זה מזגן בדירה שעברתי אליה לפני כמה שבועות ככה שלא ברור לי מה היה קודם
כשהגעתי לדירה ראיתי שהוא לא מקרר בדקתי לחצים וראיתי שחסר גז הסתכלתי בחיבורים של הצנרת והיה חיבור אחד במאייד עם שמן מסביבו הנחתי שמשם הדליפה החלפתי פלר עשיתי שאיבת ואקום ומילאתי גז ומאז המזגן השתפר אבל עדיין לא מקרר כמו שצריך
בינתיים (בשישי האחרון) שוב בדקתי לחצים והשעון ירד לסביבות 100PSI ככל הנראה הדליפה עדיין קיימת אעבוד על זה במהלך השבוע לאתר את הדליפה ולסגור אותה
כמו כן אבדוק גם את ענין האויר חוזר ואעדכן...