Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלמים אחרי חריטה לא עושים עבודה ב 100%


מעבר לפיתרון נפתר ע"י trademark,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי במוסך בטיפול תקופתי ואמרו לי שצריך לעשות חריטה (או החלפה במידה ויהיה צורך). לפני לא הרגשתי ממש בעיה בבלמים אבל סמכתי עליהם.

הבעיה שעכשיו הבלמים נכנסים לעבודה רק ברבע האחרון של הלחיצה.

מה הסיבה ואם זה נורמלי? 

  • פיתרון
פורסם

החליפו גם רפידות או רק עשו חריטה לצלחות?

בכל מקרה הרפידות צריכות להתאים את עצמן לצלחות כדי שהמגע יהיה אחיד אחרי נסיעה של כמה מאות קילומטרים.

בתקופה הזאת לא מומלץ לאמץ את הבלמים יותר מדי- לבלום במתינות כמה שניתן למעט מצבי חירום.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

לא ציינת את סוג הרכב ומה בדיוק חרטו צלחות בלם או דראמים.

אם מדובר בדראמים אז כנראה שההתאמה או הכיוון לא תקין.

אם הדוושה נמוכה זה לא תקין יש לחזור לבדיקה במוסך.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם

כמה עולה צלחת בלם לרכב שלך להסכמת לחרוט? האם הוחלפו רפידות לחדשות? בלמים קדמיים? אחוריים? תופים? דיסקים? תן מידע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתאריך 11.11.2021 בשעה 20:20, trademark כתב:

החליפו גם רפידות או רק עשו חריטה לצלחות?

 

בתאריך 12.11.2021 בשעה 16:17, shellcase כתב:

כמה עולה צלחת בלם לרכב שלך להסכמת לחרוט? האם הוחלפו רפידות לחדשות? בלמים קדמיים? אחוריים? תופים? דיסקים? תן מידע.

רק חריטה.

לא החליפו שום דבר חוץ מזה (ומשולשים)

 

בלמים קדמיים.

 

מדובר בפיקאסו 16.

 

היה הפרש של 350 ש"ח. צלחות חדשות 1000 ש"ח חריטה 650 ש"ח

בתאריך 11.11.2021 בשעה 21:35, ba323f כתב:

אם הדוושה נמוכה זה לא תקין יש לחזור לבדיקה במוסך

 

בתאריך 11.11.2021 בשעה 20:20, trademark כתב:

בכל מקרה הרפידות צריכות להתאים את עצמן לצלחות כדי שהמגע יהיה אחיד אחרי נסיעה של כמה מאות קילומטרים

 

אז זה בסדר או לא?

פורסם (נערך)

אני אישית לא נתקלתי במצב בו חורטים או מחליפים צלחות ומשאירים רפידות ישנות.

לא מסתדר לי את מה שרשמת. 

האם הצלחות עברו חריטה בעקבות התחממות בלמים ורעידות בבלימה  במהירות  גבוהה?

לדעתי, גם המחיר לחריטה מוגזם.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני יכול לשאול אבל בקבלה לא הופיע שום דבר על רפידות. רק חריטה

לא היה שום התחממות או רעידות. למעשה, לא הרגשתי בעיה עם הבלימה (בגלל שהרכב עשה מעל 100 אלף ולא הוחלפו בלמים ולא תמיד הירידה בבלימה מורגשת אז שיערתי שזה הגיוני)

 

פורסם

לקחו ממך 650 שקל על חריטה?!

למה זה צלחת מטיטניום שצריך סכין סופר יקרה למחרטה? מה נסגר?

זוג צלחות בלם לרכב שלך (אם הבנתי נכון את הדגם) של חברה מצויינת עולה 400 ש"ח בחנות, גם אם נכפיל במחירי מוסך - עדיין לשלם מעל 600-700 נשמע לא הזיה.
https://www.solomycar.co.il/item/57710/צ.ב-קד-ברלינגו-1.5-מC4-18-פיקאסו-מ14-FERO/
מקווה בשבילך שלא תדרוך יותר במוסך הזה לעולם.


לחרוט צלחת שנמצאת על הרכב הרבה זמן זה פשוט צעד של גנבים - כי בטיפול הבא אתה כבר תצטרך להחליף אותה, הרי חריטה=להוריד שכבה. ואם לא החליפו רפידות ואתה לא התלוננת על בעיית בלמים - אז למה בכלל נגעו בצלחות? קיצר, עשו עלייך קופה יפה.
המצב היחיד שבו משתלם לחרוט צלחות זה אם מדובר על צלחות יחסית חדשות שהתעוותו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בגלל זה כל הסיפור לא מסתדר לי. וגם זה שחרטו צלחות והשאירו רפידות ישנות.

המחיר נשמע כאילו החליפו רפדות + חריטה של צלחות.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 14.11.2021 בשעה 16:08, vladclar כתב:

לדעתי, גם המחיר לחריטה מוגזם.

 

אני קיבלתי הצעת מחיר של 800 ומשהו ש"ח על חריטה (שלא שאלתי עליה בכלל), מיותר לציין שסירבתי לעסקה.

וכן, זה היה מחיר לסרן אחד, לא לשתיהם, שאלתי

(406 שנת 2001)

פורסם

כל מי שנותן הצעת מחיר לחריטה ( 200₪ או 650₪) שולח את הצלחות לאותו המקום. זאת עבודת חוץ שמתמחים בה כמה עסקים בודדים.

זאת חמדנות אמיתית לדרוש 800-650₪ לחריטת זוג צלחות, וצריך להימנע מהמוסכים שקושרים מחיר החריטה למחיר צלחות חדשות.

  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

צפירת הרגעה (בעיקר בשבילי)

עיינתי בקבלה היום. כן החליפו רפידות!!!

המחיר של החריטה היה 140 ש"ח, עבודה 140 ש"ח החלפת רפידות 380 סה"כ 700 ש"ח

בנוסף, אחרי שבוע ו-500 ק"מ נסיעה הבלמים אכן מגיבים טוב

 

תודה

פורסם
בתאריך 11.11.2021 בשעה 20:20, trademark כתב:

בתקופה הזאת לא מומלץ לאמץ את הבלמים יותר מדי- לבלום במתינות כמה שניתן למעט מצבי חירום.

 

דווקא ממה שקראתי במקורות שונים צריך לתת כמה בלימות בריאות ממהירויות של 50-100 קמ"ש, לא בלימות חירום עם ABS אבל גם לא בלימות "מנהלתיות", דומה מאוד לתהליך הbed-in שעושים לרפידות אופניים.

מנסיון שלי זה עובד מצוין, עם השיטה הזאת עשיתי bed-in לרפידות חדשות בנסיעה קצרה של 10-20 ק"מ כשהכביש היה פנוי בלילה.

×
×
  • תוכן חדש...