Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברי הפורום החיים בגולה, ובמיוחד בארה"ב...אנא התפקדו


golangti
שימו לב! השרשור הזה בן 438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה מצוין! והמסלול נראה גם הרבה יותר כיפי מהקודם - המון פניות משתנות.

 

אצלנו בסופ"ש יש מירוץ דריפטים במרחק 25 דקות הליכה מהבית שלי, במחלף שאני נוסע דרכו יום-יום לעבודה. האסטונים האלה פשוט סוגרים את הכביש, תוחמים בבטונאדות ועושים את המחלף על הצד. מצחיק שזה כל כך קרוב לבית ולא הלכתי - פשוט כי זה קצת משעמם. המסלול הוא ליטרלי עקומה קלה ימינה שלוקחים על הצד, שמאלה חזק וימינה חזק. יש די הרבה תאונות כי המטרה היא להצמד לבטונאדה, אבל בפעם הקודמת מיציתי אחרי שעה. מחר הגמר אז אולי אלך בכל זאת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן , המסלול דיי פסיכי.

נבנה עקרונית בעיקר לאופנועים וחצי מהסיבה שהישורת ארוכה בכלל היא (לדעתי :) ) שלבעלים יש מטוס והמקום משמש גם לשדה תעופה.

 

חצי מהפניות עיוורות , לא מעט Off camber ויש עליות וירידות דיי רציניות.

 

לגבי תחרויות דריפט - אצלינו יש מסלול קרוב לבית שמתעסק בעיקר בזה ובדראג (יש לו מסלול דראג דיי מפורסם באיזור).

נחמד לכמה זמן. האמת שממש זול לבוא להשתתף (הפרש של בערך 15 דולר בערבים פתוחים :) ) אבל Not my thing והאספלט שם דיי פח.

 

חבל שהם לא עושים מזה מסלול רציני. המיקום אש (פחות מחצי שעה ממנהטן) ולדעתי הם היו יכולים לעשות ערימות של כסף אם היה נכנס שם משקיע רציני.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת נראה מסלול מהנה, ונראה שגם היה לך את כל המסלול לעצמך, תענוג!

מסקנה נוספת מצפייה בסרטונים, היא שחסר לך איזה 100-150 כ״ס, שום דבר שכסף לא יכול לתקן [emoji6]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח.

האמת הכח חסר רק בישורת ולדעתי לא כזו כמות כח.

הייתי על התחת של בערך כל המכוניות בקבוצה שלי והבחור שהדריך אותי עם אותו רכב הוריד קיט טורבו שהיה לו ונתן רוב היום בראש לכולם כולל 911 gts וכמה m3ים. (בקבוצה המתקדמת ועם המדריכים)

 

That said

בהחלט סופר ועוד איזה 60-70 כס יעשו פלאים.

אני כן מתכנן אבל קוילאוברים קודם ואולי גם Big break kit.

 

אנשים לא מבינים שקיט טורבו או סופר לנסיעה יום יומית שבה לוחצים לכמה שניות או דקות בלחץ ברצף זה משהו אחד , וקיט שצריך לעמוד בסשנים של 20-30 דקות כפול 4-7 פעמים זה סטאפ ברמה אחרת. וכמעט פי 2 במחיר.

(המטרה היא אמינות מוחלטת והפרש של 30 כס הוא חסר משמעות אם זה לא אמין...)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואני מעלה הקפות ריקות כי הם לרוב הנקיות ומהירות.

יש לי הקפות של מלחמות עם מוסטנגים (gt וקוברה) sti ומה לא אבל הן פשוט פחות מהירות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

That said

בהחלט סופר ועוד איזה 60-70 כס יעשו פלאים.

אני כן מתכנן אבל קוילאוברים קודם ואולי גם Big break kit.

 

אנשים לא מבינים שקיט טורבו או סופר לנסיעה יום יומית שבה לוחצים לכמה שניות או דקות בלחץ ברצף זה משהו אחד , וקיט שצריך לעמוד בסשנים של 20-30 דקות כפול 4-7 פעמים זה סטאפ ברמה אחרת. וכמעט פי 2 במחיר.

(המטרה היא אמינות מוחלטת והפרש של 30 כס הוא חסר משמעות אם זה לא אמין...)

 

בלמים מוגדלים זה אחד השיפורים האהובים עלי, מומלץ חום. עם זאת אוסיף, שאם אתה מתכנן את השיפורים האלו באלפי דולרים אולי עדיף לשדרג את הרכב.

 

 

וואני מעלה הקפות ריקות כי הם לרוב הנקיות ומהירות.

יש לי הקפות של מלחמות עם מוסטנגים (gt וקוברה) sti ומה לא אבל הן פשוט פחות מהירות.

 

It's maybe faster but not as entertaining to watch :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סה״כ בשיפורים לרכב לפני Forced induction אני אסיים בסביבות ה10K לרכב מ א ו ד כיפי ותחרותי בגרופ שלי אם אני אמשיך הלאה לSpec86 - שנראה לי סביר לרכב של 30 אלף דולר.

 

בנקודה שאני אגיע אליה - אז אני אתלבט מה הלאה. כי לעבור לFI או להגדיל את הכח בצורה רצינית זה כבר סכום כסף שאכן שיתכן שעדיף כבר לעבור פלטפורמה.

 

הברייק דאון זה פחות או יותר:

300 דולר לOil cooler

200 דולר לOil catch can

500 דולר לשיפורי בלמים (רפידות , נוזל , וצינורות)

3000 דולר לסטאפ צמיגים ומסביב

 

ועכשיו בערך 4000 דולר למתלים (LCA , קצת החלפה של גומיות וקוילאוברים לא רעים) ו2000 דולר לBBK

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב להצטרף שנה הבאה לחברה שעושים ליגה של Time trial בכמה מסלולים באיזור שלי או אם יהיה שוב Spec86 בNASA - ואז יש שיטת ניקוד לפי השיפורים.

 

לא משהו Full on wheel to wheel אבל חצי דרך לשם.

אבל נראה - כרגע אני 5-10 שניות יותר איטי מהם ויש לי עוד הרבה להתאמן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליביו - ממליץ שתקח איתך מדריך בשביל לשפר זמנים. בשביל לעלות מהרמה של 90-95% כמו שככל הנראה יש לך, לרמה של 99% אחוז (כלומר שההפרשים נמוכים משנייה במסלול של דקה וחצי, נניח) צריך לעבוד הכי קשה. לפחות לפי הסרטונים נראה שיש לך כמה מקומות לשיפור מבחינת קווים, אבל לבד לא תלמד איך. אתן את עצמי בתור דוגמא - הפעם הראשונה שנסעתי בה עם מדריך ברינג הייתה ממש revelation, ואני לא בדיוק newbie בנהיגה מהירה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני ידידי :) למה אתה חושב שאני לא לוקח? כל עוד הם לא ידחפו אותי בכח קבוצה אחת למעלה - אני עושה את כל הימי מסלול שלי עם מדריך באוטו את כל הסשנים חוץ מאולי האחרון באותו יום.

 

בדיוק מהסיבה הזו.

 

ושוב - השוותי את עצמי למנוסים יותר ועם סטאפ עדיף על שלי שמתחרים כבר שנתיים שלוש עם הרכבים האלו.

חברה בקבוצה שלי עם רכב דומה לשלי לרוב משמעותית איטיים ממני (כולל בחור עם טורבו וקוילאוברים שהיה בקבוצה איתי) - וגם מבחינת המארגנים - אין להם ממש בעיה לתת לי לעלות קבוצה מבחינת היכולת נהיגה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...