Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכם

ברשותי מזגן מיני מרכזי 4 כ''ס תלת פאזי

בקושי מוציא קור הפאן נראה תקין בדקתי לחץ גז סביב 130PSI מה שכן הצינור של היניקה כמעט לא קר בכלל

ממה שקראתי בפורום יש בדיקה שנקראת בדיקת שיחון שאומרת שאם ההפרש בין הלחץ יניקה לטמפרטורה של הצינור גבוהה אז חסר גז 

השאלה האם פשוט למלא גז וזהו או שזה מעיד על בעיה מסוימת שצריך לפתור 

ובכלל מילוי גז נוסף מן הסתם יעלה את הלחץ למספרים גדולים זה לא יכול לגרום נזק ?(למדחס/דליפות/בעיות עם השמן)

תודה מראש

 

פורסם

זה מזגן שקירר טוב והפסיק לקרר?

או שמאז שאתה מכיר אותו לא מקרר טוב?

 

יכול להיות שהאוויר חוזר אצלך לא טוב? אם הדלת בחדר פתוחה זה מתחיל לקרר טוב יותר?

פורסם

זה מזגן בדירה שעברתי אליה לפני כמה שבועות ככה שלא ברור לי מה היה קודם

כשהגעתי לדירה ראיתי שהוא לא מקרר בדקתי לחצים וראיתי שחסר גז הסתכלתי בחיבורים של הצנרת והיה חיבור אחד במאייד עם שמן מסביבו הנחתי שמשם הדליפה החלפתי פלר עשיתי שאיבת ואקום ומילאתי גז ומאז המזגן השתפר אבל עדיין לא מקרר כמו שצריך 

בינתיים (בשישי האחרון) שוב בדקתי לחצים והשעון ירד לסביבות 100PSI ככל הנראה הדליפה עדיין קיימת אעבוד על זה במהלך השבוע לאתר את הדליפה ולסגור אותה 

כמו כן אבדוק גם את ענין האויר חוזר ואעדכן...

 

×
×
  • תוכן חדש...