הפולקסווגן טיגואן לא הייתה לי נוחה בנסיעת מבחן ולכן ירדה מהפרק, מה שכן ה-1.6 C5 Aircross נשמעת ונראית (מבפנים) ממש כמו 3008 מכל הבחינות + חניה אוטונומית שלא קיים ב3008.
תיאמתי נסיעת מבחן, מקווה שהוא גם נוח בנהיגה.
תודה רבה!.
לגבי הטסלה, לא מדבר אלי בכלל רכב חשמלי ואפילו לא היברידי, ובנוסף לטעמי הטסלה מודל 3 רכב לא יפה בלשון המעטה (ומסורס מאוד בארץ).
פחות רלוונטי :).
תודה בכל מקרה!.