Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גובה של מדרכות ביחס לגובה הטמבון מהקרקע ברכבים רגילים - רק לי זה מציק?


Shmelov
שימו לב! השרשור הזה בן 655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחותי תלשה פעמיים את הפגוש הקידמי בחניון גדול מול בתי ספר פה בראשל"צ, פה הבעיה שהאבני המדרכה גבוהות "מההרצפה"(המדרכה ) עצמה, ככה שאם נכנסת בטעות אז ביציאה זה פועל כמו קרס לכן הכל נתלש ונישבר.

הייתי צריך להיות ממש יצירתי לחבר את הטמבון בפעם השניה כי הכל כבר היה שבור מהפעם הראשונה (פיאט טיפו).

ממש מעצבן שאין באמת תקן, כל מי שראה אותי מתקן אמר שראה עוד רכבים חדשים שככה נהרסו בשניה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
לפני 3 שעות, Shmelov כתב:

עכשיו תגיד לי למכור כי פה זה לא ארה"ב, אבל לא בא לי למכור, רק ביקשתי לחנות

אל תמכור, תחפש חניה גדולה יותר.

אתה לא יכול לחנות על המדרכה, מה לעשות? המדרכה זה להולכי רגל. 

בחניות נורמליות שמים מעצור גומי כזה כדי שהטמבון לא יעלה על המדרכה. בישראל התקן לחניה הוא 5 מטר אורך. 

רוב הרכבים בישראל זה לא פול סייז סאדן, יאכטות באורך 6 מטר, לא מבין למה אנשים עם משפחתית קומפקטית עושים את זה לעצמם ודופקים את הרכב שלהם תוך כדי שהם מפריעים להולכי רגל במדרכה. יש לי רכב באורך 4.8 מטר ובחיים לא חניתי ככה עם הגלגלים עד אבן השפה והטמבון מעל המדרכה. אם אין מספיק מקום, מחפש מקום.

 

IMG_20220705_232705.jpg

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלנו בשכונה יש גם מעצורים נמוכים, אבל זה מאבן ולא מגומי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי שבהולנד חלק מפסי ההאטה גבוהים מאוד ותלולים. כמות הפעמים שפגושי רכבים שנהגתי בהם פגשו את האסלפט… לא משנה באיזה מהירות עושים את זה, השיפוע פשוט לא מאפשר להמנע

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, zaf כתב:

ראה המקרה של @lanosforce והצרפתיה היפה שלו. מה עוללה לה מדרכה. 

תכלס הייתי צריך להגיש תביעה - פיגור שיכלי שלי בלבד. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע עד כמה קשור לנושא השרשור, אבל אני לא חונה עם הפגוש הקדמי לכיוון המדרכה, גם כדי לא לספוג נזק, אבל בעיקר כדי שביציאה מהחניה, אהיה עם הפנים לכיוון התנועה, ולא ברוורס, עם שדה ראיה מוגבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יש כזה נוהל בצבא, לחנות תמיד עם הפנים ליציאה. גם אני נוהג ככה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנוהל הזה הוא בעיקר בבסיסים של חיל אוויר - למקרה של הפצצה שלהם - שתוכל להכנס לרכב וישר לנסוע במקום להתחיל לקחת רוורס. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוהל עתיק ,בכל העולם,  על בסיס "הענות מהירה" בכל כוחות הביטחון וההצלה           (first responders rapid response ) 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, pasat04 כתב:

לא יודע עד כמה קשור לנושא השרשור, אבל אני לא חונה עם הפגוש הקדמי לכיוון המדרכה, גם כדי לא לספוג נזק, אבל בעיקר כדי שביציאה מהחניה, אהיה עם הפנים לכיוון התנועה, ולא ברוורס, עם שדה ראיה מוגבל.

ומה כאשר החניה באלכסון? במצב זה אתה חייב לחנון עם החזית פנימה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, sperial כתב:

ומה כאשר החניה באלכסון? במצב זה אתה חייב לחנון עם החזית פנימה.

חייב? למה?

מתמרן ונכנס ברוורס.

יכןל לספור על יד אחת את מספר הפעמים שיצא לי להחנות באלכסון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז אתה חונה נגד כיוון התנועה. בעיה גם בכניסה וגם ביציאה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, lanosforce כתב:

הנוהל הזה הוא בעיקר בבסיסים של חיל אוויר - למקרה של הפצצה שלהם - שתוכל להכנס לרכב וישר לנסוע במקום להתחיל לקחת רוורס. 

גם אני חונה ככה, יש לזה גם פן בטיחותי - אתה נכנס לחניה ברוורס והסיכוי שתפגע במשהו יותר נמוך מאשר ברוורס לתוך כביש/חניון וגם אם תפגע לא תפגע ברכב שבא במהירות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...