Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 56 דקות, vogel כתב:

בבלגיה יש מעסיקים שחייבים פרסם פערי שכר

אני חושב שבארץ אמור להכנס עכשיו חוק חדש יחסית שידרוש את זה ממעסיקים מעל גודל מסוים. סביר שחוקים מהסוג הזה מעוררים גם אנטי, ובכל זאת, אני חושב שהם אמצעי לא רע.

 

אני מציע לכל מי שמתעצבן עכשיו מהעדפה מתקנת, לחזור עשרה עמודים אחורה בשרשור, לפעם הראשונה שנשאלה השאלה "למה יש בעיה עם פערים?". ובכן, זאת אחת הסיבות. כשלא פותרים בעיות בצורה סבירה בזמן, לפעמים הן נשארות באוויר לנצח ולפעמים פשוט נפתרות בצורה פחות נעימה. 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

העדפה מתקנת זו אחלה שיטה להנציח פערים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

אני חושב שבארץ אמור להכנס עכשיו חוק חדש יחסית שידרוש את זה ממעסיקים מעל גודל מסוים. סביר שחוקים מהסוג הזה מעוררים גם אנטי, ובכל זאת, אני חושב שהם אמצעי לא רע.

אם זה יהפוך ללא חוקי את האיסור לשתף עם אחרים כמה אתה מרוויח, אני רק בעד.

 

עדכון:

יש כבר פסיקה של בית משפט בנושא

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001340680

פסק דין תקדימי: עובדים אינם מחויבים לשמור בסוד את שכרם

לפי פסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה בנצרת, המידע על השכר שייך לעובד יותר מאשר למעסיק, ולכן גם מי שחתום על הסכם סודיות רשאי לחשוף אותו כרצונו

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האמת שזה ממש מפגר לאסור על מישהו לדבר על השכר שלו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 שעות, falou כתב:

 

 

 

 

 

בקנדה יש מערכת נפרדת של טריבונלים לטיפול בסוגיות של אפליה.

https://www.chrt-tcdp.gc.ca/index-en.html

הורוביץ (2015) מציעה את הדגם הקנדי לשוויון בתעסוקה, אשר נקרא בשם "חוק ההגינות בתעסוקה", כאפשרות לאימוץ במשק העבודה הישראלי, ועל ידי כך להימנע מהתנגשות חזיתית עם כוחות השוק אשר סובלים מחקיקה קשוחה. במבט ישומי משווה של החוק הקנדי אל מול החוק הישראלי ניתן לראות כי הימנעות מפעולה כופה של הריבון היא דבר חשוב ביותר בתחום העדין של אפליה מתקנת. במסגרת החוק הקנדי נזנחו עקרונות אשר שנויים במחלוקת שהועתקו מהמודל האמריקאי. במקום חקיקה כופה הרחיבו הרשויות את הביקורת והפיקוח על המעסיקים, זאת למרות התקדמות משמעותית של החקיקה בנושא אך כמעט ללא הישגים. באמצעות היוועצות עם מעסיקים, ארגוני עובדים וארגוני זכויות בוטלו המכסות להעסקה בחוק והוחל חבות אישית של מעסיקים. באמצות רתימת המעסיק לאיבחון ואיתור כשלים שגורמים לתת ייצוג של האוכלוסיות המופלות בעבודה. באמצעות שיתוף פעולה הדוק כמו במודל הקנדי, טוענת הורוביץ כי הדבר יגרום לשינוי תודעתי בשוק העבודה ולא רק חוק חסר משמעות. השינוי התודעתי שאישה לא נחותה מגבר יבוא באמצעות חינוך ולא חקיקה שתנציח את מעמד האישה. לאישה מגיע שכר שווה לגבר מכיוון שהיא שווה בעבודה ונותנת אותה עבודה ולא כי יש חוק שדורש זאת.

פורסם
לפני 18 שעות, sperial כתב:

@Rשף האם אותו דוח שכר גלוי לגמרי או מותמם?

 

גלוי לגמרי, על פי מספר תעודת זהות שאינו סודי.

פורסם
בתאריך 28.1.2022 בשעה 10:08, vogel כתב:

הנשים מתלוננות שגבר מבקש ומקבל שכר גבוה, אשה דורשת פחות ומקבלת פחות. בפועל נגיד במחלקה של מענה טלפוני, לא נדרש משהו מיוחד והגבר מקבל יותר. לזה הן קוראות אפליה בשכר

הן טוענות שמעצם היותן נשים נותנים להם פחות אומציעים להן פחות או שהן דורשות פחות בגלל סירובים קודמים.

 

זה במילים אחרות לא דרישה ל"שוויון הזדמנויות" אלא "שוויון בתוצאה".

אפילו בצה"ל עוקפים את השכר האחיד.

יודע למה? כי זה מייצר במקרה הטוב בינוניות. למה למישהו מעל הממוצע להישאר? הוא ירוויח כמו הממוצע.

למה למישהו ממוצע להתאמץ?

 

בתאריך 28.1.2022 בשעה 11:28, SlowRide כתב:

אז?

יש לי אישור רשמי להתבכיין או שצריך קודם לצבוע לבלונד ולדרוש לדבר עם המנהל?

 

לא, אתה צריך קודם להסיר כמה איברים

 

בתאריך 28.1.2022 בשעה 12:39, פינדר כתב:

צעד לדוגמה, הוא לאפשר לגברים לתפוס יותר מקום במשפחה על ידי מתן האפשרות לגבר לצאת לחופשת לידה.

 

חוקית זה קיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

אפילו בצה"ל עוקפים את השכר האחיד.

יודע למה? כי זה מייצר במקרה הטוב בינוניות. למה למישהו מעל הממוצע להישאר? הוא ירוויח כמו הממוצע.

ה keywords כדי להדליק את יבגני🤭

  • מצחיק 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לפחות מישהו פה ידליק אותו, נראה לי שעופר כבר לא מדליק אותו

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 47 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא, אתה צריך קודם להסיר כמה איברים

 

17-19-24-it-is-maam-its-maam.gif

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 16 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

זה במילים אחרות לא דרישה ל"שוויון הזדמנויות" אלא "שוויון בתוצאה".

אפילו בצה"ל עוקפים את השכר האחיד.

יודע למה? כי זה מייצר במקרה הטוב בינוניות. למה למישהו מעל הממוצע להישאר? הוא ירוויח כמו הממוצע.

למה למישהו ממוצע להתאמץ?

 

 

לא, אתה צריך קודם להסיר כמה איברים

 

 

חוקית זה קיים.

 

חוקית זה קיים על חשבון "חופשת" הלידה של האישה, ולא בנוסף...

פורסם (נערך)

לא בדיוק...

חוקית לזוג הורים יש חופשת לידה של 15 שבועות בתשלום, ועוד 11 שבועות ללא תשלום.

שני בני הזוג יכולים לנצל מחופשת הלידה (גם בתשלום וגם שלא), גם האבא וגם האמא.

 

יש כמובן תנאים, אי אפשר שניהם במקביל (כלומר 13 שבועות חופשת לידה של שניהם במקום 26 של אחד), אי אפשר להתחיל ולהפסיק (כלומר אמא-אבא-אמא) וכו'

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...