Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אשמח לדעת איזה חוט הוא + ואיזה - ברמקולים הקדמיים ב206cc.

  חשמלאי אחד אמר שזה לא משנה איזה חוט אחבר ל+ או ל- 

 

ואחד אמר שהורוד הוא +

 

תודה לעוזרים

 

1B1071B6-3137-4590-8331-5CC11DA581CE.jpeg

פורסם

ניתן לבדוק רציפות עם רב מודד.

 

לפני שעה, SG159 כתב:

חשמלאי אחד אמר שזה לא משנה איזה חוט אחבר ל+ או ל- 

שינסה בסלון שלו לחבר חוט אחד עם פלוס/מינוס הפוכים ויראה מה קורה 

-

פורסם
לפני 12 דקות, BEEKER כתב:

ניתן לבדוק רציפות עם רב מודד.

 

שינסה בסלון שלו לחבר חוט אחד עם פלוס/מינוס הפוכים ויראה מה קורה 

חיברתי לורוד את ה+ ולירוק את המינוס.

 

הרמקול עובד. השאלה היא אם הוא יעבוד גם אם אחבר מינוס לפלוס ולהיפך? 

 

אם נגיד חיברתי לא נכון(הרמקול עובד) מה יכול להיות הנזק?

פורסם
לפני 3 שעות, BEEKER כתב:

ניתן לבדוק רציפות עם רב מודד. 

 

תוכל בבקשה להסביר איך לעשות את זה?

 

יש לי רב מודד אבל אני לא מבין בזה כלום.

 

לאן צריך לסובב את המחוג?

פורסם

אתה יכול לקנות אחד כזה - כאן

 

אתה תדע בעזרת טרק בדיקה והמכשיר הזה ממש מול הרקמול אם החיווט שלו מחובר בקטביות ישרה או קטביות הפוכה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, lanosforce כתב:

אתה יכול לקנות אחד כזה - כאן

 

אתה תדע בעזרת טרק בדיקה והמכשיר הזה ממש מול הרקמול אם החיווט שלו מחובר בקטביות ישרה או קטביות הפוכה. 

דא בלי קשר היה לי כזה מישהו העלים לי אותו, החשד מתחיל להתבהר לי מיום ליום…. רק אומר.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • מצחיק 2

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם
לפני 53 דקות, lanosforce כתב:

אתה יכול לקנות אחד כזה - כאן

 

אתה תדע בעזרת טרק בדיקה והמכשיר הזה ממש מול הרקמול אם החיווט שלו מחובר בקטביות ישרה או קטביות הפוכה. 

אני פשוט צריך להפעיל מוזיקה ברמקול ולהצמיד את המכשיר הזה לרמקול?

פורסם (נערך)

האות הוא AC סימטרי -  אין בו באמת + ו -. אם תחבר הפוך יעבוד. אם תחבר את חלק מהרמקולים הפוך וחלק לא, עשוי להשמע מעוות (בספק אם תרגיש), ולכן יש סימוי קוטביות.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

רמקול - בדיוק כמו נורה - יעבוד בכל קטביות. ישרה או הפוכה. 

 

כי הוא סה"כ זז החוצה ופנימה ואם חיברת הפוך אז פנימה והחוצה. 

 

מתי יש לזה משמעות - כשיש לך יותר מרמקול אחד שמנגן - בייחוד אם זה רמקול שמותקן בדיוק מולו. (דלת מול דלת ברכב למשל) במצב כזה גלי קול ארוכים כמו תדרי באס למשל יכולים להגיע זה אל זה בצורה הפוכה ובעצם לבטל זה את זה בין אם ביטול מלא או חלקי במקום לסכום זה את זה. 

 

לסטיה הזו בזמנים בגלי הקול בין שני הרמקולים קוראים פאזה אקוסטית. - הקטביות החשמלית של הרמקול משפיע על הפאזה בין הרמקולים. 

  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בתאריך 16.11.2021 בשעה 16:34, lanosforce כתב:

אתה יכול לקנות אחד כזה - כאן

 

אתה תדע בעזרת טרק בדיקה והמכשיר הזה ממש מול הרקמול אם החיווט שלו מחובר בקטביות ישרה או קטביות הפוכה. 

 רק רוצה לעדכן.

 

רכשתי את המכשיר הנ״ל. וואלה? עובד.

 

ניסיתי ברכב שלי, והחיבורים הפוכים. 

 כדי לוודא שהמכשיר באמת עובד, וידאתי עם הרכב של אמא, ששם החיבורים כן נכונים(מהחברה), ואכן לפי המכשיר החיבורים נכונים.

 

הפאנל שלי ללא דיסק אז השתמשתי בסרטון הזה מיוטיוב:

 

 

תודה.

  • אהבתי 1
פורסם

עד שמגיע גאון שמחליט להפוך את החוטים או להשתמש בחוטים באותו הצבע באיזו התקנה מקומית 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...