Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעמידה במקום דוושת בלם שוקעת ויורדת לאט לאט עד הריצפה בלחיצה ארוכה, הרכב עוצר מצויין, גם כשהדוושה נמוכה הרכב לא זז.

החשד משאבת בלם מרכזית, אין נזילות בשום מקום.

לצורך השיפוץ צריך להחליף 4 גומיות על הבוכנות הפנימיות.

עדיין לא פירקתי כי בינתיים לא מצאתי הגומיות במספר חנויות במרכז

פרטי הרכב: מיצובישי לנסר 1989 אוטומט, מנוע 4G15 , מרכב C62A ,

המשאבה מאלומיניום ולא ברזל, אורך כ 145 ממ קוטר חיצוני כ 33 ממ, יציאת צינור אחד באמצע מהצד ושני בקצה מלמעלה.

האם משהוא יודע היכן אפשר להשיג כאן גומיות כאלו לשיפוץ?

האם משהוא יודע מק"ט או את פרטי הגומיות שאוכל להזמין באינטרנט מחול?

נדמה לי שיש שני קטרים כנראה שני סוגי משאבות. (ברזל / אלומיניום)

פורסם

אם יש לך זמן שהרכב יושבת מעט כי אני מקטוה שאתה חא נוסע במצב שכזה זה לא בטיחותי לא לך ולא לסובבים אז תפרק את אותם גומיות מהמשאבה וגש לחנויות הידראוליקה. פה בחדרה למשל יש את אייזנברג שהוא לוקח את הגומייה המקורית בודק מידות ומייצר שיכפול שלה. בוא תנסה לתת מיספר שילדה אולי נמצא לך משהו רלוונטי ברשת.

פורסם

המספר C62A זהו חלק ממספר השילדה/מרכב/דגם-רכב שבספרות המקצועית מתייחסים אליו

והמספר 4G15 זהו חלק ממספר/דגם המנוע שגם מתייחסים אליו

אני מקווה שזה יאפשר לך למצוא ברשת ותודה על העזרה

פורסם
בעמידה במקום דוושת בלם שוקעת ויורדת לאט לאט עד הריצפה בלחיצה ארוכה, הרכב עוצר מצויין, גם כשהדוושה נמוכה הרכב לא זז.

החשד משאבת בלם מרכזית, אין נזילות בשום מקום.

לצורך השיפוץ צריך להחליף 4 גומיות על הבוכנות הפנימיות.

עדיין לא פירקתי כי בינתיים לא מצאתי הגומיות במספר חנויות במרכז

פרטי הרכב: מיצובישי לנסר 1989 אוטומט, מנוע 4G15 , מרכב C62A ,

המשאבה מאלומיניום ולא ברזל, אורך כ 145 ממ קוטר חיצוני כ 33 ממ, יציאת צינור אחד באמצע מהצד ושני בקצה מלמעלה.

האם משהוא יודע היכן אפשר להשיג כאן גומיות כאלו לשיפוץ?

האם משהוא יודע מק"ט או את פרטי הגומיות שאוכל להזמין באינטרנט מחול?

נדמה לי שיש שני קטרים כנראה שני סוגי משאבות. (ברזל / אלומיניום)

 

תעדכן מה קורה

דרך אגב יש לי 2 מכוניות כאלו :-D

פורסם

alechko - אני עדיין מחפש את קיט הגומיות לשיפוץ (סה"כ 4 גומיות), מבירור נוסף שעשיתי משופצת עולה יותר מחדשה יכול להגיע פי שתיים.



יש לך שתיים כאלו מ 1989 נוסעות או מושבתות?

פורסם (נערך)

קודם כל קח מקט של הקיט עצמו של המשאבה המרכזית: MB316785

 

עכשיו קח קישור רלוונטי לקיט:

https://www.ebay.com/itm/FRENKIT-BRAKE-MASTER-CYLINDER-REPAIR-KIT-122032-P-NEW-OE-REPLACEMENT/153599021050?epid=2081292025&hash=item23c3370ffa:g:LToAAOSwfSldT0RA

והנה מהמיפרט של הקישור שהוא כולל את ריכבך:

[TABLE=class: compatibility-table, width: 962]

[TR]

[TD]MITSUBISHI, LANCER IV (C6_A, C7_A)[/TD]

[TD]1.5 (C62A)[/TD]

[TD]1988.06-1992.05[/TD]

[TD]1.5l, 62kw, 84hp[/TD]

[TD]4G15[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

עריכה אחרונה על ידי מאור30
פורסם

נראה לי שכדאי לך לבדוק את האפשרות שישפץ לך את המשאבה דני ב"כפיר בלמים"

שברח'טברסקי 4 תל אביב, טל' 03-5622544 או 052-2568190.

הוא מקצוען ובודאי יש לו את החלקים הנדרשים ומחיריו הוגנים מאוד.

בהצלחה ובברכה - רפי לין

פורסם (נערך)

alechko - אני עדיין מחפש את קיט הגומיות לשיפוץ (סה"כ 4 גומיות), מבירור נוסף שעשיתי משופצת עולה יותר מחדשה יכול להגיע פי שתיים.



יש לך שתיים כאלו מ 1989 נוסעות או מושבתות?

למעשה שניהם שמישות רק שאחת אני מנסה לשמור עד לאספנות.

אחת נוסע כל יום ורכב שני שמור בחניה.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם

מאור תודה רבה,

כבר אתמול חפרתי ברשת בדקתי ומצאתי שלרכב הזה יש שני דגמים של משאבת בלם מרכזית, ההבדל ביניהם נראה בקוטר בצילינדר 7/8" 13/16"

https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Mitsubishi&ssd=%24%2AKwEsGAkXfyp9akFmbF50fXRgQEdZKCcqKzkqFWU9bDskPUI4a2s2PCUqZGBqWGFlPXckPUI7Mj17dGVzd1wpKC8pKyguBmt5PHxxOyQtNDgya288LC00KCwoOGtrPDwlOigtKkcsdHlmW00gWC5LOmc5PzB2X2M7fT0iOmULYy4pLy0uK1k4a2l3cz0iOTxcLigGa3k-PXt1PCU4OBQCH1I9ZQAAAADEJNkS%24&vid=0&cid=2&uid=47518&q=

 

מתאים לקוטר 7/8=22.22ממ 13/16=20.64ממ

MB316786 MB316785

MB928455 MB928456

 

המסומן באדום זה שהמלצת מאור

השאלה אם בטוח שמתאים זה הדגם של ה 7/8"?

 

ואז מצאתי באיביי את זה, יותר זול ויש את כל הגומיות כולל את אלו של המייכל, מאור מה אתה אומר ביחס למה שהמלצת?

https://www.ebay.com/itm/NEW-D1-432-AUTOFREN-SEINSA-Brake-master-cylinder-repair-kit-BMCR3i23-OE-REPLACE/192890609971?hash=item2ce92d2133:g:~EIAAOSwQ9xctM~l

פורסם

alechko , אם זה היה 89 זה היה יכול להיות כבר אספנות, אז כנראה יש לך דגמים חדשים יותר והם קצת שונים



 

פורסם
מאור תודה רבה,

כבר אתמול חפרתי ברשת בדקתי ומצאתי שלרכב הזה יש שני דגמים של משאבת בלם מרכזית, ההבדל ביניהם נראה בקוטר בצילינדר 7/8" 13/16"

https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Mitsubishi&ssd=%24%2AKwEsGAkXfyp9akFmbF50fXRgQEdZKCcqKzkqFWU9bDskPUI4a2s2PCUqZGBqWGFlPXckPUI7Mj17dGVzd1wpKC8pKyguBmt5PHxxOyQtNDgya288LC00KCwoOGtrPDwlOigtKkcsdHlmW00gWC5LOmc5PzB2X2M7fT0iOmULYy4pLy0uK1k4a2l3cz0iOTxcLigGa3k-PXt1PCU4OBQCH1I9ZQAAAADEJNkS%24&vid=0&cid=2&uid=47518&q=

 

מתאים לקוטר 7/8=22.22ממ 13/16=20.64ממ

MB316786 MB316785

MB928455 MB928456

 

המסומן באדום זה שהמלצת מאור

השאלה אם בטוח שמתאים זה הדגם של ה 7/8"?

 

ואז מצאתי באיביי את זה, יותר זול ויש את כל הגומיות כולל את אלו של המייכל, מאור מה אתה אומר ביחס למה שהמלצת?

https://www.ebay.com/itm/NEW-D1-432-AUTOFREN-SEINSA-Brake-master-cylinder-repair-kit-BMCR3i23-OE-REPLACE/192890609971?hash=item2ce92d2133:g:~EIAAOSwQ9xctM~l

מה ששלחתי לך תואם לנתונים המדוייקים של ריכבך...ואלה האטמים הפנימיים שאתה צריך. אז הייתי הולך על בטוח.

במה שאתה שלחת אני לא רואה נתונים הכי מדוייקים אז לא יכול להרגיש בטוח עם הקישור שלך.

×
×
  • תוכן חדש...