Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה אלפא זאת?


שטנגה
שימו לב! השרשור הזה בן 7000 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל המידע שחן כתב הוא מדוייק ונכון , כל הכבוד , מיותר לציין גם שכל השלדה וכל התכנון

שהיה קיים באלפתא עבר ל 75 , ואם כבר דיברנו על קופלונגים אז ב 75 1.6 שלי

קופלונג אחד כבר קרוע , כלומר יש ארבעה ואחד כבר קרוע , לגבי מה שנאמר פה שהם נקרעים מהר

אני לא חושב כך כי הקופלונגים אצלי לא הוחלפו מאז שהאוטו עלה על הכביש לפני חמש עשרה שנה ...

בנוסף נקרעה לי תושבת אחת של הגיר וכתוצאה מכך הגיר מגרד את הדרייבשאפט ומייצר צליל מתכתי

של שרשרת טיימינג לא מתוחה .

 

האם כל זה תוצאה ממה שנאמר כאן בשירשור הזה או שזה בלאי טבעי ?

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה אגדות אורבניות.....

 

ראשית לענין הקרבורטורים -לא צריך היה ולא צריך היום לכוונם בתדירות גבוהה אלא פעם אחת בכמה שנים טובות כיוון מקצועי .הרבה יותר קשה לכוון שניים או שלושה SU במכוניות אנגליות כגון MG JAGUAR וכו'. הטובים ביותר והאמינים ביותר היו ונשארו ה WEBER לענין הקופלונגים אורך חיים של 10-15 שנה הוא לא מעט ובדגמי אלפא הישנים אף 25 -30 שנה .הכל תלוי בטיב הטפול .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי לא אגדה אורבנית.גם אחרי ניקוי מיקצועי ותיאום באמצעות מד כספית,יותר משנה הם לא יחזיקו כיוון,והטבים ביותר הם הדל'אורטו ולא הוובר,תישאל כל מי שמבין באלפות,למרות שגם הווברים טובים בהחלט.ולעיניין ה SU,מישחק לנקות אותם ולכוון אותם,בטוח שהרבה יותר פשוט מזוג כפולים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי לא אגדה אורבנית.גם אחרי ניקוי מיקצועי ותיאום באמצעות מד כספית,יותר משנה הם לא יחזיקו כיוון,והטבים ביותר הם הדל'אורטו ולא הוובר,תישאל כל מי שמבין באלפות,למרות שגם הווברים טובים בהחלט.ולעיניין ה SU,מישחק לנקות אותם ולכוון אותם,בטוח שהרבה יותר פשוט מזוג כפולים.
חן עם כל הכבוד ויש! שאלתי "מישהוא שמבין באלפות "

לענין הווברים תעקוב קצת לגבי מחירים ותראה שהם הרבה יותר יקרים מהאחרים ובצדק .

לגבי. הSU מתי החלפת לאחרונה מחטים ועשית כיוון "פרפר המצערת" ואח"כ כיוון ותיאום של שלושה H8 בE TAYPE [מה שעשיתי לאחרונה] .

אגב אם אתה יודע מי המציא את הקרבורטורים האלה תדע למה הם כל כך "טובים"

אודי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי לא אגדה אורבנית.גם אחרי ניקוי מיקצועי ותיאום באמצעות מד כספית,יותר משנה הם לא יחזיקו כיוון,והטבים ביותר הם הדל'אורטו ולא הוובר,תישאל כל מי שמבין באלפות,למרות שגם הווברים טובים בהחלט.ולעיניין ה SU,מישחק לנקות אותם ולכוון אותם,

בטוח שהרבה יותר פשוט מזוג כפולים.

לא מדובר בזוג כפולים אלה בארבעה (וההבדל ברור אני מקווה)

whenever I see an Alfa I tip my hat

H. Ford

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7000 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...