Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני כבר מספר שבועות מחפש תחלופה לרכב שלי - Seat Arona FR 2020

בגלל מספר פיצ'רים שחסרים לי ובניהם (והכי חשוב) תא מטען מעט גדול יותר אך ללא הצלחה.

צריכת דלק לא ממש חשובה לי (יש לי 5400 ק"מ על הרכב הנוכחי והוא בן 1.7 שנים).

 

אשמח לעזרתכם במציאת הרכב הבא שלי.

 

מחיר מקסימלי: כ- 185 אלף ש"ח

סוג רכב מעודף: SUV בינוני. (לא חובה)

רכב מהיבואן או 0 קילומטר בלבד , לא יד 2/ליסינג וכו'.

כמובן שנתון 2020/2021 לכל הפחות (אין לי בעיה לחכות גם לתחילת 2022 אם יצא דגם מעניין יותר).

 

פיצ'רים דרושים:

 

  • בקרת שיוט אדפטיבית
  • בקרת סטייה מנתיב אקטיבית
  • עצירה אוטומטית לפני התנגשות
  • אור גבוה אוטומטי (אם אפשרי להוסיף בצורה לא רשמית ובלי יותר מידי סיבוך אז גם רלוונטי).
  • תא מטען מעל ל-540 ליטר
  • מצלמת רוורס.

 

פיצ'רים שאשמח שיהיו אבל לא חובה:

 

  • זיהוי כלי רכב בשטח מת (אקטיבי/התראה)
  • זיהוי הולכי רגל
  • זיהוי דו-גלגלי
  • מזגן מפוצל
  • מזגן למושבים אחוריים
  • מצלמת 360/180 מעלות  (כמו ב Ateca)
  • חניה אוטונומית (כמו ב Ateca)

 

רכבים שבדקתי והם פחות או יותר מה שאני מחפש:

 

  • peugeot 3008 Premium 1.2T
  • Seat Ateca FR

 

אם יש לכם המלצות/דיס-המלצות על הרכבים למעלה או על רכבים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים, הודה לכם מאוד!.

 

תודה מראש!.

 

 

פורסם
לפני 17 שעות, שליקו99 כתב:

נשמע שראב 4 תתאים לך יפה מאוד.

 

היי, אכן נראה שיש בו את כל מה שרציתי אבל הרכב פשוט לא נראה טוב, מאוד קובייתי ועיצוב מיושן (לטעמי כמובן).

 

אשמח להמלצות נוספות, תודה רבה!.

 

פורסם

תא מטען בגדלים האלה זה רק הC5 איירקרוס או הטיגואן.

שתיהן הכי מרווחות בקטגוריה גם במרווח לנוסע וגם בתא המטען.

 

במחיר של הטיגואן הבסיסית תוכל לקנות את הC5 המאובזרת שמגיעה בנוסף עם 5 שנות אחריות.

פורסם

לא ברור מה הטסלה תתן לו מבחינת מה שצריך או מחפש, אפילו החיסכון יהיה מינימלי ביותר עם הקילומטראז׳ שהוא עושה ומבחינת שימושיות שזה הדבר שהכי חשוב לו היא נופלת חזק. לא חייבים לדחוף בכוח את הרכב הזה לכל דיון.

  • רעיון טוב! 4
פורסם

הפולקסווגן טיגואן לא הייתה לי נוחה בנסיעת מבחן ולכן ירדה מהפרק, מה שכן ה-1.6 C5 Aircross נשמעת ונראית (מבפנים) ממש כמו 3008 מכל הבחינות + חניה אוטונומית שלא קיים ב3008.

 

תיאמתי נסיעת מבחן, מקווה שהוא גם נוח בנהיגה.

תודה רבה!.

 

לגבי הטסלה, לא מדבר אלי בכלל רכב חשמלי ואפילו לא היברידי, ובנוסף לטעמי הטסלה מודל 3 רכב לא יפה בלשון המעטה (ומסורס מאוד בארץ).

פחות רלוונטי :).

 

תודה בכל מקרה!.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...