאין למוצרי היוקרה האלה אולמות תצוגה או מתקני שירות יעודיים. אתה יכול למצוא את עצמך שם מאה אלף דולר על כל הפאר וההדר הזה, ואז כשמשהו מתקלקל לעמוד בתור עם כל העמך ולחכות שהדילר יתפנה אליך בין כל הטיפולים השוטפים באותו יום/שבוע/חודש.

 

הגרנד וואגוניר, גרסאות היוקרה של הפורד אקספלורר/אקספדישן, סברבן וכו' הם נישה מוזרה בשוק. בגדול, תמורת אותו מחיר כבר אפשר לקנות מרצדס, פורשה,  JLR או לינקולן, ולקבל חוויית בעלות ושימוש שונות לחלוטין. מצד שני, אפשר לקנות מאזדה CX90 בחצי מהמחיר ולקבל 90% ממה שהוואגוניר מציע. מבחינתי זה מראה בעיקר על חוסר הרציונליות של הרוכשים הנאמנים למותג מסויים ולא על היכולות של היצרנים או הנקודות החזקות של הדגם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגראנד וואגוניר הוא בעצם סוג של פיק אפ טראק אבל בלי טראק.

לא חושב שאפשר להשוות אותו למכוניות היוקרה שציינת (מרצדס וכו').

אני הרגשתי יותר כמו נהיגה על משאית מאשר על אוטובוס, רק שכשמסתכלים אחורה רואים סלון מפואר ורכב שזועק יוקרה מכל מקום (אפילו מתאמץ).

 

אני לחלוטין הייתי מסתפק באיזה ג'יפ Grand Cherokee כמו של אח שלי, מספיק גדול ומספיק יוקרתי עבורי.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.2.2024 בשעה 22:50, nisim91 כתב:

יש אחת בירושלים פשוט ואוו. 

Screenshot_20240206_224327_WhatsApp.jpg

נתונים לפי מספר הרישוי:

יצרן: קרייזלר (הם קשורים לג'יפ? בורות שלי)

נפח מנוע: 6,417 לי'

משקל: 3,539 ק"ג (עדיין בקטגוריית רישיון B?)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשיון B מלפני 2007.
זה לפי גרסת 7800 פאונד. יש מקורות שמדברים על 7700 פאונד - כנראה גרסה קודמת - וזה 3493 ק״ג ומתאים לרישיון B.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעתיים, pasat04 כתב:

יצרן: קרייזלר (הם קשורים לג'יפ? בורות שלי)

קרייזלר הפכו לבעלים של Jeep כשקנו את AMC ב 1987.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לגרמניות שום דבר בקטגוריה הזאת. גם הGLS וגם הX7 קטנות משמעותית.

זו ספינת פאר על גלגלים עם מרחב נוסעים עצום שמאפשר הושבת מבוגרים בצורה סופר נוחה בכל אחת מ3 השורות. אתה רוצה רכב כזה אם אתה נוסע למרחקים גדולים/ חוצה כאן מדינות עם ילדים וציוד 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה, אבל הם מתחרים באותה קטגוריית מחיר (קרוב למאה אלף דולר) ומכוונים לקליינטורה שצריכה להוביל שבעה נוסעים בנוחות. אז פה יש יותר מקום לציוד ושם יש יותר אבזור/חומרים יותר איכותיים/חוויית נסיעה יותר נעימה, אבל הם עדיין באותו נתח שוק. זה לא איזה קופה לשני נוסעים מול SUV לשבעה.

 

מזכיר לי את התקופה שמיצובישי פאג'רו וניסאן פטרול שווקו בארץ בתור רכבי יוקרה... פאקינג משאיות, על מי אתם עובדים? איזה פרימיום ואיזה נעליים? וכאמור, במקרה הנ"ל גם מקבלים את השירות באותו תור עם הפיאטים והדודג'ים ושאר הפורטפוליו העממי של סטלנטיס. זו אולי ספינה, אבל לא באמת פאר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת אבזור - לא חושב שיש בג'יפ פחות אבזור מ-GLS או ה - X7.

מבחינת חומרים? לא יודע. זה הרגיש איכותי מאוד.

ההבדל הוא בעיקר המותג (ג'יפ זה עדיין לא מרצדס) שמתבטא בגודל עצום תמורת אותו כסף.

אנחנו ביצענו נסיעה של כמעט 1000 קילומטר עם ה - Grand Wagoneer של 4 מבוגרים ועוד 2 ילדים עם המוןןןןןן ציוד. נוחות מדהימה מכל מבחינה.

בידוד רעשים מופתי, נסיעה חלקה ואבזור נוחות בכל פינה ברכב. ומרחב הרגליים? אפשר לראות בתמונה אותי יושב בשורה השלישית, יש שם עוד המון מקום ואני 175

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמדובר ברכב מרשים, ולא הייתי חושב פעמיים אם הייתה נופלת בחלקי ההזדמנות לשכור אותו. פשוט אצל קהל היעד האמיתי שלו (לא תיירים מזדמנים כמונו) השיקולים עשויים להיות שונים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...