Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה קאמיק 1.5 או מאזדה cx30?


haipbm
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

לאחרונה החלטתי לשדרג את עצמי משבורלט ספארק לרכב suv קטן ואחרי מחקר ארוך מאוד ננעלתי על אחד מהדגמים הנ"ל. 

אני חייב לציין שעשיתי נסיעת מבחן על הקאמיק 1 ליטר והיה לי מדהים, אם אקנה אלך על ה 1.5 ליטר (כרגע אין צפי לסטייל כלל אז כנראה אלך על האמבישן כי ממה שהבנתי החסרונות הם רק כניסה והנעה ללא מפתח, טעינה אלחוטית, לוח מכוונים דיגיטלי וג'נטים יותר גדולים) 

 

על המזדה cx30 לא נסעתי עדיין בגלל הסגר... אבל הבנתי שהיא קשיחה יותר, בקאמיק לא הרגשתי שיבושים כלל. 

מצד שני, המזדה נותת המון כבר בגרסה הבסיסית שלה והמבנה הפנימי הוא יותר פרימיום. 

מה גם שהיא מגיעה עם 8 רמקולים והקאמיק עם 6 ומוזיקה מאוד חשובה לי.

 

לגבי המראה שלהן, שתיהן יפות בעיניי אך המזדה נראת יותר קלסטרופובית, פחות אור, חלונות מאוד קטנים והשמשה הקדמית פחות גבוהה. 

 

לגבי האמינות אני מהסס עם הגיר של סקודה ויודע שהכל הרבה יותר אמין המזדה, אך מצד שני המזדה לפי הבנתי שותה דלק ובנוסף ביטוח עליה יהיה יקר יותר. 

 

עזרתכם בקבלת ההחלטה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם אנחנו היינו באותה התלבטות, לבסוף בחרנו ב - 2008 GT Line. קיבלנו אותה לפני מספר ימים. הקאמיק נפסלה עקב כיעור חיצוני בלתי נסבל ותא נוסעים אפרורי. המאזדה נפסלה עקב ישיבה נמוכה וצפיפות בתא הנוסעים היוצ

לדעתי אם אתה מוכן נפשית לספוג במקרה הכי גרוע בעיות בגיר אז הקאמיק הרבה יותר פרקטי מה CX30. אישית אני לא מסוגל לקנות רכב שכל הזמן אני עסוק בלהיות עדין עם הגיר ולקווה שלא היה פקקים, זה יוציא אותי מ

לכל הספקנים, ראו מצורף. להביא בחשבון שלסגנון הנהיגה יש השפעה משמעותית על צריכת הדלק. בטבלה המצורפת כל מילוי הוא למיכל מלא, בשני המילויים האחרונים תקבלו כ- 17 ק"מ/ליטר.   ראה מצורף,

תמונות שפורסמו בשרשור

אין מה להסס בקשר לגיר של הסקודה (אלא אם תוואי הנהיגה שלך רווי פקקים) וגם הבנתך שהמזדה "שותה דלק" שגוייה.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 דקות, menir1 כתב:

אין מה להסס בקשר לגיר של הסקודה (אלא אם תוואי הנהיגה שלך רווי פקקים) וגם הבנתך שהמזדה "שותה דלק" שגוייה.

לא רווי פקקים נכון להיום, אבל לא ניתן לדעת מה יהיה בטווח של ה 3-4 שנים הקרובות. 

 

איך הבנתי שגויה? היום הספארק שלי עושה כ 13.5 קילומטר לליטר, הקאמיק עושה כ 15 קילומטר לליטר והמאזדה עושה 11 קילומטר לליטר. 

האם אני טועה? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאתה טועה. ההבדל בצריכת הדלק קטנה מאוד, תקנה אוטו אחרי נסיעת מבחן. היתרון של המאזדה זה תא נוסעים שאין לאף מתחרה, החיסרון זה ספסל אחורי

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי קאמיק 1.5L כל הדרך,
המאזדה יותר "מפונפנת" מבחינת הרכבה וחומרים ו....זהו,

דוושת בלם נוראית, מנוע רועש יחסית למחיר, ללא טורבו.. 
הקאמיק אולי פחות "מפוארת" אבל שווה לחכות לגרסה המאובזרת שלה עם מנוע 1.5L , זו אחת העסקאות הטובות בעיני,

(אלא אם כן יש איזשהו לחץ לקנות מהר את הרכב - הייתי מחכה)

לוח שעונים מוקרן, איכות הרכבה טובה מאוד, רכב זריז וטוב עם תמורה טובה לכסף,
לגבי מערכות סאונד, אל תצפה ליותר מדי, לא תקבל סאונד טוב באמת באף רכב שעולה מתחת ל-170-180K בישראל
יש לי אחלה הסבר על זה בשרשור אחר ... 

 

:idea: אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא :wink:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, haipbm כתב:

שלום לכולם

לאחרונה החלטתי לשדרג את עצמי משבורלט ספארק לרכב suv קטן ואחרי מחקר ארוך מאוד ננעלתי על אחד מהדגמים הנ"ל. 

אני חייב לציין שעשיתי נסיעת מבחן על הקאמיק 1 ליטר והיה לי מדהים, אם אקנה אלך על ה 1.5 ליטר (כרגע אין צפי לסטייל כלל אז כנראה אלך על האמבישן כי ממה שהבנתי החסרונות הם רק כניסה והנעה ללא מפתח, טעינה אלחוטית, לוח מכוונים דיגיטלי וג'נטים יותר גדולים) 

 

על המזדה cx30 לא נסעתי עדיין בגלל הסגר... אבל הבנתי שהיא קשיחה יותר, בקאמיק לא הרגשתי שיבושים כלל. 

מצד שני, המזדה נותת המון כבר בגרסה הבסיסית שלה והמבנה הפנימי הוא יותר פרימיום. 

מה גם שהיא מגיעה עם 8 רמקולים והקאמיק עם 6 ומוזיקה מאוד חשובה לי.

 

לגבי המראה שלהן, שתיהן יפות בעיניי אך המזדה נראת יותר קלסטרופובית, פחות אור, חלונות מאוד קטנים והשמשה הקדמית פחות גבוהה. 

 

לגבי האמינות אני מהסס עם הגיר של סקודה ויודע שהכל הרבה יותר אמין המזדה, אך מצד שני המזדה לפי הבנתי שותה דלק ובנוסף ביטוח עליה יהיה יקר יותר. 

 

עזרתכם בקבלת ההחלטה

 

בסקודה, ההבדל בין הסטייל לאמבישן לא כזה גדול לדעתי ולא בטוח ששווה את הסכום (לדעתי זה כמה אלפי שקלים)

גם אני נמצא בהתלבטות דומה והגיר של סקודה הוא הגורם של החששות מצידי.

אם אתה מתכוון לקנות מהיבואן - יש כיום הנחה עד סוף החודש וגם יהיו בקרוב הנחות נוספות...

ב0 קמ אפשר להשיג את ב 120 לעומת 136 של מאזדה..

אני שוקל גם את הקשקאי שקצת מיושנת טכנולוגית ולא כולם ממליצים עליה - בעיקר בגלל שהמחיר די זהה לאופציות שלך עכשיו רק הרכב יותר גדול והוא עם מנוע מטורף (יש אותו גם במרצדס) ויעיל.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שניהם טובות, אך הייתי מעדיף את הקאמיק, מבחינת מרווח והכל. ואם כבר אתה צועד לכיוון המאזדה אז הCH-R

אין עוד מלבדו!!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חייב לעשות סדרי עדיפויות לגבי הדרישות שלך.

 

אם אתה לחוץ בזמן, אז קאמיק בהחלט יופי של אוטו.

אם אין לחץ של זמן, אז המתן לנסיעת מבחן ב- CX30.

הכל כדי להכריע מה יותר מתאים לך (לפעמים זה עניין של כימיה אישית שלך עם האוטו).

 

בהצלחה

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אנחנו היינו באותה התלבטות, לבסוף בחרנו ב - 2008 GT Line. קיבלנו אותה לפני מספר ימים. הקאמיק נפסלה עקב כיעור חיצוני בלתי נסבל ותא נוסעים אפרורי. המאזדה נפסלה עקב ישיבה נמוכה וצפיפות בתא הנוסעים היוצרת תחושה קלסטרופובית. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב זה ענין של טעם אישי כמובן, אבל לקרוא לעיצוב הקאמיק, למרות פשטותו היחסית, "מכוער באופן בלתי נסבל" ?, קצת נסחפת. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על הקאמיק 1.5. רכב מעולה יש לי אותו כבר כמה חדושים ואין תלונות.

הייתי באותה דילמה ובדקתי את הCX30(צפופה מאוד לטעמי), ה2008(חבילה פחות טובה בסך הכל) והיונדאי קונה(חזקה וזריזה וזהו).  בסך הכל הכללי הקאמיק מנצחת פחות או יותר בכל קטגוריה, לדעתי עיצוב אלגנטי, לא צעקני. תא נוסעים מפנק עם מרווח מעולה מקדימה ומאחורה(אם כי יש אזורים שמרגישים זולים ). מערכת מולטימדיה חלקה ונוחה(2008 נפסלה בין השאר בגלל מערכת מולטימדיה נוראית שאין דברים כאלה). לטעמי מאוד נוחה לנסיעה. כוח יש בשפע, והיא סופר חסכונית ממוצע שלי כרגע על 17 קילומטר לליטר.

החסרונות הבולטים מבחינתי הם שליטה מעצבנת במזגן שהיא חלקית מהמסך ותא מטען קטן.

 

עריכה אחרונה על ידי ReDDx
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אם אתה מוכן נפשית לספוג במקרה הכי גרוע בעיות בגיר אז הקאמיק הרבה יותר פרקטי מה CX30.

אישית אני לא מסוגל לקנות רכב שכל הזמן אני עסוק בלהיות עדין עם הגיר ולקווה שלא היה פקקים, זה יוציא אותי מדעתי.

בכללי אם אתה הולך על ה CX 30 ואתה לא צריך הרבה מקום אז אני ממליץ לעשות נסיעת מבחן על ה 2008 החדש.

  • רעיון טוב! 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מוסיף לרשימת המועמדות את הקפצ'ור החדש. 

מקריאה ברשת, מדובר בג' יפון מוצלח מאוד וללא חסרונות בולטים. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 21.1.2021 בשעה 15:33, menir1 כתב:

אין מה להסס בקשר לגיר של הסקודה (אלא אם תוואי הנהיגה שלך רווי פקקים) וגם הבנתך שהמזדה "שותה דלק" שגוייה.

כבעל מאזדה 3 2020, מנוע זהה ל- cx30, צריכת דלק בינעירונית שאני מודד (נסיעה של כ- 250 ק"מ בשבוע) היא כ- 17 ק"מ לליטר!. נסיעה משולבת עיר/בינעירוני כ- 15 קמ לליטר.

לגבי הביטוח, כמו כל הג'יפונים הוא יותר בסכנת גניבה (כ- 60% מהגניבות בשנה) ולכן חברות הביטוח מחייבות איתורן (יש דמי מינוי חודשיים). לכן, יתכן שהביטוח מעט יקר יותר, צריך לבדוק ולהשוות לגופו של עניין.

לגבי גיר הרובוטי של הסקודה: אם מתכונן להחזיק הרכב מעל מס' שנות האחריות, יהיו לכך עלויות נוספות בהתאם.

אישית, כלקוח מאזדה זה כעשרים שנה, ממליץ על מאזדה (גיר אוטומטי פלנטרי הוותיק והטוב, מאזדה 626 שלי משנת 2000, נמכרה לפני כשנה עם הגיר המקורי שעשה כ- 200,000 ק"מ!).

בהצלחה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בהחלט הייתי נוטה למאזדה,הוא פשוט רכב מרשים יותר יותר מהסקודה,למרות שהוא נוקשה,חבילה יותר שלמה בהרבה.

הפיגו 2008 רכב מרשים מאד,יפייפה,איכותי,זריז,ואין לי ספק שיהיה אמין יותר מהסקודה,ולא רק בגלל הגיר.

את הסקודה הייתי מוציא לחלוטין מהמשוואה ובוחר בין הפיגו למאזדה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...