Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גובה של מדרכות ביחס לגובה הטמבון מהקרקע ברכבים רגילים - רק לי זה מציק?


Shmelov
שימו לב! השרשור הזה בן 656 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

@eladtsהחניות שהדגמת הן בזוית הפוכה לזו של החניות האלכסוניות הנפוצות בישראל ובאירופה, ובחניה ברברס חזית הרכב פונה לכיוון התנועה. בארץ ובאירופה הן נגד כיוון התנועה, והכניסה ברברס והיציאה מצריכות פניה של 135°.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ואז אתה משלב בתמרון חצית נתיב.  אם אין קו הפרדה רצוף זה אולי לגיטימי, אבל בהחלט מסוכן, כי חוץ מההסתכלות לאן אתה נוסע אתה צריך לנטר נתיבים בשני הכיוונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני זכיתי לשפשף את הטמבון אחרי שנה שלמה שלא שופשף בשום מדרכה אחרת אבל למזלי לא היה נזק.

בתור הנדסאי בניין אני מאמין ובטוח שיש טווח תקן גם לגובה אבני השפה (אפשר לנבור ולחפש) ולמרות זאת,

ואם נתעלם מהעובדה שלא תמיד התקן מיושם בפועל, בטוח שלא התקינו את התקנה הזו לפי הרכב עם הטמבון הנמוך ביותר הנמכר בישראל אז מן הסתם יהיה מצב שרכבים נמוכים שונים ישפשפו את הטמבון (לגבי תביעות זה כבר עניין משפטי שאיני מבין בו).  

 

אבל עוד נקודה למחשבה שלא הוזכרה בשרשור כאן היא שקיעת האספלט.

כידוע האספלט שוקע עם השנים ולא תמיד בסנכרון עם אבני השפה וכך הפער בניהם גדל ונקבל אבני שפה שלא ע"פ התקן ויהיו גבוהות מהרגיל.

לפעמים ולדעתי ברוב המקרים זה דווקא הפוך, בכבישים העוברים שיפוץ הכולל גירוד והוספת שכבת אספלט אז אבני השפה קצת נבלעות וכך אבני השפה יהיו מעט נמוכות מהרגיל.

 

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 656 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...