Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטבעת חום 2/2015.

נפרק לי במהלך הסגר פעמיים אולי שלוש בצורה מלאה. הניע עם סוללת גיבוי.

מה לדעת לפני שאני קונה ?

עשית ש.ב. לא מעט מצברים עם מיתוג שונה. בפועל-רובם VARTA. 

לא הבנתי - למה בגלל שהרכב שלי דיזל אז אני מקבל פחות חודשי אחריות - זה נהוג ?  לא להתפשר על זה ? 

ואם במעמד הרכישה לא אציין שזה לרכב דיזל, אז? זה כתוב באחריות?

 

עכשיו, איך אני יודע שבאמת המצבר גמור, ואין לי גם בעיה בגנרטור של הרכב? אם אני כבר קונה מצבר, מה לבקש על הדרך מהמתקין שהוא חשמלאי, ואיך לוודא שהוא עושה לי את מה שצריך ?

למשל, מה זה בדיקת זליגה, איך אני יודע שעושים לי ולא הצגה? איך בודקים מתח טעינה של אלטרנטור? אפשר הסבר/יוטוב DIY שאדע איך נראה התהליך שאמורים לעשות לי. אם אני יכול לבדוק לבד-איך? יש פלוק.

 

קונה אצל דיפו.

באזור שלי אין מצבר עד הבית.

אחרי שיראו ששילמתי באינטרנט ורק באתי להתקין, כמה יהיה להם חשק לבדוק לי את מה שכתבתי למעלה.

 

טוב, כל טיפ שיכול לעזור לי, כי אני לא רוצה שיעקצו אותי או יעבדו עלי. תודה.

פורסם
לפני 11 שעות, Dini89 כתב:

הטבעת חום 2/2015.

נפרק לי במהלך הסגר פעמיים אולי שלוש בצורה מלאה. מה הכוונה "מלאה"? האורות לא דלקו? הניע עם סוללת גיבוי.

מה לדעת לפני שאני קונה ? הכוונה למה שאתה צריך לקנות? קיבולת באמפר/שעה, זרם התנעה, גודל פיזי ואולי גם צד (הפלוס מימין או שמאל)

עשית ש.ב. לא מעט מצברים עם מיתוג שונה. בפועל-רובם VARTA. רובם? ממה שאני זוכר ממשפחת VARTA יש את ה STARUP שהוא אותו מצבר עם מיתוג שונה ואחריות קצרה יותר

לא הבנתי - למה בגלל שהרכב שלי דיזל אז אני מקבל פחות חודשי אחריות - זה נהוג ?  כן לא להתפשר על זה ? איך?

ואם במעמד הרכישה לא אציין שזה לרכב דיזל, אז? כשתבוא לממש אחריות ינפנפו אותך... זה כתוב באחריות? כן

 

עכשיו, איך אני יודע שבאמת המצבר גמור, ואין לי גם בעיה בגנרטור של הרכב? אם אני כבר קונה מצבר, מה לבקש על הדרך מהמתקין שהוא חשמלאי, ואיך לוודא שהוא עושה לי את מה שצריך ? לחשמלאי רכב/מתקין איכותי יש "בודק מצברים" שפורק את המצבר לזמן קצר ובודק שזרם ההתנעה בהתאם לנדרש (זו בדרך כלל הבעייה במצבר ישן, לא הקיבולת)

למשל, מה זה בדיקת זליגה, איך אני יודע שעושים לי ולא הצגה? אתה לא, ואל תהיה מאוכזב. בדיקת זליגה אמיתית דורשת ציוד שאינו נפוץ אצל "חשמלאי" רכב (לא, מד זרם השראתי אינו הציוד המתאים לבדיקה אמיתית) אז רובם לא ממש עושים את זה גם שהם חושבים שהם עושים את זה... איך בודקים מתח טעינה של אלטרנטור? אפשר הסבר/יוטוב DIY שאדע איך נראה התהליך שאמורים לעשות לי. אם אני יכול לבדוק לבד-איך? יש פלוק. יש "פלוק" (שם ג'נרי למכשיר מדידה) או פלוק אמיתי? אתה מבין את העקרונות הבסיסיים של חשמל? כבר שאלו את השאלה הזו בפורום מספר פעמים, בצע חיפוש. 

 

קונה אצל דיפו. למה? 

באזור שלי אין מצבר עד הבית. הכוונה שהרכב אינו מניע ואינך יכול לנסוע ולרכוש מצבר? כתבת כי הניע עם סוללת גיבוי.

אחרי שיראו ששילמתי באינטרנט ורק באתי להתקין, כמה יהיה להם חשק לבדוק לי את מה שכתבתי למעלה.

 

טוב, כל טיפ שיכול לעזור לי, כי אני לא רוצה שיעקצו אותי או יעבדו עלי. תודה.

שכחת לספר מדוע אתה מחליף או חושב שצריך. שרדו אצלי מצברים 7+ שנים

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, ABSULUTT כתב:

תזמין את מקס מצברים מחירים טובים ואמינים מגיעים עד הבית.

את זה הציעו לי במקס מצברים.

למה אני לא מוצא מידע על הדגם באתר הרשמי ?

https://www.varta-automotive.com/en-gb/battery-finde

By Battery Code

064 038 588

 

חשוד?

930 שקל עד לבית

למה אין מידע על הדגם ?

IMG-20201103-WA0031.jpg

המידע שאני מוצא. לא תואם למה שכתוב על האריזה בתמונה ששלחו לי ממקס.

כאילו דגם לא קיים באתר רשמי.

זה חשוד ?

זה כמעט אלף שקל מצבר. אני רוצה לקנות ולדעת שקניתי טוב.

תחפשו את הברקוד של המצבר. זה לא תואם את התמונה ששלחו לי.

למה זה ככה ?

עריכה אחרונה על ידי Dini89
פורסם

זה אני יודע אחי. נגיד אני רוצה מצבר כזה, למה אין עליו מידע באתר רשמי. לי כלקוח זה חשוד, מוזר...

הציעו לי ורטה 88 אמפר. אבל הדגם לא מופיע באתר רשמי. תחפש לפי מספר שנתתי, תראה

זה לא מוצר של 20 שקל שאני יכול לקנות בלי לבדוק.... מבין

פורסם

שאלת, מה צריך לדעת לפני החלפת המצבר.

1- שהמצבר החליפי שיתקינו לך, יהיה זהה, למה שהיצרן הרכיב ברכב כשהוא יצא מהמפעל.

2- מצבר עם קבולת גדולה יותר, זה יותר טוב. אבל יותר מדי באופן מוגזם ממה שהיצרן קבע, זה סתם לזרוק כסף.

3- לפני ההחלפה והניתוק של המצבר, תדאג שהטכנאי, או מי שיגיע להחליף אותו, יחבר במקביל "בוסטר" קטן. אם הוא לא יחבר את זה, וינתק את המצבר, הדבר עלול לגרום לאיפוס השעון, התחנות ברדיו, או אפילו יהיה צורך בהקשת קוד לשחרור הנעילה של הרדיו. {זה קרה בלא מעט רכבים}.

4- מתח הטעינה בבדיקה עם רב-מודד, צריך להיות באיזור ה-13.8 V.

5- בדיקת מצבר, באם הוא תקין, קיים אצל כל חשמלאי. הוא יוצר מן "עומס" רגעי עליו, ועל פי זה, יש לו אינדיקצייה לגבי טיבו, או האם הוא מתקרב לסוף חייו.  

6- לנקות טוב טוב, כל שאריות קורוזייה על הקטבים, לפני ההרכבה של החדש.

פורסם

למה לא לענות על השאלה הכי פשוטה ששאלו אותך פה, שהתשובה עליה תעזור הכי הרבה.

על איזה רכב מדובר?

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

פורסם
לפני שעה, yossiaviel כתב:

שאלת, מה צריך לדעת לפני החלפת המצבר.

1- שהמצבר החליפי שיתקינו לך, יהיה זהה, למה שהיצרן הרכיב ברכב כשהוא יצא מהמפעל.

2- מצבר עם קבולת גדולה יותר, זה יותר טוב. אבל יותר מדי באופן מוגזם ממה שהיצרן קבע, זה סתם לזרוק כסף.

3- לפני ההחלפה והניתוק של המצבר, תדאג שהטכנאי, או מי שיגיע להחליף אותו, יחבר במקביל "בוסטר" קטן. אם הוא לא יחבר את זה, וינתק את המצבר, הדבר עלול לגרום לאיפוס השעון, התחנות ברדיו, או אפילו יהיה צורך בהקשת קוד לשחרור הנעילה של הרדיו. {זה קרה בלא מעט רכבים}.

4- מתח הטעינה בבדיקה עם רב-מודד, צריך להיות באיזור ה-13.8 V.

5- בדיקת מצבר, באם הוא תקין, קיים אצל כל חשמלאי. הוא יוצר מן "עומס" רגעי עליו, ועל פי זה, יש לו אינדיקצייה לגבי טיבו, או האם הוא מתקרב לסוף חייו.  

6- לנקות טוב טוב, כל שאריות קורוזייה על הקטבים, לפני ההרכבה של החדש.

ואו תודה ממש!!

הרכב ? אירופאי

החלטתי בסוף לקנות startup 

זה נכון שזה מצבר של בוש בפנים האריזה שונה ?

אחריות קצרה

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, Dini89 כתב:

startup

זה מצבר של varta לוקוסט.

אבנתי ש varta מיצרת לבוש תמצברים.

 

אולי מרק10 יוכל לעזור.

 

רכב אירופי זה יכול להיות, רנו, סיאט.

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

איזה התחמקות [emoji85]
אם נדע את דגם הרכב המדוייק יהיה אפשר להתאים לו מצבר,
אם לא נדע, הכל השערות.
אותו מפעל מייצר מצברים גם לבוש וגם לוורטא, סטרטאפ שייך לוורטא

Sent from my SM-G980F using Tapatalk



פורסם
לפני 11 שעות, Dini89 כתב:

ואו תודה ממש!!

הרכב ?

החלטתי בסוף לקנות  

זה נכון שזה מצבר של בוש בפנים האריזה שונה ?

אחריות קצרה

 

 

 

 

 

אנשים מנסים לעזור לך כאן ואתה סתם מבזבז להם את זמן. קראת את הכללים כשהצטרפת?

תאמר איזה רכב זה, גם לי יש "אירופאי" (תסתכל בתמונה) יש לנו את אותו דבר?

כבר הסברתי לך על ה startup, קראת בכלל?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי יש לו אוטובוס DAF, בגלל זה הציעו לו מצבר כזה יקר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אל תגזים, S500 יותר סביר ואני חושב שה 88 אמפר נדרש בדגם המשודרג😀

אבל בלי צחוק, אם יש לו רכב עם STOP&START אז הוא יהיה זקוק למצבר AGM שיקר ב 50% ממצבר רגיל מקביל עם אותה קיבולת וזרם התנעה. 

 

לפני מספר שנים שהמצבר (המקורי!) של הרכב הלך לי חשבתי להחליף במצבר וורטה זהה (על המקורי הייתה מדבקה של מרצדס) של 68 אמפר שעה בטכנולוגיית AGM

-המקורי עם המדבקה של מרצדס הוצע לי בטיפה יותר משתי אלפייות.

-AGM הוצע לי בטיפה פחות מאלפייה.

-בחרתי בוורטה רגיל שעלה כ 500 ש"ח אאל"ט.

 

×
×
  • תוכן חדש...