Jump to content

נריה חדד

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי נריה חדד

  1. זה מזגן בדירה שעברתי אליה לפני כמה שבועות ככה שלא ברור לי מה היה קודם כשהגעתי לדירה ראיתי שהוא לא מקרר בדקתי לחצים וראיתי שחסר גז הסתכלתי בחיבורים של הצנרת והיה חיבור אחד במאייד עם שמן מסביבו הנחתי שמשם הדליפה החלפתי פלר עשיתי שאיבת ואקום ומילאתי גז ומאז המזגן השתפר אבל עדיין לא מקרר כמו שצריך בינתיים (בשישי האחרון) שוב בדקתי לחצים והשעון ירד לסביבות 100PSI ככל הנראה הדליפה עדיין קיימת אעבוד על זה במהלך השבוע לאתר את הדליפה ולסגור אותה כמו כן אבדוק גם את ענין האויר חוזר ואעדכן...
  2. ניקיתי גם ניקיתי...
  3. המזגן פועל והקו דחיסה קר רק היניקה משום מה כמעט ולא קר.
  4. הי לכם ברשותי מזגן מיני מרכזי 4 כ''ס תלת פאזי בקושי מוציא קור הפאן נראה תקין בדקתי לחץ גז סביב 130PSI מה שכן הצינור של היניקה כמעט לא קר בכלל ממה שקראתי בפורום יש בדיקה שנקראת בדיקת שיחון שאומרת שאם ההפרש בין הלחץ יניקה לטמפרטורה של הצינור גבוהה אז חסר גז השאלה האם פשוט למלא גז וזהו או שזה מעיד על בעיה מסוימת שצריך לפתור ובכלל מילוי גז נוסף מן הסתם יעלה את הלחץ למספרים גדולים זה לא יכול לגרום נזק ?(למדחס/דליפות/בעיות עם השמן) תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...