Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשים לא יודעים לנהוג - המשך


ירחמיאל
שימו לב! השרשור הזה בן 1195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, yoav911gt2 כתב:

ע"ע אנשים שנוסעים עם אורות גבוהים באופן קבוע

 

ולהבדיל, אנשים שלא מדליקים אור גבוה גם כשאפשר.

 

אני תמיד אומר: "זה לא אור גבוה - זה אור דרך." כל עוד אין את מי לסנוור, זה האור שאתה צריך להדליק.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מעצבן אתכם בנהגים שנוסעים עם פנסי ערפל?
אם הם מקוריים הם לא מסנוורים בכלל.
אני למשל, נוסע איתם קבוע. הם שולחים אלומה רחבה לחלק התחתון, ולי זה עוזר בלילה.
מה גם שבהרבה רכבים הם נדלקים בפניה, עוקבי פניה, אז גם היצרנים חושבים שהם עוזרים, שאין ערפל.
אין בזה כל פסול.
כמובן שאני מדבר על החזית, ולא אחוריים, שאם אתם מדברים עליהם, אכן הם מעצבנים ומסנוורים.
ליאור.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, הפעלת פסי ערפל שלא לצורך מסנוורת ומסכנת את התנועה. האלומה עמנם מתחילה נמוך, אבל בהחלט אינה צמודה לכביש. לא בכדי הפעלת פנסי ערפל שלא לצורך . אבל זה "מוסיף ללוק של הרכב". ההתנהלות שאתה מתאר, איך לומר בעדינות, בלתי מתחשבת.

 

זו גם עבירה על תקנות התעבורה (תקנה 107(ד)).

image.thumb.png.7715fc79dc21fd37c52073c9faaeea2a.png

 

 

 העונש הוא קנס בסך 250 ש"ח

image.thumb.png.805d6f3273280194d9e64625289c7fd0.png

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

נראה לי שיש שני סוגים של אורות ערפל קדמיים, כאלה שמכוונים למטה ולא יכולים לסנוור וכאלה שסתם זורקים אור לכל הכיוונים. מניסיוני זה מאד שימושי בתנאים של ערפל כבד או בכבישים מפותלים ללא תאורה כי האלומה שלהם מתפרסת לצדדים. בכל רכב שהיה לי התקנתי אורות ערפל (מקוריים, לא לד ב50 שקל מאיביי).

בכל אופן להדליק את זה כשאין צורך זה כמו לצפור שאין צורך. אל תעשה את זה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, trademark כתב:

יש לי רכב בתקינה אמריקאית ללא פנסי ערפל, לא קדמיים ולא אחוריים!

 

הקדמת אותי

לרכבים בתקינה אמריקאית אין אור ערפל אחורי.

לגיסי יש יונדאי סונטה היבריד ושם אין אור ערפל אחורי.

 

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@SlowRide האלומה של פנסי ערפל אמורה לפנות מטה. אולי נתקלת ב-DRL שיושבים בבתים של פנסי הערפל ואולי בהתקנות aftermarket לא תקניות.

 

בכל מקרה, השימוש בפנסי ערפל נדרש ומותר רק בתנאי מזג אויר מתאימים (ערפל, גשם סוחף או שלג), והנדירים מאד בארץ. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, SlowRide כתב:

מאד שימושי [...] בכבישים מפותלים ללא תאורה כי האלומה שלהם מתפרסת לצדדים

 

בשביל זה יש אורות "גבוהים."

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

עד שמישהו בא מולך בסיבוב ואתה מסנוור לו את החיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, sperial כתב:

בכל מקרה, השימוש בפנסי ערפל נדרש ומותר רק בתנאי מזג אויר מתאימים (ערפל, גשם סוחף או שלג), והנדירים מאד בארץ. 


אני רק הערה. ערפל לא נדיר מאוד בארץ. מן הסתם לא נפוץ כמו בבריטניה נניח, אבל באזורים מסויימים ובתקופות מסויימות בשנה (רמה"ג בחורף, עמקים בעונות מעבר, מישור החוף הדרומי בעונות מעבר ואפילו בקיץ) הוא אינו נדיר וזה די עוזר שיש פנסי ערפל.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערפל שאני מכיר בארץ בדרך כלל אינו סמיך, מצריך הורדת מה של קצב הנהיגה, אבל בהחלט אפשר להסתדר עם התאורה הרגילה. גשם שלא אפשר לי להמשיך לנהוג? אני זוכר שני ארועים כאלה, שניהם לפני שנים רבות. בשנים האחרונות הפעלתי מדי פעם פנסי ערפל בגלל הגשם, אבל התדירות לא הגיעה אפילו לפעם בשנה, ומשך ההפעלה לא עלה על דקות בודדות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנים. עליתי לקיבוץ סאסא.

היה ערפל חזק בעליות.

והרכב לפני ניתב תמסלול.

לקראת הסוף הוא כמעת עף מהכביש ואני אחרב.

המזל שתיקן וגם אני.

הכל היה אני חושב ב 60 קמ"ש.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, avizaz כתב:

לא לכל רכב יש פנסי ערפל, 

היה גשם מטורף לפני כחודש בכביש 1, לא ראית מטר קדימה שלא נדבר על מה קורה מצד ימין, אם נתקעת בנתיב כלשהו אין מצב שאתה עובר נתיב פשוט לא רואים כלום בטח לא אחד שיסע מהר מהאפשר ולא תראה אותו בכלל במראה.

 

נראה לי היום יש לכולם פנס ערפל אחורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...