Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

יש לי חברים בעלי אולמות אירועים שאכן נוהגים על S500, על פורש ועוד

אבל  ברגע  שלקחת להם את מקור הפרנסה לחצי שנה ויותר

החובות יצטברו

 

 

שימכרו את הפורשה, יעברו לקיה פיקנטו בליסינג וישתמשו בכסף בשביל להחזיק את העסק עד שהסערה תעבור. זה בסדר. לא מתים מזה. מבטיח לך. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

כולם מדברים מפוזיציה, ובצדק, הם למדו שמי שצועק הכי חזק מקבל, אז הם צועקים כמה שהם יכולים

זה אומר שאין להם רזרבות להתנהל איתם בינתיים? לא

 

אני גם חושב שהעצמאים צריכים לקבל גם כן דמי אבטלה

לפחות אהבתי שאפשר לדבר לעניין על דברים הגיוניים.

 

יאללה, כל הילדים חזרה לרחם, לאבא אין עבודה הוא בחל"ת.

 

לכולם יש רזרבות בינתיים

תשים לב שחלק מהאנשים מבקשים שיגידו להם תאריך יעד מתי חוזירם לשיגרה. זה כל מה שמבקשים

לא אומרים לך כלום

יכול להיות שתחזור רק שנה הבאה

אז מה זה בינתיים ?

חודש חודשיים שלוש ארבע? יאללה קבלתי יש רזרבות

כמה רזרבות יכולות להיות לך ?

אתה מכיר עסק שסוגל לחיות שנה כשהוא משלם הוצאות ולא מכניס רווחים ? אני לא מכיר

 

אני לא הייתי מביא ילדים אם לא הייתי יכול לגדל אותם בכבוד

מי שמרוויח 6000 הרוויח אותם גם לפני שנה נכון ? גם לפני שנתיים נכון ?

אם הוא חשב שקשה לו לכלכל ילדים הוא לא היה צריך להביא אותם כרגע. 

 

לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

שימכרו את הפורשה, יעברו לקיה פיקנטו בליסינג וישתמשו בכסף בשביל להחזיק את העסק עד שהסערה תעבור. זה בסדר. לא מתים מזה. מבטיח לך. 

 

אז שימכרו את העסק

אני בעל מלונות באילת, נמכור את המלונות ולא יהיו לנו חובות

למה לא למכור את רשת פוקס בעצם ?

אם אסף גרניט ימכור את מחניודה הוא יכול לשבת בבית כמה שנים רגוע

בכלל למה לא למכור את הבית ?

 

  • משעמם 1
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

תשים לב שחלק מהאנשים מבקשים שיגידו להם תאריך יעד מתי חוזירם לשיגרה. זה כל מה שמבקשים

לא אומרים לך כלום

יכול להיות שתחזור רק שנה הבאה

 

כי אף אחד לא יודע?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

גם בעל בית החרושת לקרח היה צריך להסתגל לכך שבבתים יש מקררים חשמליים ובעל החנות למכונות תפירה לכך שבגדים מגיעים מאסוס. אז במחילה, טרנספורטר, תתרגל לרעיון שהעסק שלך מיותר. וכפי שכתב הכימאי, מכור את הציוד העודף ואת עודפי הואגיו - ובמקום לבכות לאנשי הפורום, שממילא לא יושבים על הברז, שנס מתניים והחל להקים עסק שנדרש כיום. ודאג שיהיה עם פוטנציאל לגמישות, כיוון שכנראה שבמהלך הקריירה שלך תצטרך להמציא עצמך מחדש עוד פעם - פעמיים.

 

מי שעץמבין שעסקי הליבה שלו לא ישובו לקדמותם בטווח הזמן הנראה לעין נץמנסה למצוא פתרון, גם אם חלקי ולזמן מוגבל. בעלי מלונות הופכים אותם למתקני אשפוז, חברות תעופה מסבות מטוסים להובלת מטענים, מפעלי רכב מייצרים ציוד רפואי. כנראה שבעלי אולמות הארועים יצטרכו למצוא להם שימוש אחר. ןיהיו ענפים שיצטמצמו מאד או יעברו מן העולם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 4
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חבר'ה, היינו במחזור הזה לפני 30 עמודים ובאחד לפניו לפני משהו כמו 70. אני לא חושב שיש טעם לפתוח אחד חדש, זה לא שהולכים להגיע לאיזשהן מסקנות חדשות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

לכולם יש רזרבות בינתיים

 

לא לכולם, יש עסקים קטנים שאין להם רזרבות, יש כאלה שחדשים מדי מכדי שיהיה להם רזרבות ועוד כל מיני.

לא לדבר על אנשים פרטיים שגם שם לא לכולם יש רזרבות.

 

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

תשים לב שחלק מהאנשים מבקשים שיגידו להם תאריך יעד מתי חוזירם לשיגרה. זה כל מה שמבקשים

לא אומרים לך כלום

יכול להיות שתחזור רק שנה הבאה

אז מה זה בינתיים ?

 

שנייה נשאל את הוירוס, הוא לא יודע לענות

שנייה נשאל את הנביא מבית הספר לנבואה, עוד לא נפתח

מאיפה יודעים מתי חוזרים לשגרה תגיד לי? מה ביבי שולט בוירוס?

 

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

חודש חודשיים שלוש ארבע? יאללה קבלתי יש רזרבות

כמה רזרבות יכולות להיות לך ?

אתה מכיר עסק שסוגל לחיות שנה כשהוא משלם הוצאות ולא מכניס רווחים ? אני לא מכיר

 

נכון ולכן ההתמקדות צריכה להיות בהפחתת ההוצאות כמה שניתן, ארנונה לעסקים סגורים צריכה להיות 0, דמי אבטלה לעצמאים שהעסק שלהם סגור.

שכ"ד הרבה יותר בעייתי, אולי לעזור בדיעבד אחרי שזה ייגמר ויהיה ברור מה קורה ומה קרה ולכמה זמן.

 

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

אני לא הייתי מביא ילדים אם לא הייתי יכול לגדל אותם בכבוד

מי שמרוויח 6000 הרוויח אותם גם לפני שנה נכון ? גם לפני שנתיים נכון ?

אם הוא חשב שקשה לו לכלכל ילדים הוא לא היה צריך להביא אותם כרגע. 

 

ואם הוא גידל אותם בכבוד עד הקורונה ועכשיו אין כסף? או אין את אותה כמות של כסף?

כל מה שכתבת לגבי עסק נכון גם לגבי משפחה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 26 דקות, sperial כתב:

גם בעל בית החרושת לקרח היה צריך להסתגל לכך שבבתים יש מקררים חשמליים ובעל החנות למכונות תפירה לכך שבגדים מגיעים מאסוס. אז במחילה, טרנספורטר, תתרגל לרעיון שהעסק שלך מיותר. וכפי שכתב הכימאי, מכור את הציוד העודף ואת עודפי הואגיו - ובמקום לבכות לאנשי הפורום, שממילא לא יושבים על הברז, שנס מתניים והחל להקים עסק שנדרש כיום. ודאג שיהיה עם פוטנציאל לגמישות, כיוון שכנראה שבמהלך הקריירה שלך תצטרך להמציא עצמך מחדש עוד פעם - פעמיים.

 

מי שעץמבין שעסקי הליבה שלו לא ישובו לקדמותם בטווח הזמן הנראה לעין נץמנסה למצוא פתרון, גם אם חלקי ולזמן מוגבל. בעלי מלונות הופכים אותם למתקני אשפוז, חברות תעופה מסבות מטוסים להובלת מטענים, מפעלי רכב מייצרים ציוד רפואי. כנראה שבעלי אולמות הארועים יצטרכו למצוא להם שימוש אחר. ןיהיו ענפים שיצטמצמו מאד או יעברו מן העולם.

 

זאת ממש לא אותה דוגמא

לפי הדוגמא הטיפשית שנתת, שמתאימה לרמת התחכמות של ילדים בכיתה ג', אפשר להגיד מסעדה שהייתה ייחודית ופתאום פותחים עוד אחת כמוהה ברחוב צריכה להבין שזה יכול לקרות.

אבל מסעדות למדו להתנהל ככה, להמציא מנות חדשות., לעשות דילים אטרקטיבים, לדאוג לאוכל יותר טעים מהמתחרים

זה בלתי אפשרי כשאומרים לך לסגור את העסק

כמו שאמרתי להשוות עסק שנפתחו לו מתחרים, לעסק מצליח שהמדינה הכריחה אותו לסגור את הדלת זאת השוואה טיפשית של ילד בן 9 או 11 פירגנתי לך

 

בתחום שלי יש אלפי מתחרים שמנסים למכור בחצי מהמחיר שלי

חלק מצליחים, חלק לא. אף פעם לא התלוננתי על זה

 

לא מדובר כאן על ירידה בהכנסות בגלל תחרות או בגלל שאני לא טוב. אלא על זה שהכריחו אותי לסגור 

פורסם
לפני 27 דקות, sperial כתב:

גם בעל בית החרושת לקרח היה צריך להסתגל לכך שבבתים יש מקררים חשמליים ובעל החנות למכונות תפירה לכך שבגדים מגיעים מאסוס. אז במחילה, טרנספורטר, תתרגל לרעיון שהעסק שלך מיותר. וכפי שכתב הכימאי, מכור את הציוד העודף ואת עודפי הואגיו - ובמקום לבכות לאנשי הפורום, שממילא לא יושבים על הברז, שנס מתניים והחל להקים עסק שנדרש כיום. ודאג שיהיה עם פוטנציאל לגמישות, כיוון שכנראה שבמהלך הקריירה שלך תצטרך להמציא עצמך מחדש עוד פעם - פעמיים.

 

מי שעץמבין שעסקי הליבה שלו לא ישובו לקדמותם בטווח הזמן הנראה לעין נץמנסה למצוא פתרון, גם אם חלקי ולזמן מוגבל. בעלי מלונות הופכים אותם למתקני אשפוז, חברות תעופה מסבות מטוסים להובלת מטענים, מפעלי רכב מייצרים ציוד רפואי. כנראה שבעלי אולמות הארועים יצטרכו למצוא להם שימוש אחר. ןיהיו ענפים שיצטמצמו מאד או יעברו מן העולם.

 

הדוגמה שלך לא מדויקת.

אנשים לא יפסיקו להתחתן ואירועים לא יעברו מהעולם.

עוד שנה-שנתיים יהיה חיסון וחזל"ש מבחינת יחסית בין בני אדם ויהיה אפשר לפתוח אולמות אירועים ואירועי חברה.

 

כשכל האולמות סגורים ואנשים מוכרים כדי לא להכנס לחובות,למי תמכור את העסק?

מי צריך ציוד הגברה/תאורה בשווי חצי מליון שקל,אין למי למכור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

 

הדוגמה שלך לא מדויקת.

אנשים לא יפסיקו להתחתן ואירועים לא יעברו מהעולם.

עוד שנה-שנתיים יהיה חיסון וחזל"ש מבחינת יחסית בין בני אדם ויהיה אפשר לפתוח אולמות אירועים ואירועי חברה.

 

כשכל האולמות סגורים ואנשים מוכרים כדי לא להכנס לחובות,למי תמכור את העסק?

מי צריך ציוד הגברה/תאורה בשווי חצי מליון שקל,אין למי למכור.

 

פירגנת לו ממש. זאת לא הדוגמא שהוא נתן, הדוגמא שלו הייתה הרבה יותר אינפטילית

הוא השווה מוצר שנמכר נון סטופ והמדינה הכריחה אותו להפסיק למכור, למוצר שהפסיק להמכר בגלל תחרות או חוסר ביקוש. 

את הדוגמא הטיפשית שנתן אפשר להשוות לזה שבצומת כנות יש לך כמעט 20 אולמות אירועים וצפי לפתוח עוד ועוד בכל פיסת אדמה פנויה

כולם ככולם עובדים יום יום

מי התלונן בכלל על תחרות ? 

סתם דוגמא טיפשית כי הוא חייב להגיב לכל דבר גם אם הוא כותב שטויות

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

 

אני מת לראות פעם מי הבנאדם הקטן שעומד מאחורי מה שאתה כותב

חייב לראות אותך

 

 

אפשר מפגש פורום בחנייה של איקאה.  

לאיקאה מותר לנסוע , לעמוד כל אחד ליד האוטו שלו , אין בעיה.

 מקסימום נעמוד בתור בכניסה.

 

לפני כשעה, Transporter כתב:

 

היום אני לא מקבל שום תמורה

 

 

תחשוב שוב פעם האם אתה לא מקבל תמורה על המיסים ששילמת? 

כאילו מבחינתך אין הבדל לגור עכשיו במדינת ישראל לעומת לגור בהודו? או באוסטריה? או בארה"ב

ספר את זה לחצי מיליון ישראלים שכבר היגרו לחו"ל וחזרו לארץ רק כדי לעבור פה את המשבר.

אתה ישן רגוע בלילה לגבי הציוד שנמצא במחסן?

אתה ישן רגוע לגבי כל הרכבים שחונים בכביש?

שאתה הולך לישון ויודע שיש לך 20 טון בשר בוואקום במקפיא, אתה לא חושש שיכנסו חמושים לבית וישדדו אותך?

את כל השקט הזה אתה מקבל כי אתה חי במדינת חוק, ולשמור על המדינה ככה היה צריך הרבה כסף , אז כולנו מודים לך על תרומך.  

 

 

 

לפני 31 דקות, sperial כתב:

 

מי שעץמבין שעסקי הליבה שלו לא ישובו לקדמותם בטווח הזמן הנראה לעין נץמנסה למצוא פתרון, גם אם חלקי ולזמן מוגבל. בעלי מלונות הופכים אותם למתקני אשפוז, חברות תעופה מסבות מטוסים להובלת מטענים, מפעלי רכב מייצרים ציוד רפואי. כנראה שבעלי אולמות הארועים יצטרכו למצוא להם שימוש אחר. ןיהיו ענפים שיצטמצמו מאד או יעברו מן העולם.

 

שימירו אותם לאולמות אישפוז לחולי קורנה וישכירו אותם למדינה.

שיבדקו באיקאה אם יש מספיק מיטותף, בגל הבא לא יהיה למדינה מספיק כסף לבתי מלון , שיציעו למדינה בעשירית מחיר לעומת המלון. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

פירגנת לו ממש. זאת לא הדוגמא שהוא נתן, הדוגמא שלו הייתה הרבה יותר אינפטילית

הוא השווה מוצר שנמכר נון סטופ והמדינה הכריחה אותו להפסיק למכור

לא.

אתה פשוט חושב שהסיבה שבגללה העסק שלך לא מתפקד כרגע לא לגיטימית ורנדומלית (״המדינה החליטה״).

העולם משתנה לא רק כשמישהו ממציא משהו חדש מגניב, אלא לפעמים גם מנסיבות כאלו. גם אם זה לזמן מזה ובסוף הכל יחזור להיות כרגיל.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 16 דקות, korola כתב:

תחשוב שוב פעם האם אתה לא מקבל תמורה על המיסים ששילמת? 

כאילו מבחינתך אין הבדל לגור עכשיו במדינת ישראל לעומת לגור בהודו? או באוסטריה? או בארה"ב

ספר את זה לחצי מיליון ישראלים שכבר היגרו לחו"ל וחזרו לארץ רק כדי לעבור פה את המשבר.

אתה ישן רגוע בלילה לגבי הציוד שנמצא במחסן?

אתה ישן רגוע לגבי כל הרכבים שחונים בכביש?

שאתה הולך לישון ויודע שיש לך 20 טון בשר בוואקום במקפיא, אתה לא חושש שיכנסו חמושים לבית וישדדו אותך?

את כל השקט הזה אתה מקבל כי אתה חי במדינת חוק, ולשמור על המדינה ככה היה צריך הרבה כסף , אז כולנו מודים לך על תרומך.  

 

 

אתה מציג כאן דברים שמי שמשלם מיסים זכאי להם אבל לא רק.

אתה אומר "טוב נו, עבדת על מנוף,  נפלת, אתה נכה, המדינה לא חייבת לך כלום כי צהל שומר עלייך ואתה לא מפחד שיפרצו לך לדירה"

מה הקשר בין הדברים? זה כמו שתכתוב "אתמול פרצו לך לבית והמשטרה מצאה את הגנב, אל תהיה חוצפן ותבקש שמכבי אש יבואו לכבות שריפה במשרד שלך."

זה חשוב וזה חשוב. זה מגיע לך כאזרח וזה מגיע לך כאזרח 

 

מה שמצחיק זה שמי ששומר על בעלי העסקים המצליחים, הוא לא המדינה

 

פורסם (נערך)

טראנספורטר, העולם השתנה, ולא משנה מה הסיבה. אנשים כנראה ימשיכו להתחתן, אבל ברבנות ולא ביער בן שמן. לכם תצטרך למצוא לעצמך תעסוקה חדשה. בינתיים תוכל לאפסן את ציוד ההגברה לימים טובים יותר, או למכור אותו (אם יהיה לו ביקוש) ולבנות לך עסק חדש. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יבגני,הנקודה היא שהעסק אמור לא לתפקד זמנית.

ולא ברור מתי יחזור לתפקד.

אנשים מבקשים לקבל וודאות,כי הם לא יודעים מה לעשות.

זה מצב הרבה יותר מסובך מאם היו אומרים לטרנספורטר "שומע,מהיום כולם מתחתנים בזום,אין מה לעשות עם הרמקולים שלך"

הבן אדם היה מוכר הכל וסוגר את העניין.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...