Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

super-man

האם מזגן עלול שלא לקרר בגלל מצבר תקול או חלש?

Recommended Posts

בהמשך ישיר ל-רכב שלא נסע כ-5 חודשים (מתחילת הקורונה), איך להחזירו לנסיעה?

 

היום הרכב נסע לראשונה מאז חודש פברואר (לא מעט, אם אנחנו כמעט בתחילת אוגוסט - חצי שנה של עמידה במקום).

הרכב הניע לאחר כמה שניות של חיבור בוסטר התנעה ויצא לדרך.

לא אני נהגתי. לכן אני לא יודע אם היה משהו מוזר או שונה בהתנהגות הרכב (רעש, צליל, או כל דבר כזה או אחר)

אך הרכב צלח נסיעה של כ-60-80 ק"מ בהצלחה (נסיעה בין עירונית). 

👍😊

ביקשתי מהנהג שידליק את המזגן בנסיעה על מנת שגם מדחס המזגן יעבוד (שיזרום בו השמן, והגז, אחרי כל הזמן הרב שלא עבד).

הבנתי שהמזגן הוציא רוח לא קרה, אך לא מאוד חמה. רוח רגילה, אולי יותר לכיון הפושרת? משהו כזה. 

כמובן A/C דולק, מפוח 3 או 4, ועוצמת הקור המקסימלית ביותר. עדיין - לא קירר. לא היה קור. 

לדברי הנהג לאחר 20 דקות הוא כיבה את המזגן כי האוויר שיצא היה כמו פן, והיה עדיף לפתוח חלונות.

 

האם לדעתכם זה יכול להעיד על תקלה במדחס? (החלפתי רק לפני שנה מדחס, למדחס חדש מקורי של DENSO)

 

לאחר שהרכב חזר מהנסיעה אל החניה, ולאחר דימום המנוע. היה ניסיון להניע את הרכב מחדש על מנת לבדוק האם יניע ללא הבוסטר.

הרכב לא הניע, אך הנעילה המרכזית עבדה (לחיצה על השלט נעלה את הרכב ונדלקו ארבע אורות).

 

לגבי המצבר הוא כנראה סיים את ימיו, וככל הנראה לאור המתואר יהיה צריך להחליפו.

 

אך מה בדבר מדחס המזגן? האם עמידה במקום של חצי שנה יכולה להרוס מדחס מזגן? אם כן, איך?

קראתי בעבר על מדחס "תפוס" (מה בדיוק נתפס שם?)

או האם אי זרימת שמן וגז במדחס ולאחר מכן כן זרימה לאחר 6 חודשים, יכולה לגרום למתואר?

 

או שאולי מדובר במצבר חלש (אבל הצליח לבצע נסיעה של 60-80 ק"מ בהצלחה, עם אורות דרך כמובן ומולטימדיה) אך לא הצליח לאפשר למזגן לקרר (למה אבל?)

אלא אם אני טועה, ואני לא מבין איך עובדת מערכת החשמל ברכב. בשביל שהמזגן יקרר (המדחס יעבוד) חשמל אמור להגיע אל המדחס (להפעיל אותו). החשמל הזה מגיע מהמצבר, נכון? כי אם זה נכון, אז אולי המצבר באמת היה חלש ולא הספיק לתת "כוח" למדחס להידלק (זה הגיוני בכלל מה שאני רושם, או שאין דבר כזה בכלל וזה לא אפשרי? הרכב פשוט מאוד, רכב מסחרי, בלי יותר מדי אלקטרוניקה). או שאני טועה, והחשמל למדחס מגיע מהאלטרנטור בכלל, ואז בכלל אין קשר למצבר ואז אני בכלל לא מבין אז למה המדחס לא קירר. הרי האלטרנטור אמור להיות תקין שהרי הרכב הצליח לבצע נסיעה משמע האלטרנטור טען את המצבר לאורך כל הנסיעה. מצד שני, כשהרכב דומם מנוע וניסה להניע לאחר הכיבוי - הוא לא הניע (אז אולי האלטרנטור לא מבצע את עבודתו כראוי? הרי נסיעה של 60-80 ק"מ אמורה לטעון את המצבר ל-100%)

 

מבולבל😌

 

אשמח לשמוע מה יש לכם לומר בעניין.

 

הרכב פולקסווגן טרנספורטר T5. ידני. דיזל. 2013.

 

שאלה קטנה לסיום שמסקרנת אותי, ללא קשר לנושא, האם זה הגיוני שלאחר תקופה כל כך ארוכה הרכב לא איבד בכלל לחץ אוויר בצמיגים? 60PSI כפי שהיה בפברואר. הרי אמורה להיות ירידת לחץ טבעית כל מספר חודשים?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי super-man

התייחס אל עצמך כמו שהיית רוצה שאחרים יתייחסו אלייך :-P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 36 דקות, super-man כתב:

שאלה קטנה לסיום שמסקרנת אותי, ללא קשר לנושא, האם זה הגיוני שלאחר תקופה כל כך ארוכה הרכב לא איבד בכלל לחץ אוויר בצמיגים? 60PSI כפי שהיה בפברואר. הרי אמורה להיות ירידת לחץ טבעית כל מספר חודשים?

 

תודה רבה

 

אכן קיימת ירידה איטית בלחץ האוויר של כ-1-3 PSI לחודש. ייתכן מאוד שמילאת בצמיגים לחץ גבוה יותר לפני שדוממת את הרכב למשך 5 חודשים וגם בגלל שהמילוי נעשה בחורף ואנחנו עכשיו בקיץ הלחץ בצמיג חם תמיד גבוה יותר בכמה PSI  לכן לדעתי זו הסיבה שהלחץ בצמיג נשאר אותו דבר.

תבדוק תמיד את הלחץ לפני נסיעה כאשר הצמיג קר. 

  • אהבתי 1

אני חושב שבימים טרופים אלה אנחנו חייבים להפסיק את הברדק להפשיל שרוולים לקום בבוקר ולעבודה עבדה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, שלום!

הפתעת אותי שהלכת מהסוף אל ההתחלה😅

יותר נכון להגיד - בכלל לא הלכת אל ההתחלה😃

 

אולי בגלל שאני מרחיב יותר מדי וצריך המון סבלנות איתי😛

זה רק מסגיר את החוסר ידע שלי (כששואלים הרבה זה בגלל שלא יודעים, מצד שני זה אצלי ממקום של רוצה לדעת).

 

ענית לי על שאלה אחת מתוך מספר שאלות ששאלתי - אני מודה לך ידידי.

כנראה שזו באמת הסיבה. שינויי מזג האוויר (חורף/קיץ) ואולי באמת אז מילאתי קצת יותר ( למרות שאני תמיד, במשך שנים, ממלא קבוע 60PSI, בכל הצמיגים).

 

תודה מרק


התייחס אל עצמך כמו שהיית רוצה שאחרים יתייחסו אלייך :-P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן לא מקרר - דבר ראשון בודקים אם יש קרר (גז) במערכת

המזגן בכמות מספקת ונכונה.

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שבדקת את נושא הגז...

לפני כחודשיים התלוננתי שהמזגן ברכב (סיאט לאון 2002) של הבן לא מקרר, הגז היה תקין. רון אבחן שאחד המאווררים מתוך השניים לא תקין, וזו הייתה הסיבה. זה גם יכל לגרום להתחממות יתר במאמץ. הוחלף במשומש, והמזגן חזר לקרר.

  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, super-man כתב:

בהמשך ישיר ל-רכב שלא נסע כ-5 חודשים (מתחילת הקורונה), איך להחזירו לנסיעה?

לאחר שהרכב חזר מהנסיעה אל החניה, ולאחר דימום המנוע. היה ניסיון להניע את הרכב מחדש על מנת לבדוק האם יניע ללא הבוסטר.

הרכב לא הניע, אך הנעילה המרכזית עבדה (לחיצה על השלט נעלה את הרכב ונדלקו ארבע אורות).

 

לגבי המצבר הוא כנראה סיים את ימיו, וככל הנראה לאור המתואר יהיה צריך להחליפו.

 

או שאולי מדובר במצבר חלש (אבל הצליח לבצע נסיעה של 60-80 ק"מ בהצלחה, עם אורות דרך כמובן ומולטימדיה) אך לא הצליח לאפשר למזגן לקרר (למה אבל?)

אלא אם אני טועה, ואני לא מבין איך עובדת מערכת החשמל ברכב. בשביל שהמזגן יקרר (המדחס יעבוד) חשמל אמור להגיע אל המדחס (להפעיל אותו). החשמל הזה מגיע מהמצבר, נכון? כי אם זה נכון, אז אולי המצבר באמת היה חלש ולא הספיק לתת "כוח" למדחס להידלק (זה הגיוני בכלל מה שאני רושם, או שאין דבר כזה בכלל וזה לא אפשרי? הרכב פשוט מאוד, רכב מסחרי, בלי יותר מדי אלקטרוניקה). או שאני טועה, והחשמל למדחס מגיע מהאלטרנטור בכלל, ואז בכלל אין קשר למצבר ואז אני בכלל לא מבין אז למה המדחס לא קירר. הרי האלטרנטור אמור להיות תקין שהרי הרכב הצליח לבצע נסיעה משמע האלטרנטור טען את המצבר לאורך כל הנסיעה. מצד שני, כשהרכב דומם מנוע וניסה להניע לאחר הכיבוי - הוא לא הניע (אז אולי האלטרנטור לא מבצע את עבודתו כראוי? הרי נסיעה של 60-80 ק"מ אמורה לטעון את המצבר ל-100%)

 

 

אכן אין קשר בין מצבר גוסס לבין אי יכולת מערכת המיזוג לקרר.

בזמן נסיעה האלטרנטור מספק את כול צריכת הזרם של מערכות החשמל ברכב למעט מקרים מסויימים.

 

לכול מצבר יש אורך חיים מסויים או מחזורי פריקה/טעינה. כאשר מצבר מתיישן ובמיוחד כאשר המצבר לא טעון ב-100 אחוז כאשר הרכב עומד תקופה ארוכה מתחיל תהליך הנקרא גיפור אשר מקטין את אורך חיי המצבר. מצבר שעבר תהליך גיפור לא ניתן להטעין אותו  בנסיעה על-ידי האלטרנטור לכן יש להחליפו בחדש.

 

* אין לך בעיה במערכת הטעינה (אלטרנטור). אם האלטרנטור היה תקול מנורת אזהרה בצורת מצבר בלוח השעונים היה נדלקת במהלך הנסיעה.

 

55.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1

אני חושב שבימים טרופים אלה אנחנו חייבים להפסיק את הברדק להפשיל שרוולים לקום בבוקר ולעבודה עבדה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה לכולם😊

 

את הגז לא יצא לי לבדוק (לא אני הייתי ליד הרכב) ואולי הייתי צריך לבקש באמת מהנהג שיפתח מכסה מנוע אחרי 10-20 דקות שהמדחס עובד

ויגע בצינורות הגז (להרגיש אם הצינור קר/חם, ואולי גם לשמוע דליפה אם יש) למרות שאני חושב שזו לא בעיה של גז.

שהרי מאז שהחלפתי את המדחס (שנה שעברה, בסביבות יולי 2019) ועד שהפסקנו לצאת מהבית שזה פברואר 2020

המזגן הרי קירר במשך 8 החודשים. אם הייתה בעיה בגז הייתי אמור לשים לב אליה גם אז לדעתי (אלו רק השערות שלי כמובן).

או שעמידה זמן רב במקום יכולה לגרום לבעיות גז במזגן? כמו גומיות נניח שיכולות להתייבש וכדומה?

או גז שלא מוזרם/נע במשך מספר חודשים משנה את המצב שלו לאחר זמן מה? (מהשערה בלבד קשה לי להאמין שזה המצב).

 

מרק, זה מעניין. זה קורה בכל המצברים? אם זה יכול לעזור, אני יכול לצרף תמונה של המצבר שיש ברכב.

מצבר שכמדומני מכנים "ללא טיפול" (אין מה לעשות במצבר, מלבד להסתכל מדי פעם בעינית הקטנטנה לוודא שהיא בצבע צהוב ולא שחור).

הייתי בטוח שמדובר במצבר שדי דומה באופיו לסוללות פשוטות שאני מכיר. שלא כמו מצברים רגילים (לא שאני מכיר יותר מדי, אך ורק מקריאה פה ושם, אך הבנתי שיש מצברים עם נוזלים ולוחות מחומר מסוים בתוך המצבר, שמדי פעם אותם לוחות מתפוררים ואז צריך קצת לשחק עם הלוחות).

אצלנו הייתי בטוח שהמצבר הוא פשוט "סוללה". כמו הסוללות שכולנו מכירים. 

מכאן כנראה הסקתי שהוא לא אמור לעבור תהליך כמו שהסברת מרק "גיפור". אלא פשוט יום אחד פשוט יחליט להחזיר ציוד.

 

יפה, למדתי:mm_cool:

 

אז מרק אם נתייחס ל "אכן אין קשר בין מצבר גוסס לבין אי יכולת מערכת המיזוג לקרר."

אנחנו בעצם שוללים את המצבר כגורם הבעייתי שבגללו המזגן (מדחס) לא קירר.

ואלטרנטור הסכמנו ביחד שהוא תקין "אין לך בעיה במערכת הטעינה (אלטרנטור)".

 

ואם נשלול גם את עניין הגז (נניח שמה שכתבתי בתחילת ההודעה נכון, אגב - ישנה דרך ביתית ללא ציוד מקצועי לבדוק את הגז או שרק דרך חשמלאי רכב?) ונצא מנקודת הנחה שהגז בסדר.

 

אז

 

נשאר לי רק לחשוד במדחס?😥

הוא חדש. מדחס יפני. בן שנה😱

 


התייחס אל עצמך כמו שהיית רוצה שאחרים יתייחסו אלייך :-P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוד עד מחר, זה לא תחליף לגשת למוסך ולבדוק את העניין.

אם הייתי אדם מהמר, הייתי אומר דליפת קרר מציר מדחס.  

המצבר די ברור שהוא לא תקין.

אולי טעינה עם מטען מצברים מקצועי תחייה אותו. 

  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, ברור ידידי. המצב כרגע לא מאפשר לי לצאת אל הרכב כל שכן לגשת למוסך.

האמן לי שאני ומשפחתי לא עושים זאת מבחירה של לשבת בבית 6 חודשים. אין לנו ברירה.

בשביל להירגע מעט אני מנסה לפחות להבין במה זה יכול להיות מדובר. אני חושב שהצלחנו לעת עתה לשלול את עניין האלטרנטור והמצבר.

אז אולי באמת מדובר בגז/מדחס. אלא אם אכן ישנו מצב כל שהוא שמצבר חלש פשוט לא מספק "כוח" למדחס ואז אני יכול להיות רגוע.

כלומר שהמדחס תקין, והוא פשוט לא הצליח לקרר כי המצבר זיהה שהמצבר עצמו במצב "נמוך/מסוכן" ופשוט החליט שאת מעט הכוח שיש לו לא לתת למדחס. וכך גם לא התחילה שום פעולה במדחס (גז שמן וכולי). אולי המצבר במצבו החליט להשאיר את מעט הכוחות שיש לו לאורות הדרך (אם זה אפשרי דבר כזה).

 

לעניין טעינה עם מטען מצברים מקצועי זה משהו שיש רק לחשמלאיי רכב?

זה מסוג השירותים שנהוג להגיע עם הרכב ולבקש מחשמלאי רכב שאני צריך "לטעון את המצבר עם מטען מצברים מקצועי"?

אם אתה יודע אשמח לדעת מהי בערך עלות לטעינה כזאת ולכמה זמן אמורים לחבר את המטען אל המצבר (מספר שעות או יממה שלמה?)

 

תודה !

עריכה אחרונה על ידי super-man

התייחס אל עצמך כמו שהיית רוצה שאחרים יתייחסו אלייך :-P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 שעות, super-man כתב:

לעניין טעינה עם מטען מצברים מקצועי זה משהו שיש רק לחשמלאיי רכב?

זה מסוג השירותים שנהוג להגיע עם הרכב ולבקש מחשמלאי רכב שאני צריך "לטעון את המצבר עם מטען מצברים מקצועי"?

אם אתה יודע אשמח לדעת מהי בערך עלות לטעינה כזאת ולכמה זמן אמורים לחבר את המטען אל המצבר (מספר שעות או יממה שלמה?)

 

תודה !

 

בן כמה המצבר המותקן ברכבך ?
 


אני חושב שבימים טרופים אלה אנחנו חייבים להפסיק את הברדק להפשיל שרוולים לקום בבוקר ולעבודה עבדה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סופרמן, כהרגלך אתה מתבחבש עם עצמך שלא לצורך.

קבל תוכנית פעולה:

1. תזמין מקס מצברים להחליף מצבר. הוא יכול להחליף מצבר בלי להכנס לרכב (אני מניח שזה חשוב לאור מצבכם). רק תפתח לו מכסה מנוע.

2. לאחר מכן עשה נסיעה בעצמך ובדוק שהמזגן *באמת* לא עובד. ולא בגלל משהו טיפשי כמו כפתור A/C כבוי.

3. במידה והמזגן נמצא כלא תקין, סע למזגניסט, רצוי מוסך רון אבל לא חייב, לבדיקה וטיפול במזגן לפי הצורך.

אגב, מצבר הוא יצור טיפש מאוד, לא מזהה כלום ולא מחליט כלום. המזגן לא עובד (אם באמת הוא לא עובד) כי הוא לא עובד. לא קשור למצבר. אגב 2, מערכת החשמל ברכב נותנת בין השאר חשמל למפוח המזגן ומערכת בקרת האקלים (אם יש). מדחס המזגן עצמו ברכב סטנדרטי עם מנוע שריפה פנימית (לא היברידי ולא חשמלי) מונע ע"י המנוע באמצעות רצועת האביזרים.

שאלה לדניאל/מרק: האם עמידה של רכב מספר חודשים ללא תנועה עלולה להאיץ את התהליך של דליפת גז מציר המדחס?


חזיר דיזל!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין תחליך למוסך לבעית המזגן.

 זהו, אין טעם לחפור יותר מדי  בנושא .

לפני 2 שעות, קורן בן אשר כתב:

שאלה לדניאל/מרק: האם עמידה של רכב מספר חודשים ללא תנועה עלולה להאיץ את התהליך של דליפת גז מציר המדחס?

כן. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, מרק10 כתב:

בן כמה המצבר המותקן ברכבך ?

אני לא יודע. בתמונה אני רואה שאין את ההטבעות. אבל כנראה שבאמת יהיה צריך להחליפו.

 

לפני 7 שעות, קורן בן אשר כתב:

סופרמן, כהרגלך אתה מתבחבש עם עצמך שלא לצורך.

אני מקווה שזה בסדר, כי אני מקבל את הרושם, לפחות ממך דניאל (danniel)

שזה לא בסדר השאלות שאני שואל, והחפירות כלשונך. אני מודע לכך שאני מרבה לפרט.

אך אני מרגיש סוג של אם אני לא אכתוב בתמצות או אמשיך בדרך שלי שאני רגיל אליה, אז פשוט לא לפרסם פה הודעות.

 

לא הבנתי למה זה רע? או מה עשיתי שהוא לא בסדר?

אם זה מפריע למי מהגולשים אני מאמין שישנם לא מעט שפשוט החליטו לא לקרוא. למי שיש את הסבלנות הגיב לי ואני מודה לו על כך.

 

זה לא נעים שבגלל שחסר לי ידע ואני מנסה לקבל כמה שיותר יודע (כי חוסר ידע מלחיץ, וכשיש לך ידע-  אתה יותר רגוע)

ואני מקבל הרגשה של חבר אתה חופר ("זהו, אין טעם לחפור יותר מדי  בנושא"). אני זוכר שכל השנים כאן תמיד הייתי כותב בפירוט ובאריכות זה הסגנון שלי כנראה.

 

עדיין לא מבין במי אני פוגע או מה עשיתי רע? 

לפני 7 שעות, קורן בן אשר כתב:

אגב, מצבר הוא יצור טיפש מאוד, לא מזהה כלום ולא מחליט כלום. המזגן לא עובד (אם באמת הוא לא עובד) כי הוא לא עובד. לא קשור למצבר. אגב 2, מערכת החשמל ברכב נותנת בין השאר חשמל למפוח המזגן ומערכת בקרת האקלים (אם יש). מדחס המזגן עצמו ברכב סטנדרטי עם מנוע שריפה פנימית (לא היברידי ולא חשמלי) מונע ע"י המנוע באמצעות רצועת האביזרים.

תודה. אז אני מבין שהמצבר לא יודע מתי לחלק חשמל ומתי לא לחלק. יש לו תפקיד אחד והוא או שעושה אותו או שלא.

בקרת אקלים כמדומני אין לנו (אולי אני טועה). מפוח - זה המאוורר, נכון?

 

לפני 7 שעות, קורן בן אשר כתב:

שאלה לדניאל/מרק: האם עמידה של רכב מספר חודשים ללא תנועה עלולה להאיץ את התהליך של דליפת גז מציר המדחס?

ענו לך שכן, הייתי שמח אם היו מפרטים.

אני לא אבקש מדניאל כי קיבלתי את הרושם שאני די מציק עם הסגנון שלי.

מי שירצה לענות לי אני אשמח. מרק או מי משאר החברים - תודה מראש.

 

תודה לכולכם. שבוע טוב.

עריכה אחרונה על ידי super-man

התייחס אל עצמך כמו שהיית רוצה שאחרים יתייחסו אלייך :-P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מציק, אבל אתה מתעסק באריכות יתר (לטעמי) בשני בעיות קטנות מאוד וקבלת עבורן תשובות, אז מה עוד אתה רוצה? 

  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 53 דקות, super-man כתב:

אני לא יודע. בתמונה אני רואה שאין את ההטבעות. אבל כנראה שבאמת יהיה צריך להחליפו.

 

מהתמונות של המצבר באשכול הקודם שפתחת ניתן לראות שהמצבר הינו מקורי שהגיע עם הרכב כלומר לא החלפת מצבר במהלך 7 שנים שהרכב ברשותך ?!

 

* במצבר מקורי שהגיע עם הרכב בדרך כלל אין הטבעות בחום אלא רק מדבקות מכול הסוגים. לפעמים תאריך הייצור מקודד בברקוד שמודבק על המצבר אבל אנחנו בשלב שזה כבר לא צריך לעניין אותך.

 

במידה והתשובה היא כן אז אין לך מה להתאמץ בלנסות להחיות את המצבר בעזרת טעינה אצל חשמלאי אלא להחליפו באחד חדש.

 

בו נתקדם עקב בצד אגודל. ראשית כול החלף את המצבר ולאחר ההחלפה נחשוב יחד עם חברי הפורום מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אני חושב שבימים טרופים אלה אנחנו חייבים להפסיק את הברדק להפשיל שרוולים לקום בבוקר ולעבודה עבדה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...