Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

1/1 - ייקור במכוניות - רוצו לקנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי צריך לממן את הגרעון שנוצר...

 

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/HJPKI4OGP

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

העליה די קטנה, מדובר על עשיריות האחוז למכונית, אם יחליטו להתפרע במיסוי יקבלו היכרות יפה מאוד עם מונח כלכלי שנקרא עקומת לאופר.

פורסם
לפני כשעה, מרק10 כתב:

מיליון מובטלים ועוד מיליון אזרחים החיים בחוסר וודאות כלכלית לא ממש ירוצו לרכוש רכב חדש.

 

אנשים מתחייבים לבתים, מה זה רכב חדש... 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לפני כשעה, avi 1234 כתב:

שמעתי אתמול את הכלכלן שלמה מעוז

שאמר שמיליון מובטלים זה פייק ניוז.

יש 524 אלף מובטלים.

 

שלמה מעוז תמיד אומר דברים הפוכים ממה שבמציאות נכון. אחד הכלכלנים הנחותים שקיימים בארץ.

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 שעה, מרק10 כתב:

מיליון מובטלים ועוד מיליון אזרחים החיים בחוסר וודאות כלכלית לא ממש ירוצו לרכוש רכב חדש.

יש מימון הכל טוב.

1000 שקל בחודש ואתה יושב באוטו חדש.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, מרק10 כתב:

 

שלמה מעוז תמיד אומר דברים הפוכים ממה שבמציאות נכון. אחד הכלכלנים הנחותים שקיימים בארץ.

 

דווקא הפעם הוא צודק. הנתון הוא כחצי מיליון "מחוסרי עבודה" (כולל עובדים בחל"ת), כשחלק גדול מהם הם משתכרי שכר נמוך.

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001339556

 

 

פורסם
לפני 1 שעה, מרק10 כתב:

מיליון מובטלים ועוד מיליון אזרחים החיים בחוסר וודאות כלכלית לא ממש ירוצו לרכוש רכב חדש.

תתפלא.

 

בכל סוכנות וחברת ליסינג בה ביקרתי בתקופה האחרונה מדברים על מכירות חסרות תקדים.

  • מעניין 1
פורסם

הבעיה במיסוי ירוק בארץ שהוא לא משפיע על רכבים באמת מזהמים בקבוצות זיהום  15  ומעלה - כי הרי אין לאן לעלות וגם רכבים האלה בדרך כלל עם רווח שולי גבוה כך שיבואן יכול לספוג כמה שקלים. מצד שני רכבים עממים נפגעים בצורה הכי קשה.

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, Ragnar כתב:

תתפלא.

 

בכל סוכנות וחברת ליסינג בה ביקרתי בתקופה האחרונה מדברים על מכירות חסרות תקדים. - מה ציפית לשמוע מהם ? 

 

אכן שמתי לב שהתורים בכניסה לסוכנויות הרכב משתרכים מחוץ לבנייני המשרדים. 
שתף אותנו בעוד פייק ניוז בבקשה.
 

לפני 40 דקות, ETAA כתב:

 

דווקא הפעם הוא צודק. הנתון הוא כחצי מיליון "מחוסרי עבודה" (כולל עובדים בחל"ת), כשחלק גדול מהם הם משתכרי שכר נמוך.

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001339556

 

 

 

הוא רוצה לשמוע מה שנוח לו ולמשרדים שונים בממשלה.

 

מי שבאמת יודע כמה אנשים מובטלים זה שירות התעסוקה ובעיקר ביטוח לאומי.

 

מספר מקבלי דמי אבטלה עומד על 674 אלף איש - בערך פי עשרה יותר מאשר בימי שגרה; כך עולה מנתונים שמפרסם הערב (ב') הביטוח הלאומי. אם מחברים למספר זה כמאה אלף מבקשי קצבת הבטחת הכנסה ו-73 אלף מובטלים שתביעותיהם נדחו, מגעים ליותר מ-800 אלף מובטלים, כלומר כ-20% אבטלה.

 

"המוסד לביטוח לאומי מפרסם תמונת מצב של נתוני האבטלה בארץ: מאז תחילת משבר הקורונה הוגשו קרוב למיליון בקשות לדמי אבטלה, 93% מתוכם אושרו. מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי: "הטענה כי המובטלים מנצלים את דמי האבטלה ואינם רוצים לעבוד - זו אשליה שמנותקת מהמציאות"

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 שעות, shrek כתב:

הבעיה במיסוי ירוק בארץ שהוא לא משפיע על רכבים באמת מזהמים בקבוצות זיהום  15  ומעלה - כי הרי אין לאן לעלות וגם רכבים האלה בדרך כלל עם רווח שולי גבוה כך שיבואן יכול לספוג כמה שקלים. מצד שני רכבים עממים נפגעים בצורה הכי קשה.

 

הבעיה במיסוי הירוק הוא שזה כלי מיסוי ואין לו כל קשר לירוק. זה בסך הכל כלי מיסוי משוכלל שמאפשר להעלות מס מבלי לספוג מרעש תקשורתי או ציבורי. זה לא שונה אם יהיה מס נסועה, כלי משוכלל עוד יותר שיאפשר לכסות גירעון פה ושם ברמה יום יומית אפילו. 

פורסם

הבעיה היא ש"ירוק" יכול להעיד על כמה דברים וביניהם:

* סביבתי, או בהקשר של מכוניות פחות מזהם.

* דולרים.

 

כשאמרו מס ירוק חשבתם שהתכוונו לראשון, הם התכוונו בעצם לשני.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, מרק10 כתב:

מי שבאמת יודע כמה אנשים מובטלים זה שירות התעסוקה ובעיקר ביטוח לאומי.

לא מדויק (לפחות מניסיון שלי)

הייתי בחל"ת

עדכנתי שחזרתי לעבוד ולמרות זאת בחודש הבא קיבלתי דמי אבטלה

אז חשבתי שבטעות שכחתי לעדכן אז עדכנתי שוב ולמרות זאת קיבלתי עוד חודש דמי אבטלה

פניתי אליהם ואמרתי שחזרתי לעבוד,מקווה שיפנימו

 

ובקשר לנושא אני לא חושב שעליה של 3000 ש"ח ברכב ששווה 120000 ש"ח ישנה משהו

קצת "מבצעים" יורידו את ההתייקרות ב1000-2000 ש"ח 

עריכה אחרונה על ידי עדי-אל
×
×
  • תוכן חדש...