Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אשמח לעזרה,  מלאתי בטעות ברכב של קרוב משפחה (ביואיק לה קרוס 2011 מנוע 3.6) מים במיכל של שמן הגה,

בעל הרכב מילא עד למעלה שמן הגה מתחנת דלק ונסע מבית שמש לירושלים.

מה עלי לעשות לגרור למוסך ? או שאפשר ליסוע עוד כמה ק"מ עד למוסך? או שאולי יש איזה פקק למטה שאני יכול לפתוח לבד ולמלאות מחדש.

תודה רבה 

 

פורסם

תקנו 5 אריזות של 1GL מהשמן הנכון - בדרך כלל דקרסון III.

 

תרימו את הרכב בצורה ששני הגלגלים הקדמיים יהיו באוויר.

 

סוויץ' על מצב ON בלי להניע.

 

תשאבו את כל תכולת המיכל עם מזרק \ שיטה אחרת.

 

מלאו שמן חדש עד המקס'.

 

סובבו את ההגה עד לסוף הטווח בכל צד מספר פעמים.

 

חזרו על הפעולה עד גמר האריזות.

פורסם
לפני 10 דקות, tribel כתב:

תקנו 5 אריזות של 1GL מהשמן הנכון - בדרך כלל דקרסון III.

 

תרימו את הרכב בצורה ששני הגלגלים הקדמיים יהיו באוויר.

 

סוויץ' על מצב ON בלי להניע.

 

תשאבו את כל תכולת המיכל עם מזרק \ שיטה אחרת.

 

מלאו שמן חדש עד המקס'.

 

סובבו את ההגה עד לסוף הטווח בכל צד מספר פעמים.

 

חזרו על הפעולה עד גמר האריזות.

יש במיכל 5 ליטר? 

איך אתה מציע לשאוב?

פורסם

1GL הם פחות מ 1 ליטר.

 

במיכל יש פחות מליטר.

 

במערכת יש כ 4-3 ליטרים.

 

על ידי הפעולה הזו אתה מבצע סירקולציה דרך המערכת והשמן חוזר למיכל.

 

במיכל אתה מוציא אותו ושם חדש - ריענון.

 

ככה תחליף את כל השמן במערכת, בקירוב.

 

אסור שיהיו במערכת מים זה יהרוס את המשאבה ועוד.

אפשר לשאוב עם מזרק, משאבה ידינית להוצאת דלק, ערכה ידנית לניקוז בלמים, משאבה חשמלית לנוזלים תהיה הכי יעילה.

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, שלמה חי כתב:

היי,

אשמח לעזרה,  מלאתי בטעות ברכב של קרוב משפחה (ביואיק לה קרוס 2011 מנוע 3.6) מים במיכל של שמן הגה,

בעל הרכב מילא עד למעלה שמן הגה מתחנת דלק ונסע מבית שמש לירושלים.

מה עלי לעשות לגרור למוסך ? או שאפשר ליסוע עוד כמה ק"מ עד למוסך? או שאולי יש איזה פקק למטה שאני יכול לפתוח לבד ולמלאות מחדש.

תודה רבה 

 

 

מהי כמות המים שהוספת ?

בכול מקרה קפוץ למוסך לבדיקה וההערכה של הטיפול המומלץ.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 8.12.2023 בשעה 12:28, מרק10 כתב:

 

מהי כמות המים שהוספת ?

בכול מקרה קפוץ למוסך לבדיקה וההערכה של הטיפול המומלץ.

בערך חצי ליטר

פורסם
לפני 15 שעות, שלמה חי כתב:

בערך חצי ליטר

 

לגרור את הרכב למוסך. אם הצלחת להוסיף חצי ליטר של מים למיכל של נוזל הגה הכוח כנראה קיימת נזילה

רצינית במערכת ההידראולית של הגה הכוח.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

איזה נזק יא ראבי לא לגעת אם אתה לא יודע רכב זה דבר יקר

גם אני עם כל הרזומה שלי והעבודות שעשיתי על רכבים, לא נוגע אם אני לא בטוח עד הסוף. בטח שלא ברכבים שלא שלי ובטח שלא כשזה מגיע לנוזלים 

×
×
  • תוכן חדש...