Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלו מכם שתמיד קונים רכב חדש מחברה- למה?


טירון רכבים
שימו לב! השרשור הזה בן 1525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסכים. אחד מהדברים הראשונים שאעשה כשאקנה רכב עם מערכות בטיחות אקטיביות זה להיכנס להגדרות הרכב ולכבות אותן או לשים אותם על רגישות מינימלית.

 

עם כל הכבוד לבטיחות שהן מוסיפות, אני לא רוצה שהרכב יחליט בשבילי על איך לנסוע.

 

לפני הרכב הנוכחי (גולף בת חצי שנה) הייתי בטוח שאעשה את מה שאתה מתאר, אחרי חודש הבנתי שהערך של המערכות האלו גבוהה, והוא לא סותר את הזהירות הנדרשת ממני כנהג.

במקרה הזה השלם גדול מסך כל חלקיו. אני די בטוח שאתה תבין את זה כשיהיה לך רכב עם המערכות האלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ממה שקראתי (פרסומי IIHS, אם כי לא לגמרי חדשים) - משמעות בלימה אוטונומית גבוהה, משמעות תיקון סטיה מנתיב קטנה ולא שונה בהרבה מהתראה על סטיה מנתיב. לא קראתי עד כה לגבי ACC.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ה3000 והתיקונים שתצטרך לעשות, תוסיף את ירידת הערך שתהיה ב4 שנים אצלך, אז 3000 + 35000 נגיד + עוד הוצאות זה 40000.

 

עכשיו, היית משלם 10 אש"ח בשביל לנהוג ברכב חדש? אני חושב שהרוב יעדיפו את החדש.

מה שגורם לעיוות הזה הוא הריבית, כשכמעט לא עולה לך כסף ללוות עוד 50 אש"ח, או לחילופין, כשאתה לא מקבל ריבית על חסכון של 50 אש"ח, אתה מפר את האיזון לכיוון רכב חדש יותר.

 

רכב חדש יעלה 140 אלף אותו רכב אחרי 5 שנים באיזור ה60-ירידת ערך של 80 אלף שקל.

אני קונה את הרכב כשהוא בן 3 ב80 ואחרי 5 שנים אמכור ב30 אלף-איבדתי 50 אלף.

 

הפער למשפחתית סטנדטית הוא בערך 30 אלף שקל אם מחשבים בעלות של 5 שנים.

 

מה שמביא אותי ב6,000 בהפרש שנתי.

לא יהיו לך תיקונים של 6000 שנתי בקורולה או יונדאי I30-מחירי הביטוח,הטסט והטיפולים שכבר לא צריך לעשות במורשה יתקזזו עם הבלאי שאולי תחווה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...