Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 4.9.2022 בשעה 14:40, Buki כתב:

כזה קודן?

772799473_11111(2).jpg.521134b17fb39776ca6f8483bb6a8d38.jpg

 

 

אם כן תחשוב שסמל רנו זה כוכבית ותנסה את זה:

 

 

 

 

תודה איש יקר. אעדכן אם הצליח כמובן

פורסם
לפני 9 דקות, zadoki כתב:

למרות הסמל המקורי של רנו, זו התקנה מקומית

ברור שזה התקנה מקומית. 

 

 

פורסם
בתאריך 8.9.2022 בשעה 08:35, elbazmicha כתב:

תודה איש יקר. אעדכן אם הצליח כמובן

לא עבד. אין שום 'תגובה' של הקודן לשינוי או פידבק במהלך התהליך המוצע

 

פורסם

הקודן מיותר, גש לחשמלאי ופרק אותו. לרנו פלואנס אין צורך הקודן אצל מרבית חברות הביטוח. 

 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעה, elbazmicha כתב:

לא עבד. אין שום 'תגובה' של הקודן לשינוי או פידבק במהלך התהליך המוצע

 

למה אתה רוצה להחליף את הקוד?

 

 

 

 

פורסם

מה הבעיה להמשיך להשתמש בצירוף הישן?

אז מה עם האותיות שחוקות, ממלא מקלידים לפי "זיכרון צילומי"?

 

"זיכרון צילומי" זה המיקום היחסי של כל כפתור ביחס לנקודה מוסכמת, למשל:

שני מימין בשורה העליונה ואחריו ראשון משמאל השורה התחתונה ...והלאה

 

מילא אם היית אומר שאתה חייב להחליף קוד כי מסרת אותו למישהו שאתה לא סומך עליו יותר, ועכשיו אתה מודאג שהאוטו ייגנב.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אם לא הסתדרת

אז כעיקרון זה התקנה של עדי מערכות בשם נץ 5 

אם תרצה להוריד אז העלוקה נמצאת מאחורי הבית פיוזים למעלה‚מחובר עם אזיקון‚צריך לגשר שם 2 חוטים שחורים 

אם תרצה עזרה מוזמן לסמס לי 0549950072

או לקפוץ אם אתה מאיזור קריית גת

×
×
  • תוכן חדש...