Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד עמוד נפתח בפייסבוק של נפגעי אודי צמפיון


niv
שימו לב! השרשור הזה בן 2333 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בחלק לא מבוטל ממדינות אירופה מזג האוויר די דומה לזה שישראל - דרום איטליה, דרום צרפת, יוון, פורטוגל וספרד.

מספיק ?

הישראלים צרכנים הרבה יותר טובים וחכמים ממה שחושבים עליהם; ב 87' הסיטרואן BX שברה שיאי מכירות והדיחה את הסובארו מראשות טבלת המסירות.

איכות ירודה ותקלות בתיבה האוטומטית חיסלו את הצלחתה תוך שנה, ומאז נעלמו עיקבותיה לבל נודעו.

כל היצרנים האירופאיים מייצרים מכוניות קומפקטיות, לפחות עד שאופנת רכבי הכבישטח החלולה תחסל גם את פלח השוק הזה.

כולם סה"כ מנסים "לעשות" גולף, לפחות ב 30 האחרונות.

היו שהצליחו יותר והיו שהצליחו פחות.

אף אחת מהן לא הורידה את הגולף מפסגת טבלת המכירות.

גם לא בשנים האחרונות, שלטענתכם הן בלתי אמינות לחלוטין.

אז תרשה לי לחדש לך - אם אין תקלות במכטרוניקס, הגולף מכונית אמינה באופן מוחלט, לפחות ב 3 שנים האחורנות.

פשוט 0 תקלות.

ועדיין, לדעתי, הגולף 150, נכון לדהיום, היא קומפקטית כמעט מושלמת.

חלק נכבד מהרכבים שם נמכרים כדיזל ידני, יש להם אחריות נורמלית בנוסף לכל וזו לא בעיה להחליף רכב כל שנתיים בגרושים.

למה בארץ הקבוצה כל כך פופולארית? כי הצרכן הישראלי טמבל. כמה שנים לקח לאנדוריאד להכנס לשוק פה? המון, כי כולם רצו "אייפון" כי זה מותג.

בהתחלה חשבתי שלהיות צרכן טמבל זו נחלה של טיפשים בלבד, אבל אני רואה עוד ועוד אנשים שאני מחשבים כאנשים חכמים ומשכילים שמתנהגים כמו טיפשים גמורים כשזה נוגע לצרכנות. אני לרגע לא חושב שהאירופאים הם שועלי מכירות משופשפים, אבל אני די בטוח שההתנהלות של הצד השני (כלומר המוכרים) שונה מאוד שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הסיוט מרחוב צמפיון..

 

 

מה שאני לא מבין זה למה אנשים שרוכשים רכב של VAG חושבים שזה לא יקרה להם?<.>

 

כשתקנה, תבין.

מכיר את המיעוט הקולני לעומת הרוב הדומם? אז כזה.

 

למי שמרוצה אין סיבה לעשות רעש ולפתוח עמודים ולכתוב וואו, קניתי VAG ואין לי טענות. רוב הלקוחות (כמוני) מרוצים מהמוצר והשרות אז לא מוצאים סיבות לכתוב את זה. אלה שלא (ואני לא אומר שהם בודים מליבם. בכל מוצר וחברה יש תקלות) עושים את הרעש אבל בעובדה, כשקצב המכירות רק עולה כולל אודי ששולטת במכירות הפרימיום כבר שנים רבות, סקודה ששלישית בטבלת המכירות והאירופאית הכי נמכרת בארץ כבר כמה שנים, או סיאט שבעלייה מתמדת, כנראה שלא הכל שחור כמו שזה מצטייר למי שלא מכיר את הסחורה ורק ניזון מקריאה בפורומים.

 

לא מזלזל חלילה ואני יודע מניסיון כמה זה מבאס לאכול אותה עם מוצר תקול, אבל במקרה של מותגי VAG, זה פשוט לא נכון סטטיסטית כנראה כי העובדות של המכירות מדברות בעד עצמן. אם זה היה כמו שאנשים פה מדברים, סביר להניח שהמותג היה מתרסק ונעלם.

 

זה קרה לא אחת עם מותגים רבים בעולם, אבל הקונצרן הזה ממשיך לצמוח למרות המכה של הדיזלגייט שהיתה קוברת יצרנים רבים אחרים. ברור שבגלל כמות היחידות הנמכרות, יש סיכוי יותר גדול לתקלות אבל באחוזים, מבלי לבדוק או לדעת, אני מוכן להמר שזה לא יותר ממותגים אחרים. פשוט כשזה שם שמוביל אז הוא מעורר יותר עניין. אישית כלקוח אני מרוצה והתרגלתי לאיכות שהיא רמה אחרת לעומת הפחים המקרקשים שמגיעים מהמזרח הרחוק. לא יעזור כלום, יש הבדל מהותי באיכות, ברמת הגימור, בחומרים. כל אחד והבחירה והעדפות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער מאוד. אני לא בן אדם סטיגמטי, אני מאוד אוהב רכבים אירופאיים. נוסע בעצמי על אוקטביה. אבל צריך להיות מזוכיסט בשביל לקנות vag כיום. בטח מיבואן כמו צ'מפיון.

האוקטביה שלי בת שנתיים מטופלת במוסך מורשה, נשמרה בקפידה מיומה הראשון וזה פח של רכב. בעיות עם הגיר, בעיות עם המערכת (מערכת מקורית), מנוע אוכל שמן כאילו זה רכב בן 30 שנה.

למזלי האוקטביה שלי היא רכב חברה (אני הנהג היחיד) ככה שמצידי שתפיל מנוע גם מחר בבוקר. אבל בחיים לא הייתי חושב אפילו לקנות אחת כזאת בצורה פרטית.

 

מחלה כרונית ברכבים האלו, יש לנו 4 כאלו בעבודה, הצליחו למכור 2 ו 2 נשארו כרכב "ז*נה" וקצב אכילת השמנים שם הוא בערך 1000-2000 ק"מ לליטר שמן.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמגוחך זה שהמחירון של הואגיות נשאר שפוי לעומת התקלות שלהם ודי קרוב לרכבים מבוקשים.

 

מה שמחזק את הרושם שההתלהמות בכל הקשור לרכבי הקונצרן הזה, לא מייצגת את המצב בשטח. אם הרכבים היו גרועים, אין מצב שזה לא היה פוגע בערך המכוניות המשומשות ובכמות המכירות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני טוען שהיבואן צדיק, אבל הרעש פה חורג מכל פרופורציה.

יש פה קהל קבוע אשר בכל פוסט רחמנא על רכבים צרפתים ולא משנה היצרן ואו VW מתחילים בשירשורי אימה ופחד...אבל העובדות לטעמי מעט אחרות.

כאחד אשר היה לו פולו חדשה אשר התבררה כלימון מארץ הלימונים , שנים רבות לא נגעתי בתוצרת VW , היום אני מחזיק בליסינג גטה ומה אומר...שנה וחודש עם 35K ק"מ ואין תלונות, במקבילים שלי עם אוקטביות חלקם מתקרבים ל 50K על השעון וגם אצלם אין תלונות.

היו לי גם לא מעט רכבים צרפתים , סיטרואן למיניהם, רנו החל מ19 ועד לפלואנס ונאדה, לא התקלקלו ולא השאירו אותי לצד הדרך אף פעם, אבל סטיגמות מפה ועד הודעה חדשה.

מסקנה פשוטה, מי שחף מדעות קדומות יבצע נסיעת מבחן ויקח את הרכב אשר מתאים לו ולא יגרר אחרי דעות קדומות, שאר הנאורים אשר מבינים יותר טוב מכולם יקחו יפני (שלפעמים מורכב כולו ואו בחלרו באירופה ) ואו קוראני.

אין טעם לנסות ולשכנע איש בצדקת האחר , כל אחד יקנה וינהג על מה שמתאים לו .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמחזק את הרושם שההתלהמות בכל הקשור לרכבי הקונצרן הזה, לא מייצגת את המצב בשטח. אם הרכבים היו גרועים, אין מצב שזה לא היה פוגע בערך המכוניות המשומשות ובכמות המכירות.

 

פולקסווגן מכרו השנה למעלה מ-20% פחות כלי רכב משנה שעברה. סיאט 6%. דווקא סקודה עלו ב-6%.

הירידה הזאת כן עשויה להצביע על משהו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולקסוואגן הם לא המותג המוביל בין רכבי הקונצרן, אלא סקודה וסיאט שמוכרים יפה מאד. גם אודי הגדילו את המכירות שלהם השנה והם מותג הפרימיום המוביל.

בארץ VAG ממוקם במקום השני במכירות אחרי קונצרן יונדאי/קיה

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, סיאט וסקודה מוכרים יפה מאוד, אבל ממכוניות הקונצרן נמכרו פחות מכוניות באופן כולל. זה לא אומר שהם לא מוכרים, אלא מוכרים פחות. למה? זאת כבר שאלה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא יש יבואנים שמכרו בעשרות אחוזים יותר מאשר בשנה שעברה, וזה רק מנתונים שעודכנו עד אוקטובר.

פה אני מתייחס אך ורק לנתונים של כמות שנה שעברה מול כמות השנה, וליבואן ספציפי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוואה לתקופה המקבילה לא חשובה. חשוב נתח שוק בכל סיגמנט רלוונטי, לפני שאפשר להסיק מסקנות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? התקלות עליהן מדובר בשרשור וזה ושרשורים דומים, קשורות לסגמנט X?

נראה לי שאם הייתי מעלה תמונה הפוכה, היו רושמים פה "הנה לכם אסמכתא שהמכירות משגשגות"...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמפיון מוטורס חייבים לשמור על המידרוג של הקונצרן, משמע סיאט הוא מותג אשר מתומחר בצורה תחרותית לשוק, סקודה אמור להיות מותג אמצע הדרך וVW כמותג הפרימיום של העממיות.

יצרן נוסף אשר נוהג באותה צורה ומנסה לבדל את עצמו כמותג פרמיום עממי הוא הונדה.

 

מעבר לזאת שצמפיון לא רואים את שוק הליסינג כמרכיב העיקרי של המכירות שלה בניגוד למובילות בתחום המכירות אשר נשענות בכבדות על הליסינג כמרכיב עיקרי במכירות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? התקלות עליהן מדובר בשרשור וזה ושרשורים דומים, קשורות לסגמנט X?

נראה לי שאם הייתי מעלה תמונה הפוכה, היו רושמים פה "הנה לכם אסמכתא שהמכירות משגשגות"...

 

לא הבנת.

כדי להראות ירידה במכירות, צריך להראות ירידה ביחס לנתח השוק.

אם כל היבואנים ירדו ב-15% וצ'מפיון ירדו ב-10%, מצבם השתפר.

כמו כן, צריך להשוות לאורך תקופה. מספיק שחגים נופלים בחודש כזה במקום באחר, ושינית פרמטר בהשוואה.

ולבסוף, צריך להשוות סיגמנטים, כי התנהגות הצרכנים והחשיבות שהם מייחסים לבעיות שונות, שונה.

אם אפשר היה להשוות גם מכירות לליסינג לעומת שוק פרטי, זה היה מאוד משמעותי.

 

בעניין המשפט האחרון, העובדה שרכבי צ'מפיון נמכרים לליסינג, בניגוד לפוקוס שנקברה בגלל הבעיות שלה, מראה שאו שהם עושים משהו מיוחד עבור חברות הליסינג או שבאמת הבעיה במקרה הזה פחות חמורה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2333 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...