Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG7 - סקר תקלות מהשנים האחרונות [סקר - לא שרשור הגיגים]


tomerR
שימו לב! השרשור הזה בן 1774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסכים לגמרי.

אוי לרכב בן פחות מ3, ופחות מ 100,000 ק"מ, שיש לו בעיות בגיר.

ויש פה כבר כמה שציינו בעיות. ואלה בעיות יקרות.

אני אישית לא הייתי לוקח את הסיכון.

יש לי סקודה ומאוד נהנה ממנה, אבל ידנית.

 

לרוב המשתמשים בסקר יש רכב משנת 2014, זה רכב שבקושי יש לו שלוש שנים. ואני לא מבין, לרכב בן שלוש שנים אמורות להיות תקלות? ועוד יש כאן אחד שכן מדווח על תקלה...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סקודה אוקטביה - של אמא שלי, ליסינג תפעולי. tsi 1.2

95% מהנסיעות בינעורוניות (נתניה-חיפה-נתניה , כל יום)

עלתה לכביש בתחילת 2016

ק"מ עדכני 46,000

ב33,000 ק"מ התחילו להשמע חריקות בין הילוך ראשון לשני, סט מצמדים הוחלף, הרעשים נעלמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר, תוסיף לגרף את 400+ רכבי החברה של מקס:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?612650-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-DSG-%D7%9B%D7%A0%D7%A8%D7%90%D7%94-%D7%9C%D7%90-%D7%97%D7%93-%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%99&p=5226344&viewfull=1#post5226344

גם הם מהשלוש שנים האחרונות.

ציי רכב זה מדד מצוין: לוקחים רכב ולא מרחמים, אז רואים כמה הרכב עמיד (כמו מבחן בלאי מואץ)

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

* דגם רכב כולל מנוע: סקודה ראפיד 2013 מנוע 1.4TSI 122PS דגם מנוע CAX

* שנה : 2013

* מס' ק"מ - 56,700

* אופי נסיעה עיקרי - עירוני

* תקלות גיר - החלפות מצמדים ב32 אלף ק"מ (יזום על ידי, הרגשתי רעידות ובקשתי החלפה)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר - רעיון מצוין לעשות טבלה. יהיה קשה להכניס שם את הנתונים המזעזעים שהביא מקס... אבל הם באמת נוראים. אולי בכוכבית מתחת לנתונים הבודדים? כל פעם שאני חושב על VAG ללא DSG6 אני מתלבט...

 

אגב, לדעתי רוב הפרטיים שיהיו/היו להם בעיות לא יציינו זאת פה, מחשש קושי במכירה/פגיעה במחיר/דיסוננס. למרות, ששניים כבר פרסמו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דגם רכב כולל מנוע סיאט איביזה 1.2 cbz

* שנה 2015

* מס' ק"מ 19k

* אופי נסיעה עיקרי - עירוני / בינערוני / משולב עירוני

* תקלות גיר / ללא תקלות (לפרט כמה שניתן) ללא תקלות.

 

 

דגם רכב כולל מנוע לאון 1.2

* שנה 2016

* מס' ק"מ 6k

* אופי נסיעה עיקרי - עירוני / בינערוני / משולב עירוני

* תקלות גיר / ללא תקלות (לפרט כמה שניתן) ללא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר - רעיון מצוין לעשות טבלה. יהיה קשה להכניס שם את הנתונים המזעזעים שהביא מקס... אבל הם באמת נוראים. אולי בכוכבית מתחת לנתונים הבודדים? כל פעם שאני חושב על VAG ללא DSG6 אני מתלבט...

 

אגב, לדעתי רוב הפרטיים שיהיו/היו להם בעיות לא יציינו זאת פה, מחשש קושי במכירה/פגיעה במחיר/דיסוננס. למרות, ששניים כבר פרסמו.

 

הוספתי בטבלה נפרדת , עם קצת נתונים מהשרשור הקודם

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דגם רכב - גולף 2013, 1.4 בעלת 122 כ"ס (של אח שלי)



* שנה 2013

* מס' ק"מ 100k

* אופי נסיעה עיקרי - עירוני/בינעירוני משולב

* תקלות גיר - לפני כשבוע אובחנו חריקות בתחילת נסיעה. הוכנס הבוקר להחלפת מצמדים

 

דגם רכב - גולף 2015, 1.4 בעלת 125 כ"ס (שלי)

* שנה 2015 (ספט')

* מס' ק"מ 35k

* אופי נסיעה עיקרי - עירוני/בינעירוני משולב

* תקלות גיר - ללא בעיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בעבודה מדובר ב-7 טרספורטרים DSG7 שנת 2010 מלבד אחד שהוחלף בו גלגל תנופה כל השאר סובלים כבר מעל 150 אלף קמ כל אחד וננהגים באגרסיביות רבה מידי יום ביומו.

 

אם מקס קורא את השירשור שתף אותנו בשנים של אותם רכבים ופרט קצת יותר על אותם שנים של רכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באסה רצינית.

הקונצרן מייצר מכוניות שממש קורצות לי. היו לי בעבר (ידניות) שהשאירו טעם טוב.

עד שהעניין הזה לא יקבל פרופורציות סבירות, ממש לא בא לי להתקרב...ממש חבל.

מתי יצאה הגרסה האחרונה של הגיר הזה? אולי תוצאות הסקר הזה לא משקפות פתרון שכן הצליח?

 

יש כבר DQ300 שהוא גיר 7 הילוכים רטוב, נסה לכוון לרכב עם הגיר הזה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בעבודה מדובר ב-7 טרספורטרים DSG7 שנת 2010 מלבד אחד שהוחלף בו גלגל תנופה כל השאר סובלים כבר מעל 150 אלף קמ כל אחד וננהגים באגרסיביות רבה מידי יום ביומו.

 

אם מקס קורא את השירשור שתף אותנו בשנים של אותם רכבים ופרט קצת יותר על אותם שנים של רכבים.

 

אבל הטרנספורטר לא מגיע עם DQ200 . זה רכב שבנוי לעבודה . מנוע טורבו (לפעמים כפול) דיזל 2 ליטר עם מומנט נחמד ולפיכך מכיל גרסה שונה של DSG7. כנראה DQ300 או אולי אפילו DQ500 .

אלה גירים שמסוגלים לעמוד ב 40+ קג"מ בלי למצמץ.

ממש לא מה שמותקן בגולף או אוקטביה מליסינג.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...