Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מתאים לפורד פוקוס אקובוסט 1.5, בין היתר למניעת LSPI


Krd
 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

בזכות העקשנות מצאתי בדיוק את מה שרציתי :) תקן SN PLUS ותקן פורד, עכשיו אפשר לעשות STAGE 1 בראש רגוע.

תודה לכל העוזרים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אתה יכול להסתפק בסדרת OE היא מעולה ואם אתה מטפל כל 7K אין סיבה שתקנה את סדרת החתימה. שמתי אותה והיא טובה מאוד. היבואן בארץ הביא משלוח חדש שעומד בתקן החדש API SP. אתה מוזמן ליצור עמו קשר בפייסבוק

נרכשו היום אצל משה חלפים 5 בקבוקונים של AMSOIL OE, סה"כ 270 ש"ח. לציין לחיוב את היושרה וההגינות של צוות החנות, לפני ההגעה בדקתי טלפונית אם יש גלון זמין של 5 30 + בקבוקון אחד ונאמר לי שכן (סה"כ 270 שח)

כנראה שנפרץ אחד האטמים והרכב זרק בבת אחת המון שמן לתוך הצילינדר, ממה שאני הבנתי יש בעיה סדרתית בחלק מהבלוקים ברמת הייצור. יצא לפני כמה שנים מקט משופר לבלוק שאמור למנוע בעיות. הרכב כרגע נוסע מעולה וחלק

תמונות שפורסמו בשרשור

תנסה לבדוק מול החנות של חזי דלאל וחלק בע"מ יש להם את כל החלקים לפורד מקורי ותחליפי וגם שמנים של היצרן. בהצלחה

 Ford Focus 2017 TITANIUM - 1.5 Ecoboost (190HP / 34KGM) - Tuned by BR PERFORMANCE 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח כי ה מוביל 1 - עומד בתקן הנדרש עבור הפוקוס..
לא ראיתי כי רשום בו, את  תקן פורד WSS-M2C913-C

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Krd כתב:

בספר הרכב רשום שצריך תקן WSS-M2C913-C או WSS-M2C946-A ובנוסף תקן ACEA A5B5

אם כך - יש עוד שמנים טובים המתאימים לדרישות התקן 
 

1 - champion-new-energy D1 5w30 - המחיר 90 ש"ח ל 5 ליטר

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע-champion-new-energy-5w30-di-8235603

 

2 - motul 8100 eco-lite 5w30 5L - המחיר  125 ש"ח  ל 5 ליטר. זה השמן עם התקנים המתקדמים ביותר.

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע-motul-8100-eco-lite-5w30-5l 

 

3 - valvoline advanced SN RC 5w30 5L - המחיר 176  ש"ח ל 5 ליטר 

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע-valvoline-advanced-5w30-5l-881164 

 

 

 

 

אייל.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ליין מן
  • אהבתי 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק בכדי לוודא, אני מצרף תמונה של העמוד  מספר הרכב עם סימון הטקסט הרלוונטי, אני הבנתי את הנאמר ככה שצריך שהשמן יעמוד באחד מהתקנים ולא בשתיהם, תקנו אותי אם אני טועה

 20201014_004335.thumb.jpg.b4a892743c4ae65bf0a7a955f6708c57.jpg

 

מה גם שלא הצלחתי למצוא אף שמן שמתאים לשתי התקנים, לכן מניח שצריך לפחות אחד.

 

לפני שעתיים, airwolf1980 כתב:

יש לי גם מנוע אקובוסט מה זה lspi? 

אני משתמש בשמן קסטרול מגנטק 5-30

לעבור לשמן אחר? 

יש פה הסבר נחמד על התופעה:

https://www.mobil.com/en/lubricants/about-us/mobil-1/mobil-1-modern-engines/low-speed-pre-ignition-engine-protection

לא יודע לומר לך אם כדאי לך להחליף שמן, אני מאוד מחמיר עם השמן ומחפש משהו איכותי מעבר למה שהיצרן המליץ(תקן SN PLUS, שנוצר ע"מ למנוע LSPI) מכיוון שהרכב בקרוב יעבור STAGE1.

עריכה אחרונה על ידי Krd
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Krd כתב:

בספר הרכב רשום שצריך תקן WSS-M2C913-C או WSS-M2C946-A ובנוסף תקן ACEA A5B5

אם באמת חשוב לך הגנה של LSPI הייתי ממליץ לך לבדוק גם את השמן של AmsOil,

ישנן 3 סדרות, שיתאימו לך מבחינת עמידה בתקנים:

SN-PLUS

Ford WSS-M2C946-A, WSS-M2C929-A

ACEA A5/B5

השמן הזה נחשב לאחד היקרים, אך כיוון ששאלת חשוב שתכיר גם את האופציה הזו..

(אני לא סגור על המחירים היום, זה מה שאני יודע שקניתי לפני כמה חודשים, אבל היום אולי התפוצה עלתה והמחיר ירד.. שווה בדיקה)

1. סדרת OE - בסביבות 200 ש"ח לגלון

    https://www.amsoil.com/p/oe-5w-30-synthetic-motor-oil-oef/

2. סדרת XL - סביבות 220 ש"ח לגלון - מספיק ל- 12K miles נסיעה - שזה כ- 19K ק"מ. (אני משתמש כרגע בזה)

    https://www.amsoil.com/p/xl-5w-30-synthetic-motor-oil-xlf/

3. סדרת Signature - סביבות 340 ש"ח לגלון - מספיק ל- 25K miles - שזה כ- 40K ק"מ

    https://www.amsoil.com/p/signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil-asl/

 

יש לחברה משווק רשמי פה בישראל שהחל להפיץ את השמן בישראל בשנה-שנתיים האחרונות לדעתי:

https://www.facebook.com/AMSOIL.Israel

 

f38f3cda-3760-461d-a735-8a2b4f65d239.jpg

141eb29a-6213-44fd-b683-caf48e429283.jpg

53f2b90d-5c37-4317-8550-1fc2df9aaa12.jpg

0827f5d0-bfa7-4802-8f1e-cbd8e1bd86d8.jpg

1d2e0579-49e8-4981-8b69-42f0979ac8e9.jpg

97226506-b9ef-4f20-859b-faadc4b58ab3.jpg

69618749_663045184185786_4908736088446599168_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי this_is_me
  • אהבתי 1

פורד פוקוס ST האצ'בק 2014. (ידנית 250 כ"ס)

הונדה סיוויק ספורט פלוס 1.5 טורבו 2018. (אוטומט 182 כ"ס)

חלומות בהקיציס על פורד פוקוס ST האצ'בק 2013

פורד פוקוס האצ'בק 1.6  2007, 2010, 2012. (אוטומט 105-125 כ"ס)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ציטוט

 

" רק בכדי לוודא, אני מצרף תמונה של העמוד  מספר הרכב עם סימון הטקסט הרלוונטי, אני הבנתי את הנאמר ככה שצריך שהשמן יעמוד

באחד מהתקנים ולא בשתיהם,

תקנו אותי אם אני טועה "

 

 

 

הבנתה נכון - השמן אמור לעמוד באחד משני התקנים הרשומים.

 

בנוסף ראה הערה בספר - במידה וחסר שמן במנוע ואין שמן מתאים העומד באחד מהתקנים - אפשר להשתמש בשמן בתקן  A5/B5 .

להשלמת עד  כ 1 ליטר של חוסרים.

הדבר לא רצוי כטיפול החלפת שמן כללית, והוא מיועד רק להשלמת חוסרים, ולא ביותר מפעם אחת.

לא להגיע למצב כי פעמיים מילאו כ 1 ליטר להשלמת חוסרים - מאחר ונוצר מצב כי 2 ליטר רק בתקן   A5/B5 מולאו במנוע.. וזה לא רצוי

 

הנדרש הוא - שמן באחד התקנים הרשומים בספר הרכב ובהוראות של פורד.

 

 

 

אייל.

 

20201014_004335.thumb.jpg.b4a892743c4ae65bf0a7a955f6708c57.jpg

 

  • אהבתי 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מתייחס למה שרשום בספר הרכב. בשנים האחרונות היצרנים משנים לעיתים תכופות את ההמלצות שלהם.

מציע לפנות למחלקה הטכנית של היבואן ולבדוק מה הדרישה הנוכחית, במיוחד שמדובר במנוע מועד לפורענות, אשר חבל לקלקל את האחריות לגביו בשל שימוש בשמן לא מתאים.

  • אהבתי 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות והעזרה. מהסיבות שציין שי אני מחפש להחמיר בתקן השמן ולמצוא אחד שמיועד למנוע LSPI. לבסוף הזמנתי את השמן של MOBIL1 5 30 שע"פ האתר של MOBIL עומד בכל התקנים המחמירים ביותר(SN PLUS ,AP, GF6A), וגם באחד מהתקנים הרלוונטים של פורד.

https://www.mobil.com/en/lubricants/for-personal-vehicles/our-products/products/mobil-1-5w-30/

המחיר יצא יחסית יקר, 300 ש"ח ל 4 ליטר

עריכה אחרונה על ידי Krd
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

הגיע הזמן להחלפה נוספת, הרכב עבר החלפת בלוק מנוע לפני בערך 3000 ק"מ ואחרי תקופת ההרצה הגיע הזמן להחליף את השמן מוטורקראפט ששמים במורשה. הכיוון כרגע הוא AMSOIL, האם לדעתכם סדרת SIGNATURE שווה את ההפרש ביחס לסדרה הזולה יותר OE? 

(330 לבכירה 230 לזולה יותר). יש גם סדרת בניים XL אבל משיטוט באינטרנט לא מצאתי חנות שמוכרת את הגרסה הזו, אולי @this_is_me יוכל לסייע.

מרווח החלפת השמן פחות קריטיים לי, אני מחליף עצמאית כל 7K ק"מ בערך.

קישורים למפרט השמנים הרלוונטים:

https://www.amsoil.com/p/oe-5w-30-synthetic-motor-oil-oef/

https://www.amsoil.com/p/signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil-asl/

באתר כתוב שסדרת OE גם עומדת בתקן API SP, אבל ממה שהבנתי תקן זה לא כתוב על אריזת המוצר בארץ אלא API SN PLUS.

בנוסף, האם גלון אחד (3.7 ליטר) יספיק לטיפול או שיש צורך בעוד בקבוק של ליטר?

תודה

עריכה אחרונה על ידי Krd
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להסתפק בסדרת OE היא מעולה ואם אתה מטפל כל 7K אין סיבה שתקנה את סדרת החתימה. שמתי אותה והיא טובה מאוד.

היבואן בארץ הביא משלוח חדש שעומד בתקן החדש API SP. אתה מוזמן ליצור עמו קשר בפייסבוק הוא עונה מאוד מהר ובחור מאוד נחמד ושירותי.

עשיתי טיפול בסוף דצמבר עם השמן AMSOIL OE עם התקן החדש נדרש 5 בקבוקים קטנים. נכנס בערך 4.33 בקבוקים במנוע עד קו המקס. (בבקבוקים הקטנים יש פחות מליטר והמנוע צריך בערך 4.1 ליטר עם פילטר חדש אז מניח שגלון לא יספיק) בכל מקרה תשים לב כשאני הייתי בחנות הם לא עשו FIFO בבקבוקים אז היה גם מהתקן החדש וגם מהישן. רשום במפורש מאחורה אז תסתכל על האריזה. בנוסף, בבקבוק של הגלון לא היה API SP אלא רק בקטנים.

עריכה אחרונה על ידי Angelica
  • אהבתי 2

 Ford Focus 2017 TITANIUM - 1.5 Ecoboost (190HP / 34KGM) - Tuned by BR PERFORMANCE 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המענה, דיברתי מקודם עם משה חלפים בפתח תקווה, המחיר לגלון של  OE הוא 210 ש"ח ובקבוק קטן 60 ש"ח. שתיהם בתקן API SP.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...