Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 שעות, מני1212 כתב:

שלום לכולם... 

יש לי סיטרואן פיקסו C4 2015 מנוע בנזין... מנוע עבר 200000 ק"מ..מטופל בקפידה כל 10000.קמ. שמן מנוע 5-30.

לאחרונה התחיל" לאכול"  קצת שמן, (בערך 200 מיל ל 500 ק"מ) האם מומלץ להוסיף את השמן הרגיל  5-30 או מומלץ לעבור לשמן עם צמיגות גבוה יותר? 

לדעתי בשלב זה תמשיך לעקוב אחרי צריכת השמן ותחזור לדווח אחרי 1000 קילומטרים נוספים. חובה לבצע את הבדיקה באותם תנאים קרי טמפ' שמן מנוע והרכב חונה במקום מפולס.

איזה כייף לי :)

פורסם

בחלק מהפורומים של חובבי BMW\מיני (אותו המנוע) קיימת המלצה שבמידה ויש חוסר ניכר בשמן מנוע, כדאי לבצע החלפה מלאה ולהמשיך לעקוב אחרי תצרוכת השמן - זו הסיבה ששאלתי מתי הוחלף השמן לאחרונה, כי אם הוא "לקראת הסוף" כדאי לבצע החלפה של שמן מנוע ומסנן שמן מנוע ולהמשיך לעקוב אחר צריכת השמן שלו.
כמו כן חשוב לציין שגומיות שסתומים היו דבר דיי שכיח בדור הראשון של המנוע הזה (למיטב ידיעתי, גם בדגם האטמוספרי וגם בדגם עם הטורבו), וכאן מדובר בדור השני שלו - כך שאם מדובר במנוע עם 200K ק"מ, בהחלט ייתכן והגומיות צריכות החלפה (דורש בדיקה כמובן).

 

איציק

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מניסיון שלי תצרוכת שמן של עד 500 סמ"ק ל 1000 ק"מ זה לא גומיות שסתומים (בדרך כלל תהיה תצרוכת שמן גבוהה יותר עם סמטפום של עישון) אלא מטבעות שימון של הבוכנה, שכנראה קצת  תפוסות.

אולי פלשינג והחלפת שמן ישפרו את המצב. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 שעתיים, איציק נ. כתב:

בחלק מהפורומים של חובבי BMW\מיני (אותו המנוע) קיימת המלצה שבמידה ויש חוסר ניכר בשמן מנוע, כדאי לבצע החלפה מלאה ולהמשיך לעקוב אחרי תצרוכת השמן - זו הסיבה ששאלתי מתי הוחלף השמן לאחרונה, כי אם הוא "לקראת הסוף" כדאי לבצע החלפה של שמן מנוע ומסנן שמן מנוע ולהמשיך לעקוב אחר צריכת השמן שלו.
כמו כן חשוב לציין שגומיות שסתומים היו דבר דיי שכיח בדור הראשון של המנוע הזה (למיטב ידיעתי, גם בדגם האטמוספרי וגם בדגם עם הטורבו), וכאן מדובר בדור השני שלו - כך שאם מדובר במנוע עם 200K ק"מ, בהחלט ייתכן והגומיות צריכות החלפה (דורש בדיקה כמובן).

 

איציק

גם המנועים של הדור השני(2014-2015 יורו 5), רק השבוע נתקלתי במנוע כזה עם 60k ק"מ, עוד אחד עם 110k ק"מ.

פורסם
לפני 30 דקות, Adamm כתב:

גם המנועים של הדור השני(2014-2015 יורו 5), רק השבוע נתקלתי במנוע כזה עם 60k ק"מ, עוד אחד עם 110k ק"מ.

 

יורו 5 זה כנראה הדור הראשון.

הוא המשיך להימכר עד כמעט 2016.

ב 2014 הוא נכנס לראשונה ב C4 Picasso אבל ביתר הדגמים של PSA כמו 3008/508 עדיין היה יורו 5 עד סוף 2015 בוודאות.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...