Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי דייהסטו סיירון 2002

אם מרימים בקטנה את הבלם יד הוא לא תופס את המכונית אבל אם מרימים עד הסוף הוא תופס והאוטו לא זז

איך ניתן לתקן את זה אם יש סרטון גם מעולה

פורסם

צריך לפתוח את הדראמים, לבדוק את מצב הסנדלים, באם תקין אז לבצע ניקוי וכיוון.

אין לבצע מתיחת כבל בלבד! כיוון כבל בלם היד דורש כיוון ספציפי למצב שבו המנופים בסנדלים משוחררים ולא מתוחים כלל!

פורסם

לפני שאתה רץ לפתוח משהו...מה זה מרים בקטנה? קליק אחד לא ייתפוס אבל 5 קליקים יכול לתפוס יופי וזה יכול להיות תקין. גש למישהו מקצועי שייבדוק גובה הרמה.

פורסם
צריך לפתוח את הדראמים, לבדוק את מצב הסנדלים, באם תקין אז לבצע ניקוי וכיוון.

אין לבצע מתיחת כבל בלבד! כיוון כבל בלם היד דורש כיוון ספציפי למצב שבו המנופים בסנדלים משוחררים ולא מתוחים כלל!

הבנתי אותך

לפני שאתה רץ לפתוח משהו...מה זה מרים בקטנה? קליק אחד לא ייתפוס אבל 5 קליקים יכול לתפוס יופי וזה יכול להיות תקין. גש למישהו מקצועי שייבדוק גובה הרמה.

ו5 קליקים לא מחזיק צריך להרים את הבלם יד עד הסוף

פורסם
ככל הנשמע הבלמים האחוריים שחוקים מאוד בהחלט דרוש בדיקה

 

אם כך יש לפתוח באמת ולבדוק. מקווה שהכבל עצמו כבר לא נשחק יתר על המידה.

 

כמה לדעתכם יעלה תיקון כזה?

פורסם
כמה לדעתכם יעלה תיקון כזה?
איזה תיקון?

הבעיה עוד לא אובחנה. כיצד נעריך עלות של תיקון כאשר לא ידוע מה התיקון?

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...