Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסע לרכישת רכב שני במשפחה


avilior
שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון.

המסע הסתיים לפני כחודש לאחר המתנה ארוכה בעקבות שוק רכבים מטורף שבו כל רכב נחטף כמו לחמניה חמה מהתנור.

אבל בסוף היא הגיעה. אפשר לומר שהגשמתי חלום ילדות קצת דבילי. קניתי גולף.

 

הצ׳ק ליסט שלי היה מורכב מרכב קטן יחסית, חסכוני בדלק מצד אחד ומהנה לנהיגה מהצד השני, בטיחותי ונח (עם אקסטרה של הגשמת חלום). מהבחינה הזאת הגולף עונה לכל הקריטריונים. אם רוצים להכנס לפרטים אז:

 

צריכת דלק:

הרכב שותה בממוצע 1:14 בנסיעה משולבת עירוני/בינעירוני שרובה פקוקה לשני הכיוונים. נסיעה בינעירונית בלבד כ1:18.

 

התנהגות:

מומנט גבוה בסל״ד נמוך משמע לא חסר כח, זה לא רכב ספורט אבל לנסיעה יומיומית לעבודה זה מספק ביותר. בניגוד לטי קרוס מערכת סטארט סטופ כמעט שאינה מורגשת עד למצב שהיא בכלל לא מציקה לי ואני לא מכבה אותה.

במידה ולא לוחצים על דוושת הגז הרכב נכנס למצב שיוט שבו הסל״ד יורד ל-0 ע״מ לחסוך בדלק.

בקרת שיוט אדפטיבית עובדת מצוין, גם כאן בניגוד לטי קרוס כשהרכב נעצר לפני רכב אחר בפקק הוא לא מבקש ללחוץ על הברקס אלא מאיץ ועוצר לפי צורך.

בבית יש ניסיון על תיבה אוטומטית ובפקקים ונסיעה איטית היא יותר מוצלחת מהרובוטית בשל החלפת הילוכים יותר נעימה וחלקה.

זו הסיבה שאחרי ניסוי וטעייה הפסקתי לבטל את הסטרט סטופ, כי הנסיעה בפקקים חלקה בהרבה בצורה הזו. 

 

אבזור:

מרבית מערכות הבטיחות למעט זיהוי תמרורים, דו גלגלי ושליטה אוט׳ על אורות גבוהים. בקרת סטייה מהנתיב עובדת יפה במצב של travel assist במסגרת בקרת השיוט אך עצמאית היא פחות טובה מהספורטאז׳.

 

מולטימדיה ושונות:

מסך מולטימדיה בגודל 8 אינצ כבר קטן ביחס למה שמקובל היום. בחו״ל משווקים את הרכב עם 10 אינצ׳. הטאצ׳ לא להיט, אבל זה מה יש. פקודות קוליות עובדות חלק.

הסאונד מצוין לטעמי, לא ברמה של מערכות רציניות אבל עושה לגמרי את העבודה.

אפל קאר פליי לא אלחוטי וגם מצמצם את המסך וזה מוזר כי בטי קרוס הוא דווקא כן היה אלחוטי והמערכת כאן לא חפה מבאגים.

 

באגים:

לאחר שבוע נסיעה, מעביר לרוורס והמסך ריק, אין מצלמה. מסתכל על הלוח מכוונים והטלפון לא מתממשק לרכב. כיבוי והדלקה לא פותרים את הבעיה. 

מתקשר למוסך שירות ואין להם מושג, נפל להם המחשב אז אומרים לי שאבוא שבוע אחרי זה או לנסות מוסך אחר. מתקשר למוסך אחר ולא עונים.

למזלי חזרתי לרכב אחרי יום עבודה והכל עבד חלק ועד עכשיו זה לא חזר. 

חבל שאי אפשר לבצע עדכוני גירסא למערכת אלא רק דרך מוסך אז בינתיים, שלא נזדקק.

 

אי אפשר להעביר קדימה אחורה במהירות. רק לדלג.

 

קרה שהאפל קאר פליי נכנס לפריז.

 

לסיכום: אחלה רכב, אני אהבתי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...