Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההתנהלות אכן לא לעניין, צריך היה להרחיב את הבדיקה מעל 2016, ולהכליל את 1.2 אטמוספרי.

 

אם הרצועה לא הוחלפה ואין נורית תקלה, סביר להניח שאין נזק.

אם הוחלפה בריקול, ניתן לבקש היסטורית טיפולים לראות מה בוצע.

 

אצלי יש קקטוס שעבר ריקול, ואני בהחלט חושב להחליף את הספייס סטאר בקקטוס/c3 כשיגיע הזמן.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, online כתב:

שמע עובדה ששמעת על זה יותר מאשר על מנועים אחרים נפוצים יותר זה כבר אמור להדליק נורה, התנהלות היבואן לפי הדיווחים היא נורה נוספת.
כמו שכנראה לא תמליץ על גיר DSG יבש למישהו שנוסע בפקקים לא יודע אך אפשר להמליץ לבנאדם מזדמן על המנוע הזה כשהוא לא חי את הרכב..

תודה חברים.

החלטנו לוותר על הפיג'ו 2008.

לא מתאים לנו לרכוש רכב שיש לגביו מראש סימני שאלה.

אמנם הפיג'ו 2008 מצאה חן בעיני בעלי לאחר שעשה נסיעת מבחן אבל החלטנו לוותר.

נשמח לקבל המלצות למכונית בטיחותית ואמינה לא גדולה שמיועדת ל-2 אנשים .

מיועדת לנסיעות בינעירוניות קצרות וטיולים בשבת.

תודה על העזרה.

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, online כתב:

שמע עובדה ששמעת על זה יותר מאשר על מנועים אחרים נפוצים יותר זה כבר אמור להדליק נורה, התנהלות היבואן לפי הדיווחים היא נורה נוספת.
כמו שכנראה לא תמליץ על גיר DSG יבש למישהו שנוסע בפקקים לא יודע אך אפשר להמליץ לבנאדם מזדמן על המנוע הזה כשהוא לא חי את הרכב..

אתה סתם היסטרי , בתור מישהו שנהג על רכב עם המנוע הזה ועוד אחד עדיין בבעלות המשפחה מ2014 אני חייב להגיד שאין שום בעיה עם המנועים, ואפילו אם הרצועה התפוררה ,עושים ניקוי ומחליפים רצועה,המקרים שנדפקו מנועים ,לפחות אלו שבפורום אפשר לספור על יד אחת.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

להגיד שאין שום בעיה זה לא נכון, אחרת לא היה ריקול.

גם בקבוצת הפייסבוק של קקטוס יש כמה בעלי רכב שחוו צריכת שמן מוגברת לאחר ההחלפה.

 

פשוט צריך להיות מודע לעניין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...