Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, 

הופיעה לי התראה על המסך, לא נורה: 

Change engine oil soon. 

 

במסך של הרכב רשום: 

Remaining oil life 7%.

 

הרכב עשה בערך כ 11000 והטיפול הראשון שלו בתחילת מאי. 

התקשרתי למוסך לברר והוסבר לי שזה תקין ושאין צורך להקדים את הטיפול לרכב. 

למי שמבין ומכיר, האם זה תקין באמת? 

כשבדקתי את השמן עם המד נותר כחצי. 

 

ושאלה נוספת, במידה וארצה להוסיף מעט שמן לבינתיים עד הטיפול, איזה שמן לקנות ומאיפה? 

תודה לכולם 😊 

פורסם

יש לי התראה דומה, אפילו יותר מדוייקת, בארונה. צריך oil service בעוד 28 יום. נראה שסופר 365 יום מהאיפוס הקודם.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז בעצם מה אומר ה 7%? שזה כמות השמן שנותרה? או שהאיכות של השמן ירדה ויש צורך פשוט להחליף בטיפול הראשון? 

 

ודבר נוסף, אם לבינתיים אמלא קצת שמן כי כרגע המד מראה חצי. איפה אפשר לרכוש שמן טוב שמתאים לרכב? בספר מנוע רשום: 

צמיגות: 

 SAE 0W-20 

איכות השמן: 

dexos1 

 

 

 

פורסם
לפני 48 דקות, artisto כתב:

אז בעצם מה אומר ה 7%? שזה כמות השמן שנותרה? או שהאיכות של השמן ירדה ויש צורך פשוט להחליף בטיפול הראשון? 

 

 

באוטו יש כ 3.5-4 ליטר שמן. מה שאתה רואה במדיד זה רק הליטר העליון. מפלס בחצי מדיד זה אומר שנצרכו כ 0.4-0.5 ליטר שמן, סביר ברכב חדש בהרצה, אחרי זה הצריכה אמורה לרדת למשהו אפסי. 

 

השמן בגדול לא נצרך בין טיפול לטיפול. 

הוא רק מלככלך ומאבד את התכונות שלו ובגלל זה מחליפים אותו בטיפול. 

 

ה 7% זה או מה שנשאר עד 15.000 או עד שנה מקבלת הרכב או מהטיפול הקודם. 

 

אין קשר לכמות שמן. 

 

לא צריך למלא שמן. תעשה את הטיפול בזמן וזהו. 

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, artisto כתב:

היי, 

הופיעה לי התראה על המסך, לא נורה: 

Change engine oil soon. 

 

במסך של הרכב רשום: 

Remaining oil life 7%.

 

הרכב עשה בערך כ 11000 והטיפול הראשון שלו בתחילת מאי. 

התקשרתי למוסך לברר והוסבר לי שזה תקין ושאין צורך להקדים את הטיפול לרכב. 

למי שמבין ומכיר, האם זה תקין באמת? 

כשבדקתי את השמן עם המד נותר כחצי. 

 

ושאלה נוספת, במידה וארצה להוסיף מעט שמן לבינתיים עד הטיפול, איזה שמן לקנות ומאיפה? 

תודה לכולם 😊 

יש רכבים שהחלפת השמן מופרדת מהטיפול השנתי/לפי הק"מ.
המחשב רכב/ חיישן/ וואטאבר אומר מתי להחליף שמן לפי אופי ותנאי הנהיגה שלך. 11 אלף ק"מ זה הגיוני.(אם הרכב באחריות עדין אל תחכה עם החלפת השמן)
גם בהונדה סיוויק שלי ההחלפת שמן לפעמים יוצאת לפני 15 אלף קילומטרים.

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...