Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר טוען: מעל מחצית המוסכים ממליצים להחליף רפידות בלם כבר ב40% עובי


danielisot
 שיתוף

פוסטים מומלצים

כולם מכירים את התופעה: נכנסים למוסך לטיפול שגרתי ולפתע מגיעה הבשורה המרה

שההוצאה תהיה גבוהה (בהרבה) משחשבנו בגלל בלאי כלשהוא שהמוסך גילה במערכת הבלמים.

 

סקר במדרג טוען שמעל 40% מהמוסכים ממליצים להחליף רפידות בלם כבר ב 40%. עוד 20% ממליצים כל 15,000 ק"מ.

המוסך שלי המליץ לי להחליף רפידות וצלחות קדמיות כי "הגעת ל 25%". במורשה מדובר על הוצאה מוקדמת שיכולה להגיע בכיף ל1500 ש"ח..

 

האם רפידות וצלחות הן חלק שכושל לפתע באמצע נסיעה ללא שום התראה מראש? האם לא יעלו על זה בטסט?

מדוע צריך להחליף חלק שלא סיים את חייו? 

איך זה עובד באירופה?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורה מצב שבלמים, רפידות וצלחות כושלות ומגיעה אסון של משפחה נהרגת (ירידות בטבריה), אבל זה מצב מאוד קיצוני. 

הבעיה היא שאנשים מחליפים מוסך כל טיפול ואין באמת דרך לבדוק את מצב הבלמים באוטו, הטסט בודק שהבלמים עובדים ולא את המצב שלהם והנהג לא מבין כלום במרכיבי הרכב ,מסייג אנשים שבאמת מטפלים ברכבים שלהם בעצמם או דואגים שהמוסך שלהם יבודק ויתן להם דיווח.

בנוסף בגלל שרפידות וצלחות זה חלק מתבלה יש תקן מתי כן צריך להחליף (מס' מ"מ שנשאר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, viper83 כתב:

קורה מצב שבלמים, רפידות וצלחות כושלות ומגיעה אסון של משפחה נהרגת (ירידות בטבריה), אבל זה מצב מאוד קיצוני. 

זה מידע מהימן או הנחה שלך?

שיטה לחלוב את הלקוחות.

מחליפים צלחות בגלל "מדרגה" והצלחת שהייתה תקינה פתאם כבר לא תקינה, ועל הדרך הרי צריך גם רפידות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כסף קל למוסך. נקודה. 

 

הרי מובן שלא צריך להחליף בלמים כאשר הם מגיעים למצב שחיקה מוחלט, זה ברור. 

 

אבל כשהבלמים ב-40 אחוז? כול מה שצריך לעשות זה לשאול את הלקוח- "כמה אתה נוסע בשנה?" אין אותו דין של מי שנוסע לסופר פעם בשבוע לעומת מי שנוסע 150 קילומטר ביום. 

 

אבל כשיש הזדמנות לעקוץ את הלקוח, אז שום דבר מזה לא מעניין. 

 

  • אהבתי 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי מוסכניק שבדק את הרכב ואמר לי "תחזור בעוד 3,000 ק"מ להחליף רפידות" - כנראה הבין שיש לו עסק עם יקה שיגיע אחרי 2950 ק"מ. אבל ברכבים שמתוחזקים באופן לא סדר יש מקום ללקיחת שולי רווח יותר רחבים. כמה רחבים. לא יוע לומר לך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרכב ניכנס לטיפול שוטף,בלמים, זה המכלול שתמיד מוסכניקים טוענים שצריך להחליף ללא סיבה,למה? כי אפשר להפחיד אותך בבטיחות ויהיה קשה לך להגיד לא ותהיה פרנסה למוסכניק.

אני מרכיב רפידות איכותיות ונוסע בלי שום בעיה מעל 45000 קמ ויש עובי מספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לדבר באופן גורף על כל הרכבים.

ישנם רכבים בהם הרפידות הקדמיות נשחקות אחרי 20-30 אלף קילומטרים, ויש רכבים שתדירות ההחלפה כל 45 אלף. אותו הדבר מאחורה.

גם טיב הרפידות /הצלחות משפיע על השחיקה, סגנון נהיגה משפיע מאוד.

אבל בגדול, מוסכים אוהבים לקחת טווח בטחון,  לפעמים גדול מדי. הרי הלקוח לא ייקח סיכון בטיחותי...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אשכח למוסך רנו בכפ"ס את הטיפול הראשון ברכב שלי, שהם אמרו לי בפרצוף רציני שצריך להחליף דיסקים + רפידות קדמי (טיפול ראשון ברכב חדש לגמרי שנסע בערך 15 אלף, כן?). הלכתי למוסך אחר (שאפט אני חושב) ואת הצחוק שלהם שמעו עד אילת - המסר היה "הכל בסדר חביבי, סע לשלום". רפידות החלפתי בשנה שלאחר מכן ולקח לי עוד 3  שנים להגיע להחלפת דיסקים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם שמעתי את הטיעון, שאם מחכים עם החלפת הרפידות (נגיד עד 20%), זה מחייב גם החלפה של הצלחות. אם מחליפים ב40-50% אז אפשר להסתפק ברפידות בלבד. האם נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, tribel כתב:

זה מידע מהימן או הנחה שלך?

שיטה לחלוב את הלקוחות.

מחליפים צלחות בגלל "מדרגה" והצלחת שהייתה תקינה פתאם כבר לא תקינה, ועל הדרך הרי צריך גם רפידות.

 

לא יודע למה בדיוק אתה מתכוון בשאלה שלך, רשמתי כמה נקודות ולכן קשה לי להתייחס אם יש לי מידע מהימן.

אני לא יודע כמוך להגיד שב 100% המוסכים "חולבים לקוחות", האם יש כאלה שעושים זאת בטח!!! האם רוב או כולם? העם עדיין קיימים מוסכים ישרים לשיטתך?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, gollu כתב:

פעם שמעתי את הטיעון, שאם מחכים עם החלפת הרפידות (נגיד עד 20%), זה מחייב גם החלפה של הצלחות. אם מחליפים ב40-50% אז אפשר להסתפק ברפידות בלבד. האם נכון?

לא נכון.. כל עוד יש חומר חיכוך על הרפידה, השחיקה לדיסק זהה

לפני 12 שעות, danielisot כתב:

האם לא יעלו על זה בטסט?

לא. בטסט בודקים בעיקר עוצמת בלימה, גם עם בלמים גמורים לגמרי אפשר לעבור טסט בכיף כל עוד נשאר טיפה חומר חיכוך ברפידה. 

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 5 שעות, gollu כתב:

פעם שמעתי את הטיעון, שאם מחכים עם החלפת הרפידות (נגיד עד 20%), זה מחייב גם החלפה של הצלחות. אם מחליפים ב40-50% אז אפשר להסתפק ברפידות בלבד. האם נכון?

זה לא נכון. מה שכן נכון זה אם אתה מגיע לברזל. אז אתה חייב מיידת להחליף רפידות. ותאר לך שאתה רחוק מהבית ורחוק מהמוסך ובאמצע יום עבודה. אז אתה ממשיך לנסוע. ואז הלכו הצלחות. וגם מסתכן בבלימה לא תקינה. אז רוצים למנוע את כל זה. לכן אומרים עוד שנה תבוא לטיפול אז נחליף לך מעכשיו. שלא יגמרו לך הרפידות בין טיפולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...