Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 2012 מנוע 1800


Gal Mahluf
שימו לב! השרשור הזה בן 623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, 

אני אשמח לשמוע חוות דעת על הדגם המושמץ של סיאט לאון 2012 מנוע 1800. של תחילת השנה. 

הרכב כבר בן 10, עבר סביב 100k קילומטר. 

עבר לאחרונה טיפול גדול שכלל משאבת מים וסעפת יניקה אצל המוסניק האקדמאי. 

 

מישהו יוכל לומר האם הרכב מומלץ לרכישה? 

בעיקר נסיעה בינערונית בלי פקקים, מחפש להנות מהדרך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדגם הזה היו כמה כשלים, שצריך לבדוק אם טופלו: 

1) היה קמפיין שרות של היצרן להחלפת מכאטרוניק ונוזל של התיבה 

2) מערכת התזמון במנוע הזה כללה מותחן שנטה להישבר ולמתוח את השרשרת 

3) טבעות אטימה עם תכנון בעייתי שגרמו לצריכת שמן גבוהה. 

 

אם כל הנ"ל טופל, והמכונית מטופלת "לפי הספר", זאת יכולה להיות אחלה קנייה. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הייתה לאון 2012 שקניתי משומשת בשנת 2015 עם קצת פחות מ-30 אלף קילומטר ונמכרה בשנת 2019 עם קצת פחות מ-130 אלף ק"מ.

עשיתי קצת שיעורי בית ועבודת מחקר במהלכה הגעתי לאינפורמציה שרכבים שיוצרו מיוני או יולי 2012 קיבלו מנוע מעודכן שלא אמור לסבול מבעיית הטיימינג וצריכת השמן. לפי המוסך של צ'מפיון שבו הרכב טופל בזמנו אפשר לזהות את הרכבים המעודכנים בזכות מחטים בצבע אדום ולא לבן בלוח המחוונים, אין לי מושג כמה זה מדויק אם בכלל נכון. הרכב נבדק במספר הזדמנויות במוסכים מתמחים ולא נמצאו עדויות להתארכות השרשרת. גם מבחינת שמן לא הייתה צריכה חריגה או חוסר בין הטיפולים.

קלאצ'ים הוחלפו באיזור 50 אלף קילומטר, בפעם הראשונה לא הורגש שיפור מספק ואז הוחלפו למקט אחר, לפי המוסך בזמנו זה היה סט ששמור לרכבים בעיתיים והכיל רכיבים קרמיים, גם במקרה הזה אני לא יודע עד כמה האינפורמציה מדויקת אבל הוא פתר את הבעיה. מכטרוניק לא הוחלף במקרה של הרכב שלי אבל ברוב המכריע של רכבים עם DSG מאותם שנים נדרשה החלפה.

מעבר לזה הוחלף קניסטר ומיכל עודפים, בזמנו באחריות של רצון טוב אבל עדיין עלה מעל 1,000 ש"ח.

משאבת מים הוחלפה בסביבות 120 אלף קילומטר, עניין שגרתי ב-VAG.

פנס בלימה אחורי עליון נוטה להישרף חלקית, הוחלף במוסך של היבואן, לא זוכר כמה זה עלה.

הפנסים הקדמיים בדגם הזה נוטים להפוך עכורים ובנוסף הם נראים כאילו הם מלאים בסדקים קטנטנים. ליטוש לא ממש עזר, פנסים מקוריים היה קצת קשה להשיג ואפטרמרקט עם לד היו נראים לי מאוד מצועצעים, לא טיפלתי בזה והרכב נמכר.

 

אני ממש אהבתי את הדור הזה של הלאון. בעיני היא הרבה יותר יפה מהדורות שהחליפו אותה. המנוע גמיש וכייפי, נוחות הנסיעה לא רעה ובעיני גם ההתנהגות עדיפה על הדור המחליף. אצלי הרכב הזדקן יפה למעט עניין הפנסים והטורפדו שמתחת לשמשה הקדמית אבל בנושא הזה לא ניסיתי לטפל בכלל וייתכן שדיטיילרים יצליחו לחדש אותו בלי להחליף. תא הנוסעים נשאר בדיוק כמו ביום שקניתי את האוטו, בלי סדקים ובלי חלקים שדהו מהשמש. מה שכן רעשי פלסטיקה קלים היו מהיום שקניתי אותו וככה נשארו.

זה שהרכב מטופל אצל אופיר מרגיע ומוסיף לשקט הנפשי.

 

אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לשאול.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...