Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

x בוקס 360 כמו חדש, עזרתכם נדרשת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שנה אחרי האסון נותר הx בוקס 360 שלו עומד דומם,

רכשנו במחיר מלא לפני כשנתיים בכספי תרומה משפחתיים.

ניסינו לתרום למח' אבל לא נידרש, הם מקבלים רק חדש לחלוטין.

 

הבת פירסמה ביד 2 למכירה בזול וגם ללא פניות,

אתמול פניתי למשווק ואפילו לא הסכים לקחת (תמורת משחק, או חינם!)

כיון שכנראה אין לו דרישה כי נדרש לרכוש לו משחקים לא בדיוק הבנתי

מה עוד.

 

מה עושים? למי תורמים? אולי מישהו מכאן יהיה מעוניין רק להגיע ולקחת

העיקר שימצא לו שימוש סוף סוף.

 

אנו גרים בצפון הארץ, אפשר לפנות גם בפרטי במידה (בתקווה) ותהיינה

מספר פניות פשוט נגריל בין המבקשים.

 

במידה ואין ביקוש פשוט אשמח לדעת לאן להפנות אותו חינם כמובן.

WhatsApp Image 2018-07-22 at 14.13.20.jpeg

פורסם

אני יותר מבטוח שיש ילדים נזקקים שהיו יותר ממרוצים לקבל את זה.

לא בעיה לאתר כאלו. תמיד יש חברים של חברים/שכנים שמכירים משפחות נזקקות, לשכת הסעד וכד'.

 

העיקר שתהיו חזקים ובריאים. תרומות זה אחד הדברים שמחזקים ונותנים הרבה סיפוק בחיים.

 

בהצלחה.

פורסם

אני בודק עם מועדונית של נוער בסיכון בלוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה למגיבים.

חשוב לנו מאד לא רק למסור אלא למסור למקום שאכן יעשה בו שימוש ויהנו מזה.

מה שהבנתי מאותו סוכן שנדרש לרכוש למכשיר משחקים מהמרשתת והם לא זולים. זו הסיבה שגם פירסמתי כאן.

מחכה לתשובה דיסקו.תסביר להם את העיניין .

 

יוסי.

פורסם

טוב, יחי הפורום הטוב הזה.

 

יש חבר פורום שמוכן לקחת על עצמו להגיע לצפון לקחת את המכשיר לטובת משפחה

נזקקת וגם לרכוש להם משחקים, מכספו האישי.

אצור אתו קשר בקרוב.

 

ישר כח גדול ותודה לפונים בפרטי.

פורסם

אני אוסיף לך רק את ההסבר הטכני - למה לא רצו לקחת אותו ממך:

ה-360 שיוצרו כמדומני אחרי אוגוסט 2014 לא ניתנים לפריצה/הסבה - כך שלא ניתן להתקין על הדיסק משחקים פרוצים / שהורדו מהרשת.

מחייב רכישה של משחקים מקוריים.

 

אלו שיוצרו לפני התאריך הנ"ל מבוקשים מאוד.

בכל מקרה - נראה שיגיע לבית טוב ויהנו ממנו.

פורסם (נערך)
אני אוסיף לך רק את ההסבר הטכני - למה לא רצו לקחת אותו ממך:

ה-360 שיוצרו כמדומני אחרי אוגוסט 2014 לא ניתנים לפריצה/הסבה - כך שלא ניתן להתקין על הדיסק משחקים פרוצים / שהורדו מהרשת.

מחייב רכישה של משחקים מקוריים.

 

אלו שיוצרו לפני התאריך הנ"ל מבוקשים מאוד.

בכל מקרה - נראה שיגיע לבית טוב ויהנו ממנו.

 

תודה.

בדיוק מה שהסוכן הסביר לי, ולכן הסברתי בהמשך שנדרש לרכוש משחקים.

רכשנו ב 2016.

 

כרגע הבת משחקת ב PS4 שם ישנה אפשרות נוחה תמורת דמי מנוי חודשיים

להשכיר משחקים און ליין יוצא יותר זול ויותר נוח.

עריכה אחרונה על ידי yossy

×
×
  • תוכן חדש...