Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST ליין: ניסיון למבחן דרך קצת אחר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה מתייחס פה נטו לעניין ההאצ'בק, אני מתייחס פה לתת דגמי האצב'ק - "קרוסאובר" ו-"ספורטיבי". עד כמה שאני אוהב את הגולף - אני בספק אם היא תמכר במספר גדולים, כנ"ל לגבי הלאון. לשניהם אין שינוי בגיר הבעייתי, הגולף פשוט יקרה מדי (ואני מניח שתהיה יקרה אף יותר) ואת הלאון מסקירה ברשת הרבה לא אוהבים עד לרמה שחושבים שהיא צעד אחורה מהדגם היוצא. לכן:

- קח אנשים שרוצים לאון או גולף ובסוף לא יקנו, ויהיו המון כאלה.
- קח אנשים שבכללי רוצים האצב'ק רגיל, ספורטיבי או מוגבהה.
- קח אנשים שכן רוצים רכב כמה שיותר אמין (עדיין לא ידוע לגבי אמינות, אבל בספק אם פלנטרי יהיה פחות אמין מכפול-מצמדים).
- קח אנשים שרוצים לקבל אבזור בטיחות גבוהה מבלי להוסיף כסף על כך - כרגע אין ברירה כי יש רק רמת גימור אחת ואולי זה משחק בעיניים, אבל זה כן עושה משהו לאנשים.
- קח אנשים שרוצים רכב שהוא סמי-ספורטיבי מבלי להתעסק עם טיפולים יקרים בגלל שמדובר על רכב "ספורטיבי".
- קח אנשים שרוצים רכב בקטגוריה אחרת אבל רואים שיש פה דגם/דגמים שבכללי נותנים יחס עלות/תועלת טובה ביחס לרכב חדש בשוק הישראלי.
 

והנה, יש לך אחלה שוק. הוא כנראה לא יהיה גדול, אבל לעניות דעתי הוא יגדל.
לגבי הטורר והסדאן לא אתייחס. הטורר אחלה לציי רכב, הסאדן 1 ליטר לא משתלם, הסדאן 1.5 דיזל מיועד לשוק קטן יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 265
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אמרתי ואומר שוב (כרוכש): לדעתי הפוקוס חוזרת לקדמת הבמה. פורד בכלל. האקספלור מגיעה בעוד כשבוע, הקוגה  בהמשך. 

שומע המון מסביבי שמתעניינים בST. 

קיה בעבר הייתה מותג זבל, ב2011 נכנס הפיקנטו ומאז הכל היסטוריה....אז למה שפורד, מותג כל כך ותיק ובינלאומי, לא יכול לחזור?? יחזור ובגדול!

כמובן זו דעתי בלבד.  

קנו עכשיו כשהמחיר בתחתית, פורד יעלו מחירים...

עריכה אחרונה על ידי print
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לפוקוס (לא בציניות), הגולף והליאון החדשות מודרניות ונראות מתוחכמות ומעודנות יותר ולא רק מבחינת תאריך תחילת ייצורן,  אלא  מבחינת עיצוב חיצוני ועיצוב ותכנון פנימי (וכנראה עוד דברים מתחת לפח).

 

על הגולף תמיד היו מוכנים לשלם יותר ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בדור חדש והליאון לא בטוח שתתומחר גבוה יותר מהפוקוס או גבוה בהרבה (נניח בגירסת 1.5 סטייל) וגם עליה יהיו לקוחות שישלמו את הפרש המחיר.

 

גיר כפול המצמדים מהווה חסם לחלק מהלקוחות, חלק אחר מוכן לבלוע את הצפרדע, חלק לא יודע איזה גיר מותקן לו ברכב וחלק אפילו רוצה את הגיר הזה.

 

האקטיב x לא נראה כג'יפון (שאז מפת המכירות הייתה אחרת) אלא כהאצ'בק מקושט.

 

לא רואה מצב שהפוקוס האצ'בק תוביל את הקטגוריה בשנה הבאה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא משווה את הפוקוס מול הגולף החדשה, כי אני מסכים איתך שמדובר ברכב הרבה יותר מודרני ומעניין, אך בינתיים מול הישנה כן יש תחרות, צירפתי סרטון למטה.

 

הפוקוס לא מושלמת, ויש לה הרבה חסרונות, כמובן למי שצריך טיפה פחות מרווח ותא מטען, ויש לו תקציב גדול יותר, אני אישית הייתי ממליץ לו חד משמשעית ללכת על ה3 הצ'בק, כי שם האיכויות כמה רמות מעל, ואני מדבר בתור אחד שנהג על שתיהן, אך כחבילה כוללת במחיר שלה, ומי שמחפש הצ'בק מעניינת עם גיר ראוי היא תהווה אלטרנטיבה ללא מעט מחפשי משפחתיות מרווחות.

 

לגבי הלאון, לא בטוח: (לא שהיא מכונית גרועה, ממש לא, פשוט ללאון אין את האיכויות של הגולף שדובר עליהן כאן)

 

 

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, green כתב:

עם כל הכבוד לפוקוס (לא בציניות), הגולף והליאון החדשות מודרניות ונראות מתוחכמות ומעודנות יותר ולא רק מבחינת תאריך תחילת ייצורן,  אלא  מבחינת עיצוב חיצוני ועיצוב ותכנון פנימי (וכנראה עוד דברים מתחת לפח).

 

על הגולף תמיד היו מוכנים לשלם יותר ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בדור חדש והליאון לא בטוח שתתומחר גבוה יותר מהפוקוס או גבוה בהרבה (נניח בגירסת 1.5 סטייל) וגם עליה יהיו לקוחות שישלמו את הפרש המחיר.

 

גיר כפול המצמדים מהווה חסם לחלק מהלקוחות, חלק אחר מוכן לבלוע את הצפרדע, חלק לא יודע איזה גיר מותקן לו ברכב וחלק אפילו רוצה את הגיר הזה.

 

האקטיב x לא נראה כג'יפון (שאז מפת המכירות הייתה אחרת) אלא כהאצ'בק מקושט.

 

לא רואה מצב שהפוקוס האצ'בק תוביל את הקטגוריה בשנה הבאה.

 

 

לגולף בהחלט יש איכויות, מאוד אוהב את איכות החומרים שבה, התנהגות הכביש ובכללי הנסיעה עצמה. פעם אנשים היו מוכנים לשלם יותר עבורה, היום כבר פחות. עובדתית שהיו חודשים אשתקד (לא יודע בנוגע לשנה הנוכחית) שבה אודי מכרה יותר מפולקסווגן. למה? כי כנראה דווקא אותם איכויות, שגוררות תג מחיר גבוה יותר, נשקו למחירים של אודי. היות ומדובר על אותו קונצרן וכל מה שנלווה לכך - אנשים העדיפו כבר ללכת על האודי שנותנת להם תמורה עוד יותר נמוכה למחיר (אם כבר, אז כבר). עכשיו, קח את כל זה ותוסיף את העובדה שהפולו הנוכחית גדלה בצורה משמעותית במימדים שלה ברמה שבביקורות אומרים "למה לרכוש גולף? תראו אם הפולו תספיק לכם - כנראה שכן" - מה שמוריד עוד יותר מהמכירות של הגולף.

לגבי לאון - היא לא איכותית כמו הגולף ובניגוד להרבה אנשים שאומרים שהיא פח - אני כן חושב שהיא איכותית יחסית. לעומת הגולף, היא זולה משמעותית, והזולה ביותר מכל רכבי הקונצרן בקטגוריה, לכן הרבה אנשים הלכו עליה. יכול להיות שהלאון בגרסת 1.5 סטייל תעלה בדומה כמו ה-ST Line - למרות שמדובר על שתי חברות שונות, עדיין מדובר על שתי רמות "גימור" שונות. מי שילך על הלאון, כנראה יבחר נטו בגלל אהבה למראה הרכב היות וברוב שאר הפרמטרים ה-ST Line פשוט עדיפה.

כמו שאמרת שחלק מהאנשים לא יודעים איזה גיר מותקן ברכב, אנשים גם לא יודעים להבדיל בין ג'יפון, לקרוסאובר לרכב האצ'בק סטנדרטי עם בלינג-בלינג "שטח". נניח ואתה רוצה לרכוש רכב קרוסאובר (עם כל הווריאציות בנושא) כלקוח סטנדרטי שלא מבין בנושא. אתה הולך לאתר פורד ושם לוחץ על "פרטיות" כדי לראות את כל הרכבים בתמונות קטנות שפרוסות לפניך. אתה, בתור אחד שרוצה רכב ספציפי, אוטומטית מתביית על הקוגה ואז בודק אם יש משהו זול יותר ו...הופה - האקטיב-X. למה? כי היא זו שנראת הכי ג'יפונית בטווח מחירים סביר. כשתלך לאולם תצוגה מה יגידו לך המוכרים? "כן, מדובר על קרוסאובר המוגבההת מה-ST Line שיש לנו בכ-4 ס"מ שמתאימה יותר לשבילי אפר הכוללת מתלים רב-נקודתיים המתאימים יותר לנסיעת יום-יום". אם לך, לקוח שאין לו הרבה מושג מי מה מו, הרכב לא ימצא חן ממש - ישכנעו אותך לעשות נסיעת מבחן. אחרי נסיעת מבחן, רוב הסיכויים שכן תלך על הרכב כי הוא פשוט מהנה לנהיגה. עד כה לא ראיתי אפילו סקירה אחת בה נאמר שהרכב לא מהנה לנהיגה, אם לא הכי מהנה בקטגוריה.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, wildlands2019 כתב:

הפוקוס לא מושלמת, ויש לה הרבה חסרונות,

 

אין לה הרבה חסרונות, עכשיו אתה כבר פאסימי, יש לה חסרון מהותי אחד של מחסור בפתחי מיזוג אחוריים, שרלוונטי לבעלי משפחות.

 

בגירסת האקטיב יש חסרון מהותי נוסף של חוסר בשליטה ידנית על ההילוכים, שרלוונטי לנהגים המעורבים יותר.

 

יש תחזיות עתידיות לכאן ולכאן ואיכשהו כולן נראות לי סבירות ואפשריות. קשה לדעת.

 

בשורה התחתונה התחזיות לא כל כך משנות, כי מדובר לדעתי בכמה מאות רכבים לכאן או לכאן, הסגמנט של רכבי האצ'בק קטן ויישאר כנראה קטן.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, YairZov כתב:

אני כן חושב שאפשר להכליל כי מה שאתה מדבר עליו הוא מיעוט. לפני שהיה לנו את ה-SX4 היו לנו רק רכבים נמוכים, לאמא שלי לקח שבועות של נסיעה יום-יומית כדי רק להתחיל ולהתרגל לרכב שטיפה גבוה יותר. כיום כל פעם שהיא נכנסת לרכב נמוך (מוניות, רכבים של חברים ומשפחה) היא תמיד אומרת עד כמה זה מרגיש לה פחות טבעי ונוח, לכן גם אנשים כאלה אפשר לשנות. כמובן שגם גובה זה רק נתון אחד - יש לך רכבים נמוכים עם ישיבה גבוהה וההפך, יש לך את רוחב וגובה הפתח שאליו אתה נכנס ועוד ועוד.
 

אני לא חושב שיש מישהו בפורום הזה שאשכרה יקרא לזה ג'יפון, החברות קוראות לו קרוסאובר כדי למשוך אנשים והתחילו לתקוע את השם הזה על כל רכב שגבוה ב-1 מ"מ מהסטנדרט. במקרה הזה יש 4 ס"מ הפרש במרווח הגחון בין ה-ST Line לבין באקטיב-X, כולל מתלים אחרים וחתך צמיג אחר. זה כן עושה הבדל ואותו אפשר להרגיש רק בנסיעה יום-יומית על שני הרכבים.
 

לגבי סעיף 2 - כנראה שלא, אבל אתה לא יכול לדעת, אתה כמוני לא נביא. אני זוכר היטב איך שהגיעה הג'וק לארץ וחשבתי לעצמי מי לכל הרוחות יקנה את הרכב הזה. מסתבר שהוא התחיל חתיכת טרנד. ברגע שאנשים משתמשים במשהו לאורך זמן - נמאס להם ממנו, לכן כן אולי יחפשו לעבור למשהו אחר. אם יש לך רכב חום, אתה כנראה לא תקנה אחריו שוב רכב חום. אם יש לך ג'יפון - יכול להיות שאולי תעדיף לרכוש משהו אחר ומי יודע - אולי דגם רגיל/נמוך.

לגבי ה-ST Line ואקטיב-X אני חושב שאתה טועה, ואפילו בגדול. למה?
- ST Line - המושג "אנשי FR" אומר לך משהו? אותם צעירים שרוצים רכב מדליק עם ביצועים טובים שלא רוצים לשלם 200 אלף צפונה על רכב (בהנחה שהם בכלל יכולים להרשות לעצמם רכב חדש, כמובן). עכשיו קח את העובדה שהרבה מאוד אנשים לא אוהבים את המראה ה-"מתון" יותר של הלאון החדשה, תוסיף את העובדה שמה לעשות בארץ הגיר שם לא הכי אמין, ולקינוח תן להם אלטרנטיבה שהיא זולה (בהשוואה למנועי 1.5TSI) וכוללת לכאורה גיר אמין יותר עם הרבה בלינג בלינג על הרכב (לדים, הגה קטום) והנה יש לך רכב שיש לו פוטנציאל לא קטן להצליח פה.
- אקטיב-X - יש לך רכב שנראה די פשוט, עם זאת באופן כמעט חדש משמעי לעומת שאר הסגמנט שלו הוא מהנה יותר לנהיגה, בטיחותי מאוד ומעט מוגבהה - ובניגוד למה שאמרת, רכבי קרוסאובר (או יותר נכון "קרוסאובר") הם להיט בשוק - גם פה יש לך דיל פשוט מעולה.

יש רק שני דברים שיכולים לדפוק את ההצלחה של שני הרכבים האלה - אם הם יתבררו כלא אמינים, ואם השם הרע של פורד בארץ עדיין לא יעבור בשנים הקרובות.
 

אני לרוב סקפטי למה שאנשי מכירות אומרים לי, אבל גם לי אמרו דברים דומים ותכלס אני מאמין להם. לתצוגה בב"ש יש רק את האקטיב-X וליד יש 3 רכבי מאזדה. כל פעם שנכנסתי לאולם, היו אנשים שהתעניינו דווקא בפורד - למרות שהמאזדות נראו משמעותית מרשים יותר. הנציג אמר לי שאת רכב התצוגה מכרו ושקלו מה להביא במקומו - אולי את ה-ST Line? הם אמרו שלא, שהיות ובנתיים יש רק מקום אחד באולם - שיביאו שוב את האקטיב-X לשם. אם זה נכון או לא, אני לא יודע - אך כפי שאמרתי - הרבה אנשים מתעניינים וכל פעם שנכנסתי לאולם יותר ויותר רכבים שוריינו/נקנו ע"י לקוחות. כעת אם איני טועה בקושי יש ST Line בארץ פרט לצבע לבן ולבן קראמי (לבן הגיע הכי הרבה, הקראמי נכנס רק עכשיו).

 התייחסתי לקביעה של החבר wildland לפיה אימו לא תכנס לג'יפון ולכן בחר  ST LINE, משם הגעתי לתגובה שהואלת לצטט. אני כמובן לא רואה פה לא ג'יפון, לא קרוסאובר ולא נעליים. האמת היא שהייתי צריך להתמקד קצת כדי להבחין בהבדלי הגובה באולם התצוגה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

😁 חח

לא בחרתי בStLine בגלל אימי, וגם הדוגמא שנתתי לא קשורה אליה, רק עניתי לטענה של קודמי שמבוגרים לא מסתדרים עם רכבים נמוכים ולשם השווה הכנסתי את ה3 וה3008 שקיימות אצלינו היום.

 

green, כן יש חסרונות, לי ה אמנם פחות קריטיים בעיקר ברמת המחיר הזו, אך כמובן  לצורך העניין אקח את הST שאותה בחרתי, ואני מדבר על חסרונות שקיימים בחלק מהמתחרות שלה שיכולים בכיף להבריח כמה מהמתעניינים ברכב:

1. פתחי מיזוג מאחור.

2. עיצוב פנימי לא הכי מודרני.

3. איכות החומרים וההרכבה לא מהכי גבוהות, בטח לא ברמה של הגולף או ה3.

4. התראה על רכב בשטח מת ותנועה חוצה מאחור.

5. מתלה אחורי מסוג קורת רוחב ולא רב חיבורי.

6. מרוו גחון נמוך יחסית שקרוב מאוד למכוניות ספורט.

7. תא המטען לא רע ובמציאות די מרווח אך עדיין, לא משתווה להכי גדולים בקטגוריה.

8. אין יציאת שקע 12v בתא המטען

9. אין יציאות USB מאחור, למרות שזה לא כזה קריטי כאשר יש שקע 12v, אך עדיין לא קיים ובמתחרות יש.

10. אין משענת יד לנוסעים מאחור.

11. בSTLine יש משוטים מאחורי ההגה אך כמו שאמרו במבחן עם תגובות איטיות, מאמין שזה יהיה דיל ברייקר לחלק ניכר מהקונים.

 

וזו המציאות, ל אישית לפחות היתרונות שלה עולות על החסרונות, ובזה מהווה עסקה מצויינת.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, green כתב:

לגבי סעיף 3: אני חושב שעיקר המכירות של הפוקוס יהיו בכלל של הדגם שלא מדברים עליו ובפער ענק: דגם הסדאן שהמחיר שלו נופח כדי להעניק הנחות גדולות לציי הרכב והוא יימכר כמעט רק לציי רכב.

 

כל שאר הדגמים יימכרו לשוק הפרטי לדעתי ובמספרים נמוכים, בגלל מה שעניתי למעלה על סעיף 2. הם גם מתומחרים נמוך ואין מספיק בשר כדי לתת הנחות לציי הרכב ואין להם את היתרון של הנחת שווי שימוש שיש להיברידיות. כך שהקרב אבוד מראש.

 

הערכה שלי שהדגם הנמכר ביותר אחרי הסדאן יהיה הטורר שנותן חבילה יפה מאד למשפחות במחיר אטרקטיבי והשוק הזה עדיין הרבה יותר גדול מהשוק של רכבי האצ'בק.

 

דגמי האצ'בק:  האקטיב x וה- st line, למרות ההתלהבות בפורום, יימכרו במספרים זניחים, פשוט בגלל שאין ביקוש בישראל לפלח השוק הזה.

 

מבין שני דגמי האצ'בק דווקא ה- st line תימכר יותר ובפער גדול, כי היא מספקת מוצר חסר ברמת המחיר הזאת לפלח שוק ספיציפי של נהגים שרוצים רכב בניחוח ספורטיבי ובמחיר זול והיא פונה לרגש וכאשר הרגש מעורב הוא דוחק שיקולים אחרים.

 

הכל בגדר הערכה שלי.

Chef Kiss GIFs | Tenor

בדיוק מה שאני מעריך שיקרה. בדיוק.

 

לפני 16 שעות, green כתב:

הערכה שלי, בשנת 2021 כולה, בייחוד שיימכרו במהלכה עוד רכבי האצ'בק חדשים של גולף וליאון, דגמי האצ'בק של הפוקוס (st line ו- אקטיב x) יימכרו בסדר גודל של כ- 1,500 רכבים. 

 

הלוואי. אני חושב שאתה חורג בערך בפי 2-3-4. 

 

לפני 18 שעות, wildlands2019 כתב:

זה ממש לא מה שמספרים אנשי המכירות של פורד.

 

בינתיים לפחות לפי מה שאני הבנתי מ2 אנשי מכירות, זה ש2 הדגמים שהכי מעניינים את הלקוחות הפרטיים (האנשים שמבקרים באולמות התצוגה) זה הX והSTLine, באולם התצוגה יש גם את הסדאן והטורר, ואנשים בקושי בודקים אותם, בסדאן כנראה יתעניינו ציי רכב, בטורר כנראה מעט מאוד לקוחות פרטיים

עם כל הכבוד לאנשים על רצפת המכירה, במקומות כאלה אין להם מושג מה קורה מבחינת התמונה הגדולה, כי בזמן שהם רואים 100 לקוחות הפרטיים שבאים לראות את ה-ST ליין או האקטיב האץ' ומתוכם ייקנו אולי 20, מנהל המכירות ציים של החברה מכר באותו יום 2000 פוקוס סדאן לאיזה אלדן או מישהו. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר כתבתי את זה בשרשור אחר- דלק ידועים בכך שהם משיקים דגם חדש בגרסאות האמצע ומעלה וגרסאות הבסיס מגיעות רק כמה חודשים לאחר מכן. זו אסטרטגיה שמיועדת לגרוף את הקהל הפרטי שמוכן לשלם לפני שהרכב באמת נכנס לציי הרכב מבחינת כמויות ומחירים אטרקטיביים. הגרסאות שישנן כרגע גם מאובזרות מדי על מנת לתת מענה למאסה של ציי רכב. ההערכה שלי היא שיגיעו בהמשך גרסאות 'טרנד' (בשם הזה או אחר) למנוע ה- 1.0 ואולי גם ל- 1.5 שיתומחרו רשמית גם ב- 125+- אבל בפועל ימכרו באפס קילומטר סביב ה- 110.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.6.2020 בשעה 20:11, green כתב:

דגמי האצ'בק של הפוקוס (st line ו- אקטיב x) יימכרו בסדר גודל של כ- 1,500 רכבים. 

 

פבל, רק אבהיר שהתכוונתי ל- 1,500 רכבים משני דגמי האצ'בק יחדיו ולא 1,500 רכבים לכל אחד לחוד וסך הכל 3,000 רכבים יחדיו.

 

@פבל  האם אתה חושב ששני הדגמים יחדיו יימכרו הרבה פחות מ- 1,500 רכבים בשנה הבאה או הרבה פחות מ- 3,000 רכבים? בקיצור כמה אתה מעריך שיימכרו בשנה הבאה, סדר גודל?  (סתם בשביל העניין, זה לא באמת משנה).

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שהתכוונת 1500 לכל אחד מהם. אני חושב שהם יימכרו מאות בודדות עם חלוקה של בערך 4:1 או 5:1 לטובת האקטיב. אני כמובן - שוב - יותר מאשמח לאכול את הכובע (כי אני לגמרי רואה את ה-ST ליין משתמשת אותי כרכב ראשי בעתיד) אבל אני חושב שזו תהיה התמונה. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל, מבירור עם סוכן איתו אני ביחסי ידידות: כל הפוקוסים ST נחטפו (גם הלבנים). מי שמזמין עכשיו יקבל באוקטובר. אני מעריך (מותר לי לטעות) שהST שיגיעו גם  יחטפו מהר. הדבר יכול ללמד על משהו חיובי.  

אגב, אני קיבלתי את שלי אתמול ותענוג של רכב. הייתי ממתין לו גם עד אוקטובר אם היה צריך 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@print ,תתחדש ותהנה, ועכשיו תמונות 😉

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, print כתב:

פבל, מבירור עם סוכן איתו אני ביחסי ידידות: כל הפוקוסים ST נחטפו (גם הלבנים)

"נחטפו" או "כל המלאי נמכר" אלא ניסוחים שהיבואנים מאוד אוהבים. אחלה שנחטפו, כמה הגיעו?

לפי נתוני משרד הרישוי, יש על הכביש נכון להיום, 19 פוקוס ST ליין. 19. אני מניח שיש עוד כמה עשרות בתהליכי הכנה למסירה, ועוד כמה עשרות או 100-200 במשלוחים הבאים, אבל קשה לי להאמין שיהיה יותר מזה.

שוב, הלוואי שאני טועה, כמה שיותר, יותר טוב. אבל לצערי זו לא פעם ראשונה שאנחנו כאן מאוד אוהבים משהו אבל לא מעבירים את האהבה הזו הלאה לאנשים "רגילים", ואז הדגם פשוט לא נתפס. 

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...