Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לובינסקי טרייד- יכול להיות שאתה כל כך מוצלח אתה מונע מכירות בכוונה?


booki222
שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שיהיה מלאי מעודכן באינטרנט, עם פרטים מלאים, דו"ח אמין, תמונות מפורטות ומחיר.

מצב ביניים בו אתה מוצא את הרכבים שמעניינים אותך ברשת ומגיע לבדוק בדיקות אחרונות ולשלם לא נשמע כמו משהו בלתי אפשרי.

 

על זה כמובן שאין כל עוררין ומי שאין לו כזה אתר או שיש לו כזה אתר אבל לא מעודכן, לא מדוייק וכו', בפרוש פוגע בעסקים שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לחוסר הרצון לנסוע למגרש רכב משומש לא קונים בטלפון. יושבים מול הנציג ויחד מחפשים במלאי מה שיכול להתאים לך.

 

אם הם רחוקים מידי בשבילך חפש חברה אחרת שיותר קרובה.

 

שטויות, אפשר לקבל מידע ראשוני בטלפון, לא מבין מה הבעיה. רק מקום שסובל מעודף ביקוש מרשה לעצמו להתנהל בצורה כזו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון הוא לא אם אפשר לרכוש רכב אונליין או לא. העניין הוא שמבחינתם, לזלזל בקונה לרמה ששעות מענה לא מעודכנות והטרטור שחוויתי מעיד על חוסר תשומת לב בסיסית של ההנלה לחווית השירות של הלקוחות הפוטנציאלים. רק מקומות שמצליחים מידי מגיעים לשלב הזה של דעיכה. אני בטוח שאם משפחת לובינסקי בעצמם היו מודעים לפארסה שמתחוללת אצלהם בחברה הם היו מורידים ראשים כי לא ביקשתי שום דבר מיוחד, רק מידע כללי וברור שאם היו נותנים לי ספקטרום של אפשרויות היו מייצרים עניין והייתי מגיע לסניף.

פשוט מוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך,

 

ברגע שאתה מתקשר לנציג מכירות של לובינסרקי בטלפון ומבקש לברר לגבי היצע ומחירים, אתה פשוט אחד מעשרות, או אפילו מאות לקוחות פוטנציאלים, ולא אתפלא אפילו אם מאלפים,

תחשוב שהנציג הזה יקח כל טלפון כזה ברצינות, ויתחיל לעבור על המלאי שלהם שאני מאמין מכיל אלפים אם לא עשרות אלפי רכבים, זה ממש לא יעיל,

לכן מבחינתם ובצדק, הלקוח "הרציני" יגיע לסניף ויציג רצינות אמתית, שגם דואג לראות ולבדוק את הרכב שהוא מעוניין לקנות,

אני מכרתי מלא רכבים בחיים שלי, ואתה חושב שאני כמוכר יש לי כח וסבלנות לכל ליצן שמתקשר? ממש לא, עוד לפני שראו את הרכב מחליטים מה גורלו, או מתווכחים על נתון שכתבתי במודעה שלא מוצא חן בעיניהם, או מתחילים במה המחיר האחרון, או מחר אני בא (עובר שבוע לא דובים ולא יער),

בקיצור לאור כמות הקונים החפרנים שמשחקים אותה כקונים ממש רצינים ופועל הכל דיבור באוויר, אני מסכים לחלוטין בהתנהלות לובינסקי בעניין.

 

אם אתה מבקש טיפה יותר יחס, אחלה, תנסה לפנות לנציגים שלהם כאן בפורום, הם אחלה חבר'ה, ותתפלא הם יכולים להשיג פתרונות שלא תמצא באף סניף שתסע אליו באופן עצמאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר לעשור השני או השלישי, אתה מוכן לקנות רכב יד 2 ממוכר בלי לראות את הרכב? בלי לבדוק?

 

אני בטוח שלא תסכים.

 

הגעת למסקנה לא נכונה מהמסר שאני בטוח שאתה מסכים איתו בעצמך (כמה הודעות קדימה על הנזק העצמי לעסק שלא מפרסם מידע מעודכן).

אין מדובר בהכרח ברכישה מלאה ומשלוח הביתה כמו החבילה שבדרך מאמזון, הרעיון הוא לתת ללקוח את היכולת לסקור את השוק בצורה מקיפה ומודעת ככל האפשר לפני שהוא מבצע את מה שצריך לעשות פיזית (בדיקת הרכב ולוודא שהמפרט והמצב אכן תואמים למובטח), זה המשמעות של רכישה שתואמת לזמננו. בכל רכישה אחרת (מלבד דירה), לקוח טוב עושה סקר שוק מקיף לפני שהוא טורח בכלל לצאת מהבית לקנות, אם בכלל. הידע של הלקוחות היום גדול בהרבה מפעם בזכות הטכנולוגיה.

הרעיון של לנסוע ממגרשי טרייד אין אחד לשני ולשלישי ואף יותר, וכל זה רק כדי לקבל תמונת מצב של השוק פשוט לא תואמת לזמננו.

 

כמובן שמי שרוצה לסיים את התהליך אונליין, מוזמן לעשות זאת, למה לשלול זאת מאנשים שלא רוצים להתעסק או לא מבינים?

הנה, רעיון לחברות טרייד-אין בעלי מוניטין טוב כמו כלמוביל טרייד וטויוטה/לקסוס סלקט - אני מכיר כמה אנשים שיסכימו לקנות את הטויוטה הבאה מסלקט באתר ושהרכב יגיע הביתה עטוף בסרט.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך,

 

ברגע שאתה מתקשר לנציג מכירות של לובינסרקי בטלפון ומבקש לברר לגבי היצע ומחירים, אתה פשוט אחד מעשרות, או אפילו מאות לקוחות פוטנציאלים, ולא אתפלא אפילו אם מאלפים,

תחשוב שהנציג הזה יקח כל טלפון כזה ברצינות, ויתחיל לעבור על המלאי שלהם שאני מאמין מכיל אלפים אם לא עשרות אלפי רכבים, זה ממש לא יעיל,

לכן מבחינתם ובצדק, הלקוח "הרציני" יגיע לסניף ויציג רצינות אמתית, שגם דואג לראות ולבדוק את הרכב שהוא מעוניין לקנות,

אני מכרתי מלא רכבים בחיים שלי, ואתה חושב שאני כמוכר יש לי כח וסבלנות לכל ליצן שמתקשר? ממש לא, עוד לפני שראו את הרכב מחליטים מה גורלו, או מתווכחים על נתון שכתבתי במודעה שלא מוצא חן בעיניהם, או מתחילים במה המחיר האחרון, או מחר אני בא (עובר שבוע לא דובים ולא יער),

בקיצור לאור כמות הקונים החפרנים שמשחקים אותה כקונים ממש רצינים ופועל הכל דיבור באוויר, אני מסכים לחלוטין בהתנהלות לובינסקי בעניין.

 

אם אתה מבקש טיפה יותר יחס, אחלה, תנסה לפנות לנציגים שלהם כאן בפורום, הם אחלה חבר'ה, ותתפלא הם יכולים להשיג פתרונות שלא תמצא באף סניף שתסע אליו באופן עצמאי.

 

ב5 מילים הראשונות אתה יכול להבדיל בין ליצן לבין מוקיון.

אם אתה לא אז אתה בעסק הלא נכון.

אם לא בוער לך למכור אז אני מסכים איתך, אם אתה מבין שצריך לבצע מכירות אז ממש לא.

הם מוכרים מכוניות ומתעצלים לתת פרטים. יש רשתות שמוכרות מוצרי צריכה הרבה יותר בסיסיים וזולים ועדיין מספקים מענה מלא לכל טלפון וכל פניה. זה עניין של ניהול ואסטרטגיית מכירה בסיסית.

מה שמפליא אותי זו העובדה שאתה מחשיב את השירות שלהם כאיכותי אחרי שדורשים ממך 3000 ש"ח להחלפת מצמד של רכב שנמצא באחריות וזה אחרי שלדבריו עברת תלאות

מוזר מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצמד מוגדר כרכיב מתבלה ואפשר לגמור אותו מהר מאוד גם בגיר רובוטי חד מצמדי , בגירים רובוטים דו מצמדיים נתנו אחריות עקב תקלות מרובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

booki222

 

אתה כתבתה שאמרו לך לבוא, לא? זה גם מענה, מבחינתם אם אתה רציני, אז אתה אכן תגיע, כמו שאמרו מקודם, אין מי שיקנה היום רכב יד שניה כאשר רק שמע או ראה אותו מבעד למסך,

לגבי השירות של לובינסקי, אתה צריך להבדיל בין שירותי המוסך לשירותי החברה,

השירות לקוחות שלהם תמיד חוזרים ,פועלים ודואגים שהלקוחות שלהם יהיו מרוצים, וזה מה שחשוב.

בסופו של דבר הם מטפלים בבעיה לשביעות רצוני, ומזה אני מאוד מרוצה.

זה שאמרו שצריך להחליף מצמד, הכל טוב ויפה, מה שחשוב זה איך ייגמר הטיפול, ובזה אעדכן בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך מתנהלת כל חברה בנפרד ואני גם לא כזה מומחה לקנית רכבים ובטח שלא ממגרשי טרייד-אין (קניתי בחיי 2 רכבים מאנשים פרטיים) אבל נכנסתי עכשיו לאתר של אלבר למשל ודווקא ראיתי פרטים מלאים על רכבים למכירה. אני לא בטוח מה אנשים מצפים אבל לפי דעתי מה שאלבר מציעים באתר שלהם זה מינימום וחייב להיות בכל חברה שרוצה למכור. במיוחד היום בעידן הטכנולוגי שאנשים רוצים לראות כמה שיותר בכמה שפחות מאמץ. מבין לגמריי את אלה שלא רוצים או מוכנים לבזבז זמן בלהגיע למגרש רק כדי לראות רכבים כשיש סיכוי שלא ימצאו שום דבר שהם אפילו חשבו עליו, אבל מה הבעיה מבחינת חברת טרייד-אין לפרסם מינימום כל רכב באתר שלהם עם נתונים מינימליים וכמה תמונות מבפנים ובחוץ.

 

מישהו הזכיר פה את המנהג לקנות בארה"ב רכבי יד-2 דרך הרשת. אז לגבי המדינה שלנו מלאת הנוכלים זה מדע בדיוני במקרה הטוב, אי אפשר לסמוך פה על אף אחד ובטח שלא סוחרים אבל גם על נציגים בחברות טרייד-אין אני לא סומך. עצוב אבל זו המציאות שאנחנו חיים בה. לדעתי זה הכל נובע מטראומת ה "לא לצאת פראייר" הישראלית\יהודית שאנחנו סובלים ממנה כעם, אז כל אחד פה מנסה בכל מצב להרוויח כמה שיותר ועדיף אפילו על חשבון מישהו אחר. אין לי מושג באמת למה זה ככה אבל זו בוודאות טראומה כי פשוט אין הסבר אחר. הרי נציג מכירות פה (בכל תחום) שיתנהג כמו שצריך ויציג ללקוח נתונים אמיתיים ומחירים ריאליים בהתאם לסחורה, כנראה שלא יחזיק מספיק זמן בעבודה כי הוא לא יצליח להתחרות עם עמיתיו.

 

ומה שהכי מצחיק אותי פה, שאנשים כאן מסוגלים ללכת לריב ולהתווכח על כל 50 שקל עם כל אחד רק כדי להרגיש מסופקים מבחינת הרגשת ה "לא לצאת פראייר", אבל נדפקים בענק בדברים הגדולים באמת (דירות, משכנתאות, רכבים ומה לא). ז"א שאם תחשבו על זה ונניח שניה שכולם היו כאן הוגנים, המדינה הייתה נראית הרבה יותר טוב וכולנו היינו נהנים מחיים יותר קלים ובכיף היינו קונים רכב יד 2 דרך האינטרנט, אבל זה לא ככה אז כולנו איפשהו נדפקים וזו שרשרת מזון כזו שלא נגמרת ורק עושה לנו את החיים יותר קשים. הזוי אבל זה המצב.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר של אלבר לדעתי אינו מעודכן ובגדול. מבחינת המלאי הוא משקף כנראה את כל הרכבים שעברו אצלם בחמש שנים האחרונות. מלבד זאת הוא אינו כולל תמונות.

דוגמאות הרבה יותר מוצלחות הינן כלמוביל, אוטוסנטר, אוויס וכמובן אוטודיל.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי בפייסבוק במגרש בראשון לציון, שלא רק מעדכנים בעמוד שלהם כל רכב שנכנס למלאי, אלא גם באתר שלהם ואפילו גם פתחו קבוצת וואטסאפ שבה הם מעדכנים על כל רכב שנכנס למלאי... נקרא "ענק הרכבים" אם אני לא טועה. אפילו שקלתי לנסוע עד אליהם מחיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזלזול שלך באיש המכירות פשוט חוזר אלייך.

 

אתה מתכוון לרכוש רכב, בכמה עשרות אלפי שקלים, ועוד משומש (מילא חדש, קליק ומגיע הביתה, אחלה קונספט שלא יעבוד בישראל כי אין מצב שנשלם מחיר פיקס ולא נתמקח עם בן אנוש עד שהוא ידמם) אתה מתקשר ומבקש מידע, לוקח מזמנו של בעל המקצוע (כן, נציג מכירות זה מקצוע) כמה עולה, מה מצבו, שלח לי תמונה מקרוב, צלם לי תזה צלם לי את זה ואת ההוא מקרוב, "למה ככה יקר", תוריד קצת.

 

באותו זמן עשרות לקוחות בחנות, שיסגרו עסקה, עכשיו, הרגע, חווים חוסר שירות כי הנציג תקוע בטלפון עם מישהו שהסיכוי שהוא יקנה, נמוך משמעותית מהסיכוי שהם יקנו.

 

ואז, אחרי שבלבלת לו במוח חצי שעה, אתה לא מגיע.

 

ובמקרה וכן , אחרי שסחטת לו את המיץ בטלפון, אתה מגיע.

לא אמרת לי שזה ככה, ולא אמרת לי שיש לו זה, ואחרי שכבר דיממת לו בטלפון במחיר רק כדי להניע אותו לבוא, משא ומתן על המחיר ממשיך. ואותם השאלות, אחד לאחד מהטלפון חוזרות על עצמן, לגבי אותו הרכב. למה???

 

אתה הולך להשקיע עשרות אלפי שקלים, קח יום חופש לנושא, לא קרה כלום, בוא בבוקר צא עד סוף היום עם רכב.

לרוב מגרשי הרכב צמודים ונמצאים באותו מתחם, סייר בהם ותראה בעיניים.

 

ועם כל הרצון לשירות טוב, ויש להם (לפחות לרובם שלא ממורמרים מהמקצוע), הם באו להרוויח כסף, ואתה כרגע, לא עושה את זה, האלו שמסתובבים בחנות, כן. (כי לא נתקלתי בעסקאות שנסגרות על רכב משומש בטלפון.. או בפייסבוק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב לא קונים בטלפון/ס.מ.ס /וואטסאפ.

נכנס בבית לאתר האינטרנט שלהם, ראית רכב שמצא חן בעיניך,קח אוטובוס /מונית וסע לראות את הרכב בעיניים.

יכול להיות שעבר 40,000 ק"מ ותגלה שעבר פיצוץ מאחור וזה במקרה הטוב כי יש כאלו גם עם קצה שילדה או גרוע מכך (כן,גם את זה גיליתי באוקטובר 2011 ולא אציין את שם חברת הליסינג "המהוללת" כאן בפורום על אף שנציג המכירות שלה לא התבייש לשקר בפנים ולומר ש"הרווח מאחור זה שום דבר ושהרכב שלי ישמש כברזל עד שהם ימכרו אותו".

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...